Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
απορώ δεν αφαιρείται από τον φόρο του τρέχοντος έτους ή ήδη καταβληθείσα προκαταβολή;
ο λάκης δεν πληρώνεται ποτέ με κάρτα για να έχει να πληρώνει με κάρτα;
όλα μαύρα τα εισπράττει;
μήπως έλεγε ότι ο μητσοτάκης θα μείνει πολύ λίγο ως πρωθυπουργός κι ότι θα ξεσηκωθούν οι αγρότες;
και πόσα άλλα...
δεν έχει κρίση.
κάθε χρόνο συμψηφίζεται με τον προηγούμενο

οπότε αν κάνεις πάνω κάτω τα ίδια κέρδη δεν πληρώνεις αν όμως κάνεις μεγαλύτερο κέρδος θα πληρώσεις την διαφορά.

και εδώ είναι το παράδοξο...το κράτος λέει στον νέο επιχειρηματία ότι ακόμα και στην πρώτη χρήση που μπορεί να μπεις μέσα....τα μεγάλα έξοδα που έκανες για αγορές κτλπ δεν τα βάζεις όλα μαζί αλλά πάνε στα πάγια...λίγα κάθε χρόνο....και φυσικά ακόμα και μηδέν κέρδος να έχεις που είναι πολύ λογικό για νέα εταιρεία

θα πληρώσεις 1000 ευρώ τέλος επιτηδεύματος. Οπότε στην ουσία...

και αν καταφέρεις την δεύτερη χρονιά να κάνεις κέρδη....πχ 30.000 θα πληρώσεις φόρο σχεδόν 18.000....

επειδή στηρίζει η κυβέρνηση τις νέες επιχειρήσεις....και φροντίζει οι τράπεζες να είναι ανοιχτές και για αυτές.....
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Όχι δεν είναι τίποτα από αυτά καθαρό.

Το έχω πει άπειρες φορές...τα κόμματα πριν ψηφιστούν θα πρέπει να καταθέτουν σε επίσημο όργανο τα προγράμματα τους (όχι κοστολογημένα στο 100% αυτό δεν γίνεται) και αν παρεκκλίνουν από αυτά σε σημαντικά θέματα να γίνεται δημοψήφισμα. Όχι να εκλέγονται με το "επιτελικό κράτος" και την "στήριξη των μικρομεσαίων" και μετά να βγαίνει ο ΟΠΕΚΕΠΕ και το ΤΕΚΜΑΡΤΟ.

Όταν ξέρω και ξέρεις ότι ρωτάνε τον υπουργό τι θα γίνει και αυτός απαντάει μέσω Τρικάλων...και η αντιπολίτευση το ίδιο δηλαδή....δε ξέρω αν θυμάσαι μια ηλίθια που του πασοκ που την είχε ρωτήσει ένας δημοσιογράφος τι φόρους θα πρότειναν και λέει "όχι δε θα σας πω...γιατί να σας πω" :confused::confused::confused:

Δεν μπορεί να περιμένεις από κάποια που δεν έχει καν ετοιμάσει ένα κόμμα να σου έχει ήδη έτοιμες κοστολογημένες προτάσεις. Όταν αυτοί που κυβερνούν δεν τις έχουν έτοιμες ούτε την ώρα που κυβερνούν.

Είναι παράλογο να την κρίνεις επειδή ''έχει αργήσει" ενώ αυτοί που ψηφίζεις εσύ ο ίδιος εξαγγέλλουν αόριστα και μπακάλικα και όταν πρόκειται να τα εφαρμόσουν κάνουν διαφορετικά.

Δηλαδή ο Κυριάκος όταν ζήταγε ψήφο και έλεγε "θα πατάξουμε την διαφθορά" και θα ''κλείσουμε τις τρύπες του δημοσίου" ήταν κοστολογημένος και καθαρός?

Μας δουλεύεις? όλοι οι πολιτικοί στην αοριστία βασίζονται....γιαυτό ψηφίζεις δεξιά και σου βγαίνει κουμουνισμός με ολιγάρχες κολλητούς.
1. καθαρό?? --> προφανώς σημαίνει αν ήταν ξεκάθαρη η θέση μου. Νομίζω ναι , βάση της απάντησης σου.
2. Τα θυμάμαι αυτά, όπως και μια ΠΑΣΟΚοΝΔ που είχε πει το 2009 θα φορολογίσουμε τους πλούσιους και την είχε ρωτήσει ο Πρετεντέρης τι είναι πλούσιος (π.χ. ετήσιο 30.000??) και είπε, θα το δούμε..
3. Αυτό που λες το είχε πει ο Μητσοτάκης προεκλογικά το 13 αλλά ακόμα δεν το νομοθέτησε. Το έλεγχο θα το είχε το λογιστήριο του κράτους..
4. Οι πολιτικοί μπορεί να βασίζονται στην αοριστία αλλά έχουν πεπραγμένα και μπορείς να κρίνεις λόγια vs έργα.
5. Την Καρυστιανού την κρίνω γιατί δεν είναι ξεκάθαρη στο τι λέει. Αυτό μπορώ να το ΄κάνω. Δεν έχει καθαρή θέση. Αυτό βλέπω , αυτό κρίνω. Ας πει παραπάνω, να τα κρίνω. Δεν λέει όμως, πέφτει σε αντιφάσεις. Την μια πχ στην είπα με τους αγρότες
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
1. καθαρό?? --> προφανώς σημαίνει αν ήταν ξεκάθαρη η θέση μου. Νομίζω ναι , βάση της απάντησης σου.
2. Τα θυμάμαι αυτά, όπως και μια ΠΑΣΟΚοΝΔ που είχε πει το 2009 θα φορολογίσουμε τους πλούσιους και την είχε ρωτήσει ο Πρετεντέρης τι είναι πλούσιος (π.χ. ετήσιο 30.000??) και είπε, θα το δούμε..
3. Αυτό που λες το είχε πει ο Μητσοτάκης προεκλογικά το 13 αλλά ακόμα δεν το νομοθέτησε. Το έλεγχο θα το είχε το λογιστήριο του κράτους..
4. Οι πολιτικοί μπορεί να βασίζονται στην αοριστία αλλά έχουν πεπραγμένα και μπορείς να κρίνεις λόγια vs έργα.
5. Την Καρυστιανού την κρίνω γιατί δεν είναι ξεκάθαρη στο τι λέει. Αυτό μπορώ να το ΄κάνω. Δεν έχει καθαρή θέση. Αυτό βλέπω , αυτό κρίνω. Ας πει παραπάνω, να τα κρίνω. Δεν λέει όμως, πέφτει σε αντιφάσεις. Την μια πχ στην είπα με τους αγρότες
Αυτό που λες το είχε πει ο Μητσοτάκης προεκλογικά το 13 αλλά ακόμα δεν το νομοθέτησε. Το έλεγχο θα το είχε το λογιστήριο του κράτους..

Μόνος σου απαντάς...από το 13 έχουν περάσει 13 χρόνια....και ακόμα δεν το έχει νομοθετήσει...όπως και το άρθρο 86...όπως και τον ΟΠΕΚΕΠΕ...όπως και τα πάντα...

κρατάνε χάρες και ''νομοθεσίες" στα συρτάρια...άσχετα αν θίγουν τεράστιες μερίδες κόσμου....το άρθρο 86 το κρατάνε για το 27....για κερασάκι.

Άρα ποια σοβαρότητα? της απατεωνιάς και της κοροϊδίας? ευχαριστούμε δε θα πάρουμε


εγώ βλέπω ότι την κρίνεις για να την κρίνεις...και επειδή δεν βρίσκεις κάτι άλλο λες ότι δεν έχει καθαρή θέση. Βέβαια η ίδια λέει ότι ακόμα δεν είναι έτοιμη να ανακοινώσει τέτοια πράγματα...αν έβγαινε και έλεγε αοριστίες θα έλεγες ότι έχει ασόβαρες θέσεις.

Δεν σας πιάνει κανένας πουθενά δυστυχώς.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
απορώ δεν αφαιρείται από τον φόρο του τρέχοντος έτους ή ήδη καταβληθείσα προκαταβολή;
ο λάκης δεν πληρώνεται ποτέ με κάρτα για να έχει να πληρώνει με κάρτα;
όλα μαύρα τα εισπράττει;
μήπως έλεγε ότι ο μητσοτάκης θα μείνει πολύ λίγο ως πρωθυπουργός κι ότι θα ξεσηκωθούν οι αγρότες;
και πόσα άλλα...
δεν έχει κρίση.
Σοβαρη περσονα βρηκες και συ ν ασχοληθεις.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
@Saul ....

θα κάνεις ωραία κουβέντα ....

Πλάκωσαν οι κρατικοδίαιτοι ... και του μισθού ... και του ΟΠΕΚΕΠΕ ....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Αυτό που λες το είχε πει ο Μητσοτάκης προεκλογικά το 13 αλλά ακόμα δεν το νομοθέτησε. Το έλεγχο θα το είχε το λογιστήριο του κράτους..

Μόνος σου απαντάς...από το 13 έχουν περάσει 13 χρόνια....και ακόμα δεν το έχει νομοθετήσει...όπως και το άρθρο 86...όπως και τον ΟΠΕΚΕΠΕ...όπως και τα πάντα...

κρατάνε χάρες και ''νομοθεσίες" στα συρτάρια...άσχετα αν θίγουν τεράστιες μερίδες κόσμου....το άρθρο 86 το κρατάνε για το 27....για κερασάκι.

Άρα ποια σοβαρότητα? της απατεωνιάς και της κοροϊδίας? ευχαριστούμε δε θα πάρουμε


εγώ βλέπω ότι την κρίνεις για να την κρίνεις...και επειδή δεν βρίσκεις κάτι άλλο λες ότι δεν έχει καθαρή θέση. Βέβαια η ίδια λέει ότι ακόμα δεν είναι έτοιμη να ανακοινώσει τέτοια πράγματα...αν έβγαινε και έλεγε αοριστίες θα έλεγες ότι έχει ασόβαρες θέσεις.

Δεν σας πιάνει κανένας πουθενά δυστυχώς.
Λάθος το 23 το είπε και οχι 13. Παρόλα αυτά έπρεπε να το έχει νομοθετήσει.
Επειιδή υπάρχει το άρθρο 86 κλπ που λες δεν πρέπει να κάνω κριτική στην Καρυστιανού??? Δεν το καταλαβαίνω.
Όλοι κρίνονται. Και σου είπα . την κρίνω για αυτά που κάνει. Όταν εκτίθεται με συνεντεύξεις κλπ θα την κρίνω. Δεν έχει το απυρόβλητο. Όπως κρίναμε και τον ουρανοκατέβατο κασσελάκη και όλους τους έχοντες περάσει /βρίσκονται στην εξουσία. Απλά. Γιατί προσπαθείς να της δώσεις αέρα χρόνου>????
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Λάθος το 23 το είπε και οχι 13. Παρόλα αυτά έπρεπε να το έχει νομοθετήσει.
Επειιδή υπάρχει το άρθρο 86 κλπ που λες δεν πρέπει να κάνω κριτική στην Καρυστιανού??? Δεν το καταλαβαίνω.
Όλοι κρίνονται. Και σου είπα . την κρίνω για αυτά που κάνει. Όταν εκτίθεται με συνεντεύξεις κλπ θα την κρίνω. Δεν έχει το απυρόβλητο. Όπως κρίναμε και τον ουρανοκατέβατο κασσελάκη και όλους τους έχοντες περάσει /βρίσκονται στην εξουσία. Απλά. Γιατί προσπαθείς να της δώσεις αέρα χρόνου>????
Όχι....το άρθρο 86 είναι παράδειγμα για το ότι κρατάνε νομοθεσίες και ''λύσεις" στο συρτάρι για να πάρουν ψηφαλάκια...τραγικό ε? να καίγονται οι πολίτες να καταστρέφεται κόσμος και αυτοί να κρατάνε μεταρρυθμίσεις για μήνες ή χρόνια για όταν τους βολεύει για ψήφους :vomit:



Όλοι κρίνονται αλλά να υπάρχει και μια βάση...εσείς την καρυστιανού την κρίνετε ως πολιτικό χωρίς ακόμα να έχετε ακούσει τις απόψεις και τις προτάσεις της.

Και εγώ κάνω κριτική στην κυβέρνηση δεν επιτρέπεται επειδή δεν έχω κόμμα?

Δεν χρειάζεται αέρα χρόνου...δεν σας χρωστάει να κάνει το κόμμα στον χρόνο που βολεύει τον πρωκτοσάλτε για να την αποδομήσει.

Δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή κρίση πέραν του φαραντούρη που είναι πραγματικά κάτι απτό και για μένα λάθος επιλογή (αν ισχύσει)

Όταν βγάλει πρόγραμμα αν λέει μαλακίες θα είμαι ο πρώτος που θα το πω....χωρίς αυτό να σημαίνει ότι της στερεί κάτι από αυτά που έλεγε για τα τέμπη

Γιατί ο στόχος των πρωκτοσάλτηδων είναι αυτός : Να πατήσουν πάνω σε μια αποτυχημένη πολιτική πορεία ώστε να συμπεράνουν ότι αυτά που έλεγε για τα τέμπη για εγκληματική οργάνωση και ευθύνες πολιτικών είναι μαλακίες.

Γιαυτό έχουν φαγωθεί οι γαλάζιοι για το πρόγραμμα της...για να την παίξουν μπάλα στο γήπεδο τους.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.325
Like
117.548
Πόντοι
16.631
Όχι....το άρθρο 86 είναι παράδειγμα για το ότι κρατάνε νομοθεσίες και ''λύσεις" στο συρτάρι για να πάρουν ψηφαλάκια...τραγικό ε? να καίγονται οι πολίτες να καταστρέφεται κόσμος και αυτοί να κρατάνε μεταρρυθμίσεις για μήνες ή χρόνια για όταν τους βολεύει για ψήφους :vomit:



Όλοι κρίνονται αλλά να υπάρχει και μια βάση...εσείς την καρυστιανού την κρίνετε ως πολιτικό χωρίς ακόμα να έχετε ακούσει τις απόψεις και τις προτάσεις της.

Και εγώ κάνω κριτική στην κυβέρνηση δεν επιτρέπεται επειδή δεν έχω κόμμα?

Δεν χρειάζεται αέρα χρόνου...δεν σας χρωστάει να κάνει το κόμμα στον χρόνο που βολεύει τον πρωκτοσάλτε για να την αποδομήσει.

Δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή κρίση πέραν του φαραντούρη που είναι πραγματικά κάτι απτό και για μένα λάθος επιλογή (αν ισχύσει)

Όταν βγάλει πρόγραμμα αν λέει μαλακίες θα είμαι ο πρώτος που θα το πω....χωρίς αυτό να σημαίνει ότι της στερεί κάτι από αυτά που έλεγε για τα τέμπη

Γιατί ο στόχος των πρωκτοσάλτηδων είναι αυτός : Να πατήσουν πάνω σε μια αποτυχημένη πολιτική πορεία ώστε να συμπεράνουν ότι αυτά που έλεγε για τα τέμπη για εγκληματική οργάνωση και ευθύνες πολιτικών είναι μαλακίες.

Γιαυτό έχουν φαγωθεί οι γαλάζιοι για το πρόγραμμα της...για να την παίξουν μπάλα στο γήπεδο τους.
εισαι Χριστιανος Ορθοδοξος Σαουλακο;
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: ROB. C

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Όχι....το άρθρο 86 είναι παράδειγμα για το ότι κρατάνε νομοθεσίες και ''λύσεις" στο συρτάρι για να πάρουν ψηφαλάκια...τραγικό ε? να καίγονται οι πολίτες να καταστρέφεται κόσμος και αυτοί να κρατάνε μεταρρυθμίσεις για μήνες ή χρόνια για όταν τους βολεύει για ψήφους :vomit:



Όλοι κρίνονται αλλά να υπάρχει και μια βάση...εσείς την καρυστιανού την κρίνετε ως πολιτικό χωρίς ακόμα να έχετε ακούσει τις απόψεις και τις προτάσεις της.

Και εγώ κάνω κριτική στην κυβέρνηση δεν επιτρέπεται επειδή δεν έχω κόμμα?

Δεν χρειάζεται αέρα χρόνου...δεν σας χρωστάει να κάνει το κόμμα στον χρόνο που βολεύει τον πρωκτοσάλτε για να την αποδομήσει.

Δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή κρίση πέραν του φαραντούρη που είναι πραγματικά κάτι απτό και για μένα λάθος επιλογή (αν ισχύσει)

Όταν βγάλει πρόγραμμα αν λέει μαλακίες θα είμαι ο πρώτος που θα το πω....χωρίς αυτό να σημαίνει ότι της στερεί κάτι από αυτά που έλεγε για τα τέμπη

Γιατί ο στόχος των πρωκτοσάλτηδων είναι αυτός : Να πατήσουν πάνω σε μια αποτυχημένη πολιτική πορεία ώστε να συμπεράνουν ότι αυτά που έλεγε για τα τέμπη για εγκληματική οργάνωση και ευθύνες πολιτικών είναι μαλακίες.

Γιαυτό έχουν φαγωθεί οι γαλάζιοι για το πρόγραμμα της...για να την παίξουν μπάλα στο γήπεδο τους.
Nai, το 86 είναι για να κωλυσιεργεί τις διαδικασίες και να γλυτώνουν .Το έχουμε ξαναπεί.
Η Καρυστιανού πολιτικολογεί. Αρα θα κριθεί. Δεν περιμένω το πρόγραμμα. Πήγε στα μπλόκα και είπε οτι είναι υπερ . Οκ. Και τι θα κάνει δεν είπε. Πολιτικολογεί. Όταν πας και λες έχουν δίκιο , πρέπει να πεις και τι και πως θα κάνει. Κρίνεσαι οταν λαμβάνεις το 15λεπτο της TV.
Είπε επίσης οτι είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Τι να κάνω το πρόγραμμα. Οταν μιλάει έτσι, πρέπει να αιτιολογεί , να λέει το πως θα τα κάνει και για τα κόστη αυτων των ενεργειών. Εκείνη επέλεξε να πολιτοκολογει. Οχι εγώ. Μόνη της βγαίνει και δίνει συνεντευξεις, άρα θα κριθεί επι των πεπραγμένων. Απο καιως που έχει το δικαίωμα να μιλά, χωρίς να κρίνεται, μέχρι να εμφανίσει πρόγραμμα και κόμμα (άγνωστο πότε). Ούτε το πότε δεν λέει.
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
591
Κριτικές
4
Like
941
Πόντοι
366
Nai, το 86 είναι για να κωλυσιεργεί τις διαδικασίες και να γλυτώνουν .Το έχουμε ξαναπεί.
Η Καρυστιανού πολιτικολογεί. Αρα θα κριθεί. Δεν περιμένω το πρόγραμμα. Πήγε στα μπλόκα και είπε οτι είναι υπερ . Οκ. Και τι θα κάνει δεν είπε. Πολιτικολογεί. Όταν πας και λες έχουν δίκιο , πρέπει να πεις και τι και πως θα κάνει. Κρίνεσαι οταν λαμβάνεις το 15λεπτο της TV.
Είπε επίσης οτι είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Τι να κάνω το πρόγραμμα. Οταν μιλάει έτσι, πρέπει να αιτιολογεί , να λέει το πως θα τα κάνει και για τα κόστη αυτων των ενεργειών. Εκείνη επέλεξε να πολιτοκολογει. Οχι εγώ. Μόνη της βγαίνει και δίνει συνεντευξεις, άρα θα κριθεί επι των πεπραγμένων. Απο καιως που έχει το δικαίωμα να μιλά, χωρίς να κρίνεται, μέχρι να εμφανίσει πρόγραμμα και κόμμα (άγνωστο πότε). Ούτε το πότε δεν λέει.
πονηρή η Καρυστιανού μην μασάτε, ο πόνος για την κόρη της έγινε φιλοδοξία για αξιώματα, δείτε την μητέρα του Λυγγερίδη και του Φύσσα και θα δείτε την διαφορά του πόνου με την Καρυστιανού.
Αυτή είδε φως στην αντιπολίτευση με τους συριζαίους και μπήκε............να φτιάξει την Ελλάδα με συμπαραστάτη τον Κασσελάκη και τον Φαραντούρη..........ήμαρτον που έλεγε ο Γεωργίου
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Nai, το 86 είναι για να κωλυσιεργεί τις διαδικασίες και να γλυτώνουν .Το έχουμε ξαναπεί.
Η Καρυστιανού πολιτικολογεί. Αρα θα κριθεί. Δεν περιμένω το πρόγραμμα. Πήγε στα μπλόκα και είπε οτι είναι υπερ . Οκ. Και τι θα κάνει δεν είπε. Πολιτικολογεί. Όταν πας και λες έχουν δίκιο , πρέπει να πεις και τι και πως θα κάνει. Κρίνεσαι οταν λαμβάνεις το 15λεπτο της TV.
Είπε επίσης οτι είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Τι να κάνω το πρόγραμμα. Οταν μιλάει έτσι, πρέπει να αιτιολογεί , να λέει το πως θα τα κάνει και για τα κόστη αυτων των ενεργειών. Εκείνη επέλεξε να πολιτοκολογει. Οχι εγώ. Μόνη της βγαίνει και δίνει συνεντευξεις, άρα θα κριθεί επι των πεπραγμένων. Απο καιως που έχει το δικαίωμα να μιλά, χωρίς να κρίνεται, μέχρι να εμφανίσει πρόγραμμα και κόμμα (άγνωστο πότε). Ούτε το πότε δεν λέει.
Αυτή θα σου εξηγήσει τι πρέπει να γίνει με το αγροτικό στο 15λεπτο που λες? Εδώ δεν μπορεί να σου εξηγήσει ο υπουργός...έχεις κρίνει και τον υπουργό κατά τον ίδιο τρόπο?

Όταν ο κυριάκος έβγαινε και έλεγε ότι θα τελειώσει το πελατειακό κράτος αιτιολόγησε και πως θα το κάνει? όταν παραδέχτηκε ότι απέτυχε μας εξήγησε γιατί δεν τα πήγε καλά? ή απλά "ανέλαβε την πολιτική ευθύνη"???

Εσύ τώρα ζητάς από την καρυστιανού αυτά που δεν τολμάς ούτε να ψελλίσεις στο κόμμα σου...

με τόσο χτύπημα που ρίχνουν όλοι αριστεροί και δεξιοί...εγώ αν ήμουν η καρυστιανού θα σας άφηνα κάνα 6μηνο ακόμα να χτυπιέστε έτσι για το γαμώτο
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.075
Κριτικές
36
Like
45.643
Πόντοι
21.395
να φτιάξει την Ελλάδα με συμπαραστάτη τον Κασσελάκη και τον Φαραντούρη..........ήμαρτον που έλεγε ο Γεωργίου
Ο Φαραντουρης στον τομεα που δραστηριοποιειται, δηλ. στα ενεργειακα, ειναι απο τους καλυτερους επιστημονες. Και με πολυ εργο στο ευρωπαικο κοινβουλιο. Πολυ περισσοτερο απο κατι Γεωργουληδες, Ζαγορακηδες κει Μελετες. Ασχετο αν με την Καρυστιανου ΠΙΘΑΝΟΝ να λειτουργει καιροσκοπικα. Πιθανον.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom