Απλά ασχολούμαι με όλα....Δηλαδή για να καταλάβω.....
η σημερινή κυβέρνηση (δε με νοιάζει αν είναι ο μητσοτάκης ή ο ανδρουλάκης ή ο αλεξάκης)
έχει παραδώσει τη χώρα σε 20 μεγάλες οικογένειες...αντί να είναι η κυβέρνηση του πολίτη είναι η κυβέρνηση του ολιγάρχη...
και εμείς θα ασχολούμαστε με τον τσίπρα που έβγαλε ένα βιβλίο για να κονομήσει?
τι πρέπει να γίνει για να ανοίξεις τα μάτια σου δηλαδή? να σου στείλει και σένα ο ΔΕΔΔΗΕ ραβασάκι 30 χιλιάδες ευρώ και να σε κατηγορήσει για ρευματοκλοπή?
γιατί δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι...αλλά βγαίνουν κάτι δύσμοιροι και λένε ότι τους χρέωσαν 30Κ και δεν υπάρχει ούτε γραφείο της υπηρεσίας να πάνε να ρωτήσουν γιατί.
και θες εσύ τώρα να με πείσεις ότι αξίζει να ασχολείσαι με τον τσίπρα....ναι ότι πεις
Οχι μονομερώς.


