Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.495
Like
15.961
Πόντοι
3.556
Εκτός τον ΕΝΦΙΑ, ήταν προσωρινό και το μηδενικό αφορολόγητο .
Και η αύξηση του ΦΠΑ.

Στη Γαλλία , απλώς να θυμίσω , ότι Ο ΥΨΗΛΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΦΟΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ > 170.000€ .
Πραγματικά εισοδήματα. ΟΧΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ = ΤΕΚΜΑΡΤΑ.

Κατοικίες που γίνεται ιδιόχρηση , πλήτουν στην ευρώπη κάτι κάστρα , που τους γάμησαν το κέρατο .
Στην ελλάδα δεν υπάρχει αντιστοιχία.

Να σου πω επειδή έχω ψαχτεί πολύ, για να δω που αξίζει να μείνει κανείς

Γαλλία, είχαν βάλει για μερικά χρόνια, φόρο κατοικίας (και ιδιοκατοίκηση μέσα), ο οποίος έβγαινε πάνω κάτω, όσο βγαίνει ο ΕΝΦΙΑ σε διαμέρισμα στην Αθήνα. Με εισόδημα Γαλλίας όμως.

Ολλανδία, βάζουν κάτι παράλογους φόρους «πλούτου» αν έχεις μετοχές

Γερμανία, πληρώνεις φόρο εκκλησίας (αν θες), ελάχιστοι φόροι σχετικούς με πλουτισμό

Και σε αυτές τις χώρες που ανέφερα , πληρώνεις φόρους αλλά έχεις όφελος, δεν πας με φακελάκι στο νοσοκομείο
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.495
Like
15.961
Πόντοι
3.556
Αυτό ξεκίνησε απο τους δεξιούς του σαιτ
Το σαιτ αν δεις είναι μία δεξαμενή από δεξιούς και ακροδεξιους
Οι αριστεροί είναι λίγοι και παλιά που ήταν κάποιοι τώρα εξαφανίστηκαν άλλοι από μπλοκ άλλοι βαρέθηκαν κλπ
Οι δεξιοί και ιδίως οι νδ θέλουν και εδώ και στην έξω ζωή μόνο καύχηματα επαίνους και ότι όλα πάνε καλά
Όταν όμως ένα αριστερός η από οποιοδήποτε χώρο τους ξεμπροστιαζει τότε ξεκινάνε να τσινανε
Το αριστερός πως το εννοείς τύπε ;

Γιατί η νοοτροπία του πουστρατου, της παλαιστινης και των αλαχακμπαρηδων δήθεν αδερφών μας, μόνο αριστερή δεν είναι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.506
Πόντοι
6.256
Να σου πω επειδή έχω ψαχτεί πολύ, για να δω που αξίζει να μείνει κανείς

Γαλλία, είχαν βάλει για μερικά χρόνια, φόρο κατοικίας (και ιδιοκατοίκηση μέσα), ο οποίος έβγαινε πάνω κάτω, όσο βγαίνει ο ΕΝΦΙΑ σε διαμέρισμα στην Αθήνα. Με εισόδημα Γαλλίας όμως.

Ολλανδία, βάζουν κάτι παράλογους φόρους «πλούτου» αν έχεις μετοχές

Γερμανία, πληρώνεις φόρο εκκλησίας (αν θες), ελάχιστοι φόροι σχετικούς με πλουτισμό

Και σε αυτές τις χώρες που ανέφερα , πληρώνεις φόρους αλλά έχεις όφελος, δεν πας με φακελάκι στο νοσοκομείο
Το πιο κορυφαίο ... που δεν ήξερα.
ΗΠΑ ... τάξ πρόπερτι σε γερόντια .... γιοκ !
Σε πολλές πολιτείες και το νιου τζέρσι μέσα.

Ο άλλος είναι 55 και μένει κι αυτός και τα ενήλικα παιδιά του ... σε σπίτια που κρατάει ακόμη ... η μάνα του .... 80+.
Δίνουν τα αρχίδια τους.
Εδώ σκοτώνει ο άλλος σπίτι σε κηφισιά/ψυχικό του πατέρα του ... και πάει στου διάολου το κέρατο ...
για να ξεφορτωθεί τον ... ενφια ....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Αυτό να το πεις στους δεξιούς του σαιτ και να τους ονομάσω
Μπαρόκ σαιντ λάμα κρεταν Αθηναίος ζεμπου γλυφομουνις αλεξ71 τραμουντανα
Eσυ Βανταμιτσα μην παίρνεις αέρα, εσύ ΔΕΝ είσαι άνθρωπος.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Eσυ Βανταμιτσα μην παίρνεις αέρα, εσύ ΔΕΝ είσαι άνθρωπος.
Μωρή άσε τις γκει τσοντες και πηγαινε κοιμήσου βραδιάτικα
Εγώ τουλάχιστον δουλεύω νυχτερινό
Τι πουτανα είσαι εσυ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Αυτό να το πεις στους δεξιούς του σαιτ και να τους ονομάσω
Μπαρόκ σαιντ λάμα κρεταν Αθηναίος ζεμπου γλυφομουνις αλεξ71 τραμουντανα
Δεν είμαι δεξιός, δεν είμαι τίποτα. Πάμε παρακάτω.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Μωρή άσε τις γκει τσοντες και πηγαινε κοιμήσου βραδιάτικα
Εγώ τουλάχιστον δουλεύω νυχτερινό
Τι πουτανα είσαι εσυ
Νυχτερινο ρε μαστορα;;; Παει, τα μεγαλυτερα μυαλα των οικονομικων επιστημων τα διωχνει η χωρα και πηγαινουν να γινουν νυχτοφυλακες.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Δεν είμαι δεξιός, δεν είμαι τίποτα. Πάμε παρακάτω.
Ρε μλκ, εχει μπλε χρωμα το αβαταρ σου, παει, τελειωσε, εισαι δεξιος.
(Αναθεμα με αν σε εχω δει να γραφεις ποτε στα πολιτικα, περα απο τα καντηλια στη Γιαννουλα) :tooth:
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.954
Κριτικές
2
Like
15.263
Πόντοι
3.836
Μ αρέσει που σχολιάζετε τον Τσίπρα ως πολιτικό ενω συνέβη αυτό ξεκάθαρα ως αγανάκτηση από την απελπισία ανάμεσα σε ΝΔ ΠΑΣΟΚ που όπως και τώρα θέλετε να συνεχίσουν την ηγεσία της χώρας για τα επόμενα …χ χρόνια από αυτούς τους δύο
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Μ αρέσει που σχολιάζετε τον Τσίπρα ως πολιτικό ενω συνέβη αυτό ξεκάθαρα ως αγανάκτηση από την απελπισία ανάμεσα σε ΝΔ ΠΑΣΟΚ που όπως και τώρα θέλετε να συνεχίσουν την ηγεσία της χώρας για τα επόμενα …χ χρόνια από αυτούς τους δύο
Ε, οταν καποιοι τον παρουσιαζουν ως πολιτικο ογκολιθο, τα θελουν τα πουστλουκια τους.
Επισης, το ατυχημα συνεβη απο αγανακτηση και απελπισια γιατι ξαφνικα σταματησαν να ζουν ως μεγιστανες ο κυρ τακης απο το Παγκρατι που πηρε μεζονετα στην Ανω Γλυφαδα αλλα δεν ειχε να την πληρωσει και η κυρα Μαρια απο το Μενιδι με Audi Q5 απληρωτο. Τους εταξε οτι θα ξαναγινουν γεμιστανες και θα μηδενιστουν τα χρεη τους και τον λουστηκαμε.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Νυχτερινο ρε μαστορα;;; Παει, τα μεγαλυτερα μυαλα των οικονομικων επιστημων τα διωχνει η χωρα και πηγαινουν να γινουν νυχτοφυλακες.
Επειδή εσύ το λες κοροιδευτηκα εγώ θα το πω σοβαρά.
Δεν θα πω για μένα αλλά για γεγονότα που έχω δει στο εξωτερικό.
Πολλοί Έλληνες ανειδίκευτοι όταν πήγαν κυρίως Ολλανδία Γερμανία βρήκαν δουλειές στις οποίες όμως δεν μπορούσαν να πάνε γιατί ήθελαν εξειδίκευση.
Κυρίως τεχνικά επαγγέλματα, η εκπαίδευση έγινε στην εργασία ως μαθητευιμενος με χαμηλότερο μισθό και μετά πρέπει ο καθένας εφόσον έχει γνώσεις να πάρει την ανάλογη άδεια,πχ αγγελίες ζητάνε ανειδίκευτους για εκμάθηση,εκεί οι μισθοί είναι χαμηλοί και πολλοί θα πουν σιγά εγώ μη δουλέψω για 1200 1300 ευρώ ως μαθητευομενος
Η εκπαίδευση ποικίλη από 3 μήνες έως 6 μήνες
Ένας Έλληνας στην Γερμανία έγινε μαθητευομενος σε μια τεχνική εργασία,πολλοί τον κορόιδευαν ότι θα δουλεύει για τόσο λίγα,τελειώνοντας όμως και περνώντας την άδεια χωρίς να έχει δώσει ευρώ αλλά να πληρώνεται κιόλας ανοίγει ο ορίζοντας για διάφορες θέσεις και ακριβοπληρωνεμες
Αυτό Ελλάδα δεν υπάρχει η δεν έχει μπει στη κουλτουρα,σου λέει εγώ θέλω έτοιμο πιστοποιητικό αν δεν είσαι κόψε τον κωλο σου η πληρωσε να βγάλεις την άδεια και μετά σε παίρνουμε, όμως όταν είσαι άνεργος πως θα βγάλεις πρώτα την άδεια?δεύτερον δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες τεχνικές οπότε παίζει να πάει ακλαφτο τρίτον καμια δεν θα πάρει μαθητευομενο να τον μάθει για να πάρει την άδεια.
Όντως καλά μυαλά υπάρχουν σε κάθε χώρα,η κάθε διεφθαρμενη χώρα η κάθε Ελλάδα κοίτα να τα περιθωριοποιησει και όχι να τα αναδείξει.
Κάτσε εσύ που κοροϊδεύεις εκεί στο νησί και ειδίκευσου στις πουτσες
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Επειδή εσύ το λες κοροιδευτηκα εγώ θα το πω σοβαρά.
Δεν θα πω για μένα αλλά για γεγονότα που έχω δει στο εξωτερικό.
Πολλοί Έλληνες ανειδίκευτοι όταν πήγαν κυρίως Ολλανδία Γερμανία βρήκαν δουλειές στις οποίες όμως δεν μπορούσαν να πάνε γιατί ήθελαν εξειδίκευση.
Κυρίως τεχνικά επαγγέλματα, η εκπαίδευση έγινε στην εργασία ως μαθητευιμενος με χαμηλότερο μισθό και μετά πρέπει ο καθένας εφόσον έχει γνώσεις να πάρει την ανάλογη άδεια,πχ αγγελίες ζητάνε ανειδίκευτους για εκμάθηση,εκεί οι μισθοί είναι χαμηλοί και πολλοί θα πουν σιγά εγώ μη δουλέψω για 1200 1300 ευρώ ως μαθητευομενος
Η εκπαίδευση ποικίλη από 3 μήνες έως 6 μήνες
Ένας Έλληνας στην Γερμανία έγινε μαθητευομενος σε μια τεχνική εργασία,πολλοί τον κορόιδευαν ότι θα δουλεύει για τόσο λίγα,τελειώνοντας όμως και περνώντας την άδεια χωρίς να έχει δώσει ευρώ αλλά να πληρώνεται κιόλας ανοίγει ο ορίζοντας για διάφορες θέσεις και ακριβοπληρωνεμες
Αυτό Ελλάδα δεν υπάρχει η δεν έχει μπει στη κουλτουρα,σου λέει εγώ θέλω έτοιμο πιστοποιητικό αν δεν είσαι κόψε τον κωλο σου η πληρωσε να βγάλεις την άδεια και μετά σε παίρνουμε, όμως όταν είσαι άνεργος πως θα βγάλεις πρώτα την άδεια?δεύτερον δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες τεχνικές οπότε παίζει να πάει ακλαφτο τρίτον καμια δεν θα πάρει μαθητευομενο να τον μάθει για να πάρει την άδεια.
Όντως καλά μυαλά υπάρχουν σε κάθε χώρα,η κάθε διεφθαρμενη χώρα η κάθε Ελλάδα κοίτα να τα περιθωριοποιησει και όχι να τα αναδείξει.
Κάτσε εσύ που κοροϊδεύεις εκεί στο νησί και ειδίκευσου στις πουτσες
Εν μερει ισχυουν αυτα που λες αλλα πρώτη προϋπόθεση ειναι ο αλλος να εχει ορεξη και να ειναι ετοιμος να ζοριστει για να κανει κατι.
Ο Ελληνας δεν το εχει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Ρε μλκ, εχει μπλε χρωμα το αβαταρ σου, παει, τελειωσε, εισαι δεξιος.
(Αναθεμα με αν σε εχω δει να γραφεις ποτε στα πολιτικα, περα απο τα καντηλια στη Γιαννουλα) :tooth:
Αν έχω κάνει δέκα ποστ άντε δεκαπέντε στα πολιτικά είναι ζήτημα. Και ποτέ δεν μπήκα σε αντιπαράθεση με κανέναν. Στα αρχιδια μου λέμε. Για μπάλα έχω ξεσκίσει.


Στην αρχή ο Ζαν έλεγε για την μπλε Άβαταρ και με έλεγε γαλάζιο, μετά το γύρισε
Κάνω παρέα λέει με δεξιους γι'αυτό.
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Εν μερει ισχυουν αυτα που λες αλλα πρώτη προϋπόθεση ειναι ο αλλος να εχει ορεξη και να ειναι ετοιμος να ζοριστει για να κανει κατι.
Ο Ελληνας δεν το εχει.
Το έχει απλά εδώ Ελλάδα δεν έχει τα κομφόρ να τα κάνει και τα κίνητρα
Όταν ένας απόγοητεύεται και σου λέει τι να λέει να πάω να δουλέψω για 800 ευρώ και μαύρες υπερωρίες και τα 800 να τελειώνουν στις 15 του μήνα λογικό είναι να μην είναι αποδοτικός αλλά και τεμπέλης
Η Ελλάδα θέλει ριζική ιδεολογική ανανέωση και ο πληθυσμός κίνητρα για εξέλιξη
Αυτά λείπουν γιατί η γαλάζια γλίτσα θέλει να κρατάει το παλαιό κομματικό όφελος των ρουσφετιών των βυσμάτων των αδικιών και της αναξιοκρατίας
Άρα οποίος ψηφίζει γαλάζια γλίτσα είναι υπεύθυνος και συμμετοχος
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Το έχει απλά εδώ Ελλάδα δεν έχει τα κομφόρ να τα κάνει και τα κίνητρα
Όταν ένας απόγοητεύεται και σου λέει τι να λέει να πάω να δουλέψω για 800 ευρώ και μαύρες υπερωρίες και τα 800 να τελειώνουν στις 15 του μήνα λογικό είναι να μην είναι αποδοτικός αλλά και τεμπέλης
Η Ελλάδα θέλει ριζική ιδεολογική ανανέωση και ο πληθυσμός κίνητρα για εξέλιξη
Αυτά λείπουν γιατί η γαλάζια γλίτσα θέλει να κρατάει το παλαιό κομματικό όφελος των ρουσφετιών των βυσμάτων των αδικιών και της αναξιοκρατίας
Άρα οποίος ψηφίζει γαλάζια γλίτσα είναι υπεύθυνος και συμμετοχος
Γι αυτο σου λεω οτι εισαι ηλιθιος και παρεξηγιεσαι κι απο πανω. Τα ρουσφετια και τα βολεματα ειναι ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΑ, ηλιθιε, δεν υπαρχει νδ πασοκ και οικολογοι, ΟΛΟΙ τα ιδια σκατα κανουν και ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, γιατι αυτος ειναι ο λαος, αυτα ζηταει, με αυτα ανταλλασει την ψηφο του. Ενας λαος τεμπελαρος, απαιδευτος, που ψοφαει για αργομισθια και λουφα, ακομα και για το δημοσιο που πλεον δεν ειναι τοσο ελκυστικο οσο παλια, μισθολογικα. Πηγαινε βρες σε κανονικη δουλεια ανθρωπο που εργαζεται και εχει και ορεξη να κανει σωστα αυτο που του αναλογει.
Για μαυρες υπερωριες και εκμεταλλευση απλα γελαω, οποιος τυχον απο δω μεσα γνωριζει απο ελευθερο επαγγελμα και καταγγελιες και προστιμα επισης γελαει παρεα.
Αλλα ο γνησιος κομμουνιστης πρεπει να λεει το τσιτατο, ο κοσμος να χαλασει.
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.380
Like
14.055
Πόντοι
3.556
Δεν υπάρχει γιατί αυτοί και όχι εμείς.
Η Ελλάδα με τη τσεχια έχουν ακριβώς ίδιο μέγεθος ίδιο πληθυσμό τα πάντα όλα,η Ελλάδα έχει υπέρ τη θάλασσα και το ζεστό κλίμα η Τσεχία έχει υπέρ τη καλύτερη γη για αγροτική παραγωγή και γεωγραφική θέση
Η Ελλάδα δεν εκμετάλλευτηκε τις ευκαιρίες του παρελθόντος,επενδύσεις βιομηχανίες άνοιγμα οικονομίας
Η Ελλάδα τις καλές εποχές βασικά οι πολιτικοί όχι η χώρα είχαν το μυαλό τους στη σπατάλη στον υπερκαταναλωτισμο και στους ολυμπιακούς αγώνες
Πότε ο Έλληνας δεν είχε επενδυτικό μυαλό ποτε δεν στόχευε στην παραγωγικοτητα και αυτό το πλήρωσε και θα το πληρώνει χρόνια
Στην Ελλάδα η παραγωγή θεωρούνταν ντεμοντέ η αγροτική παραγωγή το ίδιο οι ξένες επενδύσεις εξίσου,παρσ εδώ έλεγαν έχουμε τον τουρισμό και την εε να μας δίνει λεφτά είμαστε Ευρωπαίοι μας ανήκει ο ευρωπαϊκός πλούτος ώσπου όταν ήρθε η ώρα του απολογισμού ο ένας έπιανε τον κωλο του άλλου ,όταν πάνω στο τιμόνι είχες αμόρφωτους πολιτικαντιδες λαμογια κατσικοβλαχους που χόρευαν στα μπουζούκια και έσπαγαν πιάτα τότε μη περίμενες προκοπή.

Επί δικτατορίας η Ελλάδα είχε βιομηχανική παραγωγή και 7% ανάπτυξη κατ έτος την ταχύτερη στην Ευρώπη.Συνεπώς είναι εφικτό.Δηλαδή δια καταναγκασμού μπορεί να γίνει,σαν αποτέλεσμα ελεύθερης επιλογής δε γίνεται.
Τώρα ο Τσίπρας πήγε το 2015 να προτάξει το δίκαιο του ψωλά και είπε για αυτό μας ψήφισε ο λαός.Το ίδιο και ο Βαρουφάκης.Ετυχε όμως να έχει απέναντί του το Σόιμπλε που ήξερε καλά τι παίζει και τους έκανε αλοιφή.Ο Σόιμπλε ήξερε ποιο είναι το πρόβλημα γιατί είχε αντιμετωπίσει ακριβώς τα ίδια το 1990 με την ενσωμάτωση της ανατολικής Γερμανίας.Ετσι είχε τεράστια εμπειρία χειρισμού και εξουδετέρωσης καταστάσεων και τους εξαέρωσε.Για το Βαρουφάκη το πρόβλημα δεν ήταν οτι ο ίδιος ήταν μέτριος και τον ξεσκίσανε αλλά οτι απέναντί του είχε γαμιάδες όπως ο Σόιμπλε.Κατά Βαρουφάκη έπρεπε να υπάρχει νηπιαγωγείο,απλοί μαθητές που θα τον χειροκροτούσαν και θα έβαζαν την πιπίλα τους και όχι συγκέντρωση κωλομπαράδων έτοιμων να τον σκίσουν όπως συνέβαινε στα Eurogroup.Θεωρούσε το Σόιμπλε αναχρονισμό και το νηπιαγωγείο και τις light καταστάσεις το μέλλον.Ετσι ο Σόιμπλε του τράβηξε έναν πούτσο και μετά πήραν σειρά τα αγγλάκια.
Οι Αγγλοι το πήραν πατριωτικά,όχι παιδιά δε γίνεται να μας γαμάτε έτσι,πρέπει να σεβαστείτε το Ηνωμένο Βασίλειο,την ιστορία μας αλλά είχαν απέναντί τους ανηλεείς και γάτους,πολύ έμπειρους και σκληρούς.Ετσι καταποντίστηκε το UK στα σημερινά χάλια.Η Ελλάδα έπαιξε ρόλο σε αυτό γιατί βοήθησε να εξασκηθεί ο Σόιμπλε και οι συν αυτώ στα bukkake σε διεθνές επίπεδο και μετά δε μάσαγαν τον κώλο τους.Ηταν τεράστια ηδονή να τους βλέπεις να ξεφτιλίζουν το οικοδόμημα της μεταπολίτευσης στην ψύχρα.Παπανδρέου,Κααμανλήδες εξαφανίστηκαν πλήρως από το προσκήνιο μετά τη νίλα που έφαγαν και η ελπίδα τους ήταν ο Τσίπρας ως νέο αίμα να σώσει την παλαιά κατάσταση.
 
Τελευταία τροποποίηση:

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Επί δικτατορίας η Ελλάδα είχε βιομηχανική παραγωγή και 7% ανάπτυξη κατ έτος την ταχύτερη στην Ευρώπη.Συνεπώς είναι εφικτό.Δηλαδή δια καταναγκασμού μπορεί να γίνει,σαν αποτέλεσμα ελεύθερης επιλογής δε γίνεται.
Τώρα ο Τσίπρας πήγε το 2015 να προτάξει το δίκαιο του ψωλά και είπε για αυτό μας ψήφισε ο λαός.Το ίδιο και ο Βαρουφάκης.Ετυχε όμως να έχει απέναντί του το Σόιμπλε που ήξερε καλά τι παίζει και τους έκανε αλοιφή.Ο Σόιμπλε ήξερε ποιο είναι το πρόβλημα γιατί είχε αντιμετωπίσει ακριβώς τα ίδια το 1990 με την ενσωμάτωση της ανατολικής Γερμανίας.Ετσι είχε τεράστια εμπειρία χειρισμού και εξουδετέρωσης καταστάσεων και τους εξαέρωσε.Για το Βαρουφάκη το πρόβλημα δεν ήταν οτι ο ίδιος ήταν μέτριος και τον ξεσκίσανε αλλά οτι απέναντί του είχε γαμιάδες όπως ο Σόιμπλε.Κατά Βαρουφάκη έπρεπε να υπάρχει νηπιαγωγείο,απλοί μαθητές που θα τον χειροκροτούσαν και θα έβαζαν την πιπίλα τους και όχι συγκέντρωση κωλομπαράδων έτοιμων να τον σκίσουν όπως συνέβαινε στα Eurogroup.Θεωρούσε το Σόιμπλε αναχρονισμό και το νηπιαγωγείο και τις light καταστάσεις το μέλλον.Ετσι ο Σόιμπλε του τράβηξε έναν πούτσο και μετά πήραν σειρά τα αγγλάκια.
Οι Αγγλοι το πήραν πατριωτικά,όχι παιδιά δε γίνεται να μας γαμάτε έτσι,πρέπει να σεβαστείτε το Ηνωμένο Βασίλειο,την ιστορία μας αλλά είχαν απέναντί τους ανηλεείς και γάτους,πολύ έμπειρους και σκληρούς.Ετσι καταποντίστηκε το UK στα σημερινά χάλια.Η Ελλάδα έπαιξε ρόλο σε αυτό γιατί βοήθησε να εξασκηθεί ο Σόιμπλε και οι συν αυτώ στα bukkake σε διεθνές επίπεδο και μετά δε μάσαγαν τον κώλο τους.Ηταν τεράστια ηδονή να τους βλέπεις να ξεφτιλίζουν το οικοδόμημα της μεταπολίτευσης στην ψύχρα.Παπανδρέου,Κααμανλήδες εξαφανίστηκαν πλήρως από το προσκήνιο μετά τη νίλα που έφαγαν και η ελπίδα τους ήταν ο Τσίπρας ως νέο αίμα να σώσει την παλαιά κατάσταση.
Καλά εσύ είσαι φαν του σοιμπλε το ξέρουμε κατά καιρούς τον θαυμάζεις.
Σαν πολιτικός ήταν καλός αλλά ακολουθούσε τη συστημική γραμμή της δύσης,τώρα για υπουργό οικονομικών δεν μπορώ να πω ότι ήταν πρότυπο η θα έπαιρνε κάνα βραβείο νόμπελ,πολλοί άλλοι οικονομολόγος με τις επιλογές τους άφησαν ιστορία
Εγώ το σόιμπλε θα τον έλεγα έναν καλό διπλωμάτη διαπραγμάτευτη όπως θες πες τον και εκεί ήταν που έκανε φήμη σε όλη την εε
Επί κυβέρνηση Κολ ο σοιμπλε ως υπ ειδικών υποθέσεων συμβούλεψε τον κολ σε μια μαλακια συνέντευξη που είχε κάνει και είχε προπαγανδισει τον γκορμπατσοφ να μην δωσει απολογία γι αυτο το περιστατικό και φανεί αδυναμία της Γερμανίας συν τη επαννενωση της Γερμανίας και μεταφορά της πρωτεύουσας από τη Βόννη στο Βερολίνο είχε πρωτοστατισει
Με λίγα λόγια διπλωμάτης καλός ήταν υπ οικονομικών τίποτα το ιδιαίτερο
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.380
Like
14.055
Πόντοι
3.556
Ο Σόιμπλε τους είχε καθηλώσει όλους.Τολμούσε ο Αμερικανός να κάνει κόνξες και τσαλιμάκια?Γατάκια είχαν γίνει.Τολμούσε καμιά Ιταλία,Ισπανία ΄΄η άλλες χώρες να ζητήσουν δανεικά?Τους έδειχνε την Ελλάδα σαν παράδειγμα προς αποφυγή.Πούτσα και ξύλο.Σταθερό νόμισμα,άριστες σχέσεις με Ρωσία,φτηνό πετρέλαιο,φυσικό αέριο,η βιομηχανία φύσαγε,οι μετανάστες υπό έλεγχο, όλοι ευχαριστημένοι.Ο Ευρωπαίος πήγαινε ταξιδάκια Νέα Υόρκη να ψωνίσει τα κέρατά του χάρη στο φτηνό δολλάριο.Οταν έπεσε ο Σόιμπλε κτλ άρχισαν τα ποντίκια να χορεύουνε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.295
Like
14.490
Πόντοι
3.556
άλλο είπα και άλλο λες εσύ

μερικοί αναλώνονται μόνο εδώ σε αυτό το θρεντ...γράφουν εκατοντάδες σε σελίδες για το πόσο σκατά είναι ο τσίπρας και ο σύριζα γενικά


και δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να σχολιάσουν την σημερινή κυβέρνηση που δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο.

μια τρύπα στο νερό γίνεται δηλαδή αυτό λέω
Ασχετα αν συμφωνώ μαζί σου ή οχι, αυτό που λες είναι κατανοητό.
Εγώ αναφέρθηκα στο υβρεολόγιο που είδα. Αυτό και τίποτα άλλο. Προφανώς και εκτός του οτι είναι υβρεολόγιο είναι και πολλές σελίδες σούπα μούπες.
Αν απάντησα σε εσένα, ήταν συμπλήρωση αυτών που είπες για το πλήθος σελίδων.

Πολιτικά, η άποψη μου είναι οτι πρέπει να ασχολούμαστε και με τον Τσίπρα και με τον καθένα. Αν συμφωνήσω μαζί σου χάρην της συζήτησης οτι είναι όλα κατεστραμένα απο το Μητσοτάκη, πρέπει να προσέχουμε μην ξεπλύνουμε τον κάθε Τσίπρα. Ετσι γίνεται και επανέρχεται κάποιος και μετά λέμε οτι την πατήσαμε πάλι....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.658
Like
29.714
Πόντοι
6.256
Ασχετα αν συμφωνώ μαζί σου ή οχι, αυτό που λες είναι κατανοητό.
Εγώ αναφέρθηκα στο υβρεολόγιο που είδα. Αυτό και τίποτα άλλο. Προφανώς και εκτός του οτι είναι υβρεολόγιο είναι και πολλές σελίδες σούπα μούπες.
Αν απάντησα σε εσένα, ήταν συμπλήρωση αυτών που είπες για το πλήθος σελίδων.

Πολιτικά, η άποψη μου είναι οτι πρέπει να ασχολούμαστε και με τον Τσίπρα και με τον καθένα. Αν συμφωνήσω μαζί σου χάρην της συζήτησης οτι είναι όλα κατεστραμένα απο το Μητσοτάκη, πρέπει να προσέχουμε μην ξεπλύνουμε τον κάθε Τσίπρα. Ετσι γίνεται και επανέρχεται κάποιος και μετά λέμε οτι την πατήσαμε πάλι....
Δηλαδή για να καταλάβω.....

η σημερινή κυβέρνηση (δε με νοιάζει αν είναι ο μητσοτάκης ή ο ανδρουλάκης ή ο αλεξάκης)


έχει παραδώσει τη χώρα σε 20 μεγάλες οικογένειες...αντί να είναι η κυβέρνηση του πολίτη είναι η κυβέρνηση του ολιγάρχη...

και εμείς θα ασχολούμαστε με τον τσίπρα που έβγαλε ένα βιβλίο για να κονομήσει?

τι πρέπει να γίνει για να ανοίξεις τα μάτια σου δηλαδή? να σου στείλει και σένα ο ΔΕΔΔΗΕ ραβασάκι 30 χιλιάδες ευρώ και να σε κατηγορήσει για ρευματοκλοπή?

γιατί δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι...αλλά βγαίνουν κάτι δύσμοιροι και λένε ότι τους χρέωσαν 30Κ και δεν υπάρχει ούτε γραφείο της υπηρεσίας να πάνε να ρωτήσουν γιατί.

και θες εσύ τώρα να με πείσεις ότι αξίζει να ασχολείσαι με τον τσίπρα....ναι ότι πεις
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom