Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ανέκαθεν μωρή εγώ ποτέ δεν ζητωκραυγασα τον τσιπρα αλλο ο σύριζα άλλο ο τσιπρας
Καλα, ενταξει, σιγα μην καθομαι να ψαχνω τα ποστ σου ποσο σπατουλαρισμα του εχεις ριξει.
Δεκα χρονια σου πηρε να καταλαβεις και αυτο επειδη εγραψε αυτες τις παπαριες στο βιβλιο και βλεπεις οτι εκανε μπουρδελο ολη την αριστερα, αλλιως παλι θα τον λιβανιζες.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
13
Like
13.000
Επιμένω για τη πρόστυχη στάση Τσίπρα.
Άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ με οτι έγινε και πως έγινε, η οικονομική πολιτική ειδικά σε περίοδο διαπραγμάτευσης και κρίσης αποφασίζεται απο πριν και σε πρωθυπουργικό επίπεδο. Δεν κάνει ο υπουργός οικονομικών οτι θέλει.
Το επιθετικό στυλ ήταν επιλογή ΣΥΡΙΖΑ και οχι Βαρουφάκη. Είναι πρόστυχο να του τα ρίχνει όλα, σαν να μην έφταιγε ο ίδιος σε τίποτα
Ο Αλέξης άλλαξε από τον Ιούλιο του 2015 δεν ξέρω τι έγινε αλλά τον έβλεπες τον βλακα να αλλάζει μέρα με τη μέρα όλο και πιο κεντρωος όλο και πιο διαλακτικος ,αυτά δεν ταίριαζαν στο αρχικό προφίλ που είχε βγάλει ούτε στην αριστερά
Αν γινόταν το ηρωικό το 2015 τώρα δεν θα είχαμε κουλή δεν θα είχαμε την ελίτ του 5% να κερδοσκοπούν εις βάρος των λαϊκών στρωμάτων δεν θα είχαμε τόσες ανισότητες όλα θα ήταν διαφορετικά
Κοινωνική πολιτική ρισταρτ της ελληνικής οικονομίας σε ανταγωνιστικα πλαίσια ισοκατανομη πλούτου και αλλά καίρια ζητήματα για να μπορέσει να λειτουργήσει το κράτος
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
13
Like
13.000
Φαντασου τι αυτογκολ εβαλε ομως που ακομα και ατομα σαν το βιταμ που μεχρι χθες επινε νερο στο ονομα του τωρα θελουν να τον λιντσαρουν.
Νερό στο όνομα του έπινα μέχρι τον Ιούλιο του 2015 κάνεις λάθος.
Αλλά όσο παίρναει ο καιρός και όλα αυτά που κάνει τον έχουμε σιχαθεί όλο και περισσότερο,αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγαπάμε συριζα αριστερά και όλα τα καλά που έκαναν τα υπόλοιπα στελέχη σε θέματα πολιτικής
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ρε καταλάβετέ το, τίποτα δεν είναι τυχαίο. Νομίζετε ότι ο Τσίπρας θέλει καριέρα συγγραφέα; Νομίζετε ότι τυχαία τα ΜΜΕ εστιάζουν στο κράξιμο των υπόλοιων συριζαίων;
Δηλαδή ο Τσίπρας χαζός είναι και θέλει να ρίξει ακόμη περισσότερο το Σύριζα;

Πάρτε το χαμπάρι, ο Τσίπρας είναι πονηρός κι αυτά που λέει μην τα τρως. Ο Τσίπρας προσπαθεί να πει "εγώ με αυτά τα ζώα δεν έχω καμία σχέση, εγώ είμαι ένας σοβαρός κεντρώος ,εμένα να ψηφίσετε όχι αυτούς τους μαλάκες". Έτσι από τη μια θα εξαφανίσει Σύριζα και όλα τα κόμματα που προέκυψαν από τη διάλυση της κοινοβουλευτικής ομάδας και από την άλλη να παντελονιάσει όλους αυτούς τους ψήφους. Μπορεί με αυτούς τους ψήφους να κυβερνήσει; Σίγουρα όχι. Αν όμως δε σχηματίσει κυβέρνηση η ΝΔ, τότε ίσως μπορέσει να.... συγκυβερνήσει. Μήπως ο Αλέξης πάει για συνεργασία με ΠΑΣΟΚ με σκοπό κάποια στιγμή να γίνει και αρχηγός κόμματος και να ξανακυβερνήσει; Μόλις 51 είναι σήμερα, σε 10 χρόνια γιατί να μη μοστράρεται για πρωθυπουργός;

Επίσης Συριζαίοι δε σας χάλασε που ακόμη μία φορά πήγατε κουβά ως συνήθως. Τι έγινε ψωνάρες, που είναι ο ηγέτης σας, πού είναι ο Τσε Γκεβάρα των Αμπελοκήπων; Πού είναι ο αριστερός Αλέξης που λέγατε ότι θα αλλάξει την Ευρώπη; Συριζαίοι είστε της πλάκας πάτε ολοταχώς για επιστροφή στο 5%.
Καλα και συ, μην τον εχεις και για εξυπνο σκακιστη. Πες μου ακομα και απο το πασοκ ή οπουδηποτε, ειδικα μετα απο αυτα, ποιος θα καθησει διπλα του και δε θα ψαχνει το ρολοι και το πορτοφολι του μην τον ψυρισει ο τσιπρας. Εβγαλε σωβρακα τα υποτιθεμενα συντροφια του, ποιος θα τον εμπιστευτεί ξανα οσο και να κοιταζει τα μικροσυμφεροντα του; Ειδικα στο πασοκ, μια χαρα βολεμενοι ειναι, ξερουν οτι ειναι μεχρι εκει αλλα οχι για πιο κατω, τις θεσουλες τους δεν τις χανουν οσο καρναβαλος να ειναι και ο ανδρουλακης, σιγα μη θελουν τετοιο φιδι στον κορφο τους.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Τα μιντια σε πειθουν για οτι θελεις να ακουσεις και να πειστεις. Η οικονομικη κριση δεν ηταν κατασκευασμα των μιντια, πραγματικοτητα ηταν. Σε τι κατασταση βρισκομαστε σημερα θα φανει στην πορεια, τα μιντια οτι και να λανσαρουν δεν παιρνουν καμια ευθυνη, τη γνωμη τους πουλανε.
Οτι ο τσιπρας ειναι ενας αχρηστος καιροσκοπος δε χρειαζομαστε τα μιντια για να το καταλαβουμε ουτε μπορουν και να το κρυψουν αλλωστε, εκτος απ αυτους που θελουν να τον πιστευουν ακομα για «πολυ» και «τρανο».
Εχεις ευθύνη όμως, απο τι πείθεσαι. Τα ξέρεις τα μίντια, γιατί πείθεσαι?? Ρητορικό το ερώτημα και οχι σε εσένα...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Εχεις ευθύνη όμως, απο τι πείθεσαι. Τα ξέρεις τα μίντια, γιατί πείθεσαι?? Ρητορικό το ερώτημα και οχι σε εσένα...
Γιατι καποιοι ενω ολη μερα βριζουν τα μιντια απο την αλλη καθονται και παρακολουθουν ασταματητα. Και αλλο να παρακολουθεις ειδησεις αλλα αλλο να καθεσαι και να διαβαζεις τη ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ. Εκει πρεπει να μπορεις να ξεχωρισεις ποιος λεει τι και για ποιο λογο το λεει. Θελει κριτικη σκεψη και δεν το εχουν πολλοι αυτο.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Γιατι καποιοι ενω ολη μερα βριζουν τα μιντια απο την αλλη καθονται και παρακολουθουν ασταματητα. Και αλλο να παρακολουθεις ειδησεις αλλα αλλο να καθεσαι και να διαβαζεις τη ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ. Εκει πρεπει να μπορεις να ξεχωρισεις ποιος λεει τι και για ποιο λογο το λεει. Θελει κριτικη σκεψη και δεν το εχουν πολλοι αυτο.
Κοίτα ,δεν λέω οτι τα μίντια δεν κάνουν πλύση εγκεφάλου.
Αυτό που έχω σαν αρχή, είναι η ατομική ευθύνη. Την θεωρώ σημαντικότερη απο την γενική και απρόσωπη ευθύνη (π.χ. Μίντια).
Κριτική σκέψη , ναι όντως δεν έχουν όλοι, ή δεν την έχουν στο ΄ίδιο επίπεδο.
Επίδραση τρίτων πάντα υπήρχε και θα υπάρχει . Παλιά ήταν κάποιος στο καφενείο που επηρέαζε τον άνδρα και αυτός επέβαλε στην οικογένεια , σήμερα είναι τα μίντια κλπ.
Γιαυτό , αν έχεις προσέξει, πάντα ζητώ αποδείξεις. Ακόμα και στα νήματα των διασήμων που λένε διάφορα (π.χ. η τάδε είναι λεσβία). Ρωτώ πολλές φορές "και εσύ που το ξέρεις???". Αν μου πουν φαίνεται, σημαίνει οτι αναμασούν χωρίς κρίση μια βρώμα που έχει βγει.
Ας καλλιεργήσουμε την κριτική μας σκέψη (διότι όλοι ψηφίζουμε) και ας αυξήσουμε την ενημέρωση μας και όλα θα πάνε καλύτερα.
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Ο Τσιπρας με το βιβλιο του ειπε απεταξαμην την Αριστερα
Ενας λογος οτι τον συμβουλεψαν καποιοι οτι για να εχει πολιτικο μελλον και λογο στο ελληνικα δρωμενα ειναι να κανει μια αλλαγη πλευσης.
Εαν εμενε στο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογες εαν δεν επιανε 3% δεν θα ηταν ουτε βουλευτης .
Τωρα μπορει να φερει την εκλογικη ανατροπη αλλα σε 6 χρονια απο τωρα εφοσον περασει μεσα απο την αντιπολιτευση
Επειδη το εκλογικο συστημα ειναι φτιγμενο με τετοιο τροπο ετσι ωστε οσο λιγοτερα κομματα ειναι στην βουλη τοσο μικροτερο ειναι το ποσοστο της αυτοδυναμιας . Ο Τσιπρας θα μαζεψει και θα πεταξει εξω ολα τα αριστερα κομματιδια ετσι ωστε να μπουν 6 κομματα στην Βουλη και να εχει αυτοδυναμη κυβερνηση η ΝΔ με 36 % αφου αυτη με την σειρα της πεταξει τα πατριωτικα δεξια κομματιδια.
Δεν πιστευω οτι θα εχουμε 16 χρονια ΝΔ. Τα 12 χρονια ειναι εφικτο
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Φαντασου τι αυτογκολ εβαλε ομως που ακομα και ατομα σαν το βιταμ που μεχρι χθες επινε νερο στο ονομα του τωρα θελουν να τον λιντσαρουν.
Kαλά εδώ ο Γιωργάκης που υποτίθεται ότι ήταν μέσα στα πράγματα κι έβαλε αυτογκόλ στο κόμμα του- με το δντ( και τις λύκο συνεργασίες του παίζω και μαθαίνω μαζί με την νδ) - Πόσο δε ο Τσιπ που ήταν και νεότερος και αμαθος στα πράγματα. Τον τύλιξαν σε μια κόλα χαρτί οι μασονοΔυνοσαυροι.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Kαλά εδώ ο Γιωργάκης που υποτίθεται ότι ήταν μέσα στα πράγματα κι έβαλε αυτογκόλ στο κόμμα του- με το δντ( και τις λύκο συνεργασίες του παίζω και μαθαίνω μαζί με την νδ) - Πόσο δε ο Τσιπ που ήταν και νεότερος και αμαθος στα πράγματα. Τον τύλιξαν σε μια κόλα χαρτί οι μασονοΔυνοσαυροι.
Ε, ήθελε κι αυτός να κάνει το κομμάτι του, ας πρόσεχε. Δεν ήξερε δεν υπάρχει σα δικαιολογία.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Δυστυχώς παθαίνουμε και δεν μαθαίνουμε. Ο λαικισμός οδηγεί σε όλα αυτά που παθαίνουμε.
Ο Τσίπρας που την πάτησε??? Με ένα νόμο θα γαμήσει την Ευρώπη. Βγήκε . Πήγε να γαμήσει και έφερε μνημόνιο.
Ωραία να τα λες ως αντιπολίτευση. Στην πράξη όμως.......
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Δυστυχώς παθαίνουμε και δεν μαθαίνουμε. Ο λαικισμός οδηγεί σε όλα αυτά που παθαίνουμε.
Ωραία να τα λες ως αντιπολίτευση. Στην πράξη όμως.......
Κι άλλοι έσκιζαν τα μνημόνια..
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Νερό στο όνομα του έπινα μέχρι τον Ιούλιο του 2015 κάνεις λάθος.
Καλά εσύ τι περίμενες να κανει ο Τσιπ μέσα σε 4 χρόνια να πάρει την Πολη και τη Σικελία. Σιγά μην τον άφηναν οι εβραιοΜασωνοΒρυκολακες να κουνησει -εδώ έφευγαν Σαμαρικοι και άλλοι σύγχρονοι κουκουλοφόροι για να βάλουν τσατσιες στον κουτσό κ την γουρουνομερκελ μήπως καταφέρουν και πέσει. Μέχρι 32δις μεσ την κρίση άφησε μαξιλαράκι κ το φαγε ο τακαΤακης μαζί με τις μπλε ακρίδες. Και να σε ρωτήσω κατι- πότε ήσουν οικονομικά αρκετα πιο άνετος; Μέσα στην κρίση ή τώρα με το Ζαβο.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    971,9 KB · Εμφανίσεις: 6

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Κι άλλοι έσκιζαν τα μνημόνια..
Αν και το είπε λίγο πιο καμουφλαρισμένα και λιγότερο ωμά γιαυτό και αυτός πήγε άπατος.... και έχει χάσει το ευρύ σεβασμό του χώρου του....
Σε κάθε περίπτωση η πολιτικήη δεν είναι συμψηφισμός. Το επιχείρημα οτι και ο άλλος έσκισε μνημόνια δεν μικραίνει τον λαικισμό του Τσίπρα. Δυστυχώς με αυτήν την λογική είμαστε εδώ που είμαστε.....
Και καλό είναι να μπορούμε να βλέπουμε τα λάθη του χώρου που υπσοτηρίζει ο καθένας μας, και να μην ντρέπεται να το πει
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Και καλό είναι να μπορούμε να βλέπουμε τα λάθη του χώρου που υπσοτηρίζει ο καθένας μας, και να μην ντρέπεται να το πει
Φυσικα.. και με ποιους εξαιτιας αυτών κ τα καμώματα τους μπήκαμε σε βαθιά κριση
 

Συνημμένα

  • karamanlis1_2.jpg
    karamanlis1_2.jpg
    41,1 KB · Εμφανίσεις: 6

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
962
Κριτικές
3
Like
2.231
Πόντοι
446
Αν και το είπε λίγο πιο καμουφλαρισμένα και λιγότερο ωμά γιαυτό και αυτός πήγε άπατος.... και έχει χάσει το ευρύ σεβασμό του χώρου του....
Σε κάθε περίπτωση η πολιτικήη δεν είναι συμψηφισμός. Το επιχείρημα οτι και ο άλλος έσκισε μνημόνια δεν μικραίνει τον λαικισμό του Τσίπρα. Δυστυχώς με αυτήν την λογική είμαστε εδώ που είμαστε.....
Και καλό είναι να μπορούμε να βλέπουμε τα λάθη του χώρου που υπσοτηρίζει ο καθένας μας, και να μην ντρέπεται να το πει
Λαϊκισμό στην αρχή ναι, αλλά μετά είδε από πρώτο χέρι ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι λέγανε οι γαλάζιες και πράσινες ακρίδες και εκεί που απέτυχαν όλοι οι προηγούμενοι γιατί απλά ήταν λαμόγια και συνέχιζαν να τρώνε με χρυσά κουτάλια ενώ δεν ήθελαν να πάρουν σοβαρά μέτρα για να μη στεναχωρήσουν τα πρόβατά τους, ο Τσίπρας εφάρμοσε και καθάρισε το παιχνίδι.

Με τρίτο μνημόνιο φυσικά και με αφαίμαξη των ελεύθερων επαγγελματιών γιατί οι υπόλοιποι απλά είναι παράσιτα στην πλειοψηφία τους. Πώς περιμένατε δηλαδή να σωθεί η χρεοκοπημένη Ελλάδα; Με δάνεια από Ρωσία, με δραχμή, με πόκερ Βαρουφάκη και οικονομικές απειλές; Αναζητήστε τα αίτια της φτωχοποίησης της Ελλάδας σε κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αυτοί φταίνε για την κατάντια μας. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Λαϊκισμό στην αρχή ναι, αλλά μετά είδε από πρώτο χέρι ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι λέγανε οι γαλάζιες και πράσινες ακρίδες και εκεί που απέτυχαν όλοι οι προηγούμενοι γιατί απλά ήταν λαμόγια και συνέχιζαν να τρώνε με χρυσά κουτάλια ενώ δεν ήθελαν να πάρουν σοβαρά μέτρα για να μη στεναχωρήσουν τα πρόβατά τους, ο Τσίπρας εφάρμοσε και καθάρισε το παιχνίδι.

Με τρίτο μνημόνιο φυσικά και με αφαίμαξη των ελεύθερων επαγγελματιών γιατί οι υπόλοιποι απλά είναι παράσιτα στην πλειοψηφία τους. Πώς περιμένατε δηλαδή να σωθεί η χρεοκοπημένη Ελλάδα; Με δάνεια από Ρωσία, με δραχμή, με πόκερ Βαρουφάκη και οικονομικές απειλές; Αναζητήστε τα αίτια της φτωχοποίησης της Ελλάδας σε κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αυτοί φταίνε για την κατάντια μας. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.
Περίμενα να βάλει την Μέρκελ γονατιστή να ζητήσει συγγνώμη και να κουρέψει το χρέος.
Μα είμαστε σοβαροί?????
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom