Γιατι καποιοι ενω ολη μερα βριζουν τα μιντια απο την αλλη καθονται και παρακολουθουν ασταματητα. Και αλλο να παρακολουθεις ειδησεις αλλα αλλο να καθεσαι και να διαβαζεις τη ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ. Εκει πρεπει να μπορεις να ξεχωρισεις ποιος λεει τι και για ποιο λογο το λεει. Θελει κριτικη σκεψη και δεν το εχουν πολλοι αυτο.
Κοίτα ,δεν λέω οτι τα μίντια δεν κάνουν πλύση εγκεφάλου.
Αυτό που έχω σαν αρχή, είναι η ατομική ευθύνη. Την θεωρώ σημαντικότερη απο την γενική και απρόσωπη ευθύνη (π.χ. Μίντια).
Κριτική σκέψη , ναι όντως δεν έχουν όλοι, ή δεν την έχουν στο ΄ίδιο επίπεδο.
Επίδραση τρίτων πάντα υπήρχε και θα υπάρχει . Παλιά ήταν κάποιος στο καφενείο που επηρέαζε τον άνδρα και αυτός επέβαλε στην οικογένεια , σήμερα είναι τα μίντια κλπ.
Γιαυτό , αν έχεις προσέξει, πάντα ζητώ αποδείξεις. Ακόμα και στα νήματα των διασήμων που λένε διάφορα (π.χ. η τάδε είναι λεσβία). Ρωτώ πολλές φορές "και εσύ που το ξέρεις???". Αν μου πουν φαίνεται, σημαίνει οτι αναμασούν χωρίς κρίση μια βρώμα που έχει βγει.
Ας καλλιεργήσουμε την κριτική μας σκέψη (διότι όλοι ψηφίζουμε) και ας αυξήσουμε την ενημέρωση μας και όλα θα πάνε καλύτερα.