Rand0m1
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 7.251
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.804
- Πόντοι
- 2.356
Θα δούμε. Είναι άφθαρτο πρόσωπο πάντως και έχει γκελ στην δεξιά πολυκατοικία.Η Λατινοπούλου θα σβήσει. Ήδη δεν έχει καλά ποσοστά στις μετρήσεις.
Θα δούμε. Είναι άφθαρτο πρόσωπο πάντως και έχει γκελ στην δεξιά πολυκατοικία.Η Λατινοπούλου θα σβήσει. Ήδη δεν έχει καλά ποσοστά στις μετρήσεις.
Νομίζω ότι η επιλογή της να ταυτιστεί με Μητσοτάκη σε θέματα όπως των Τεμπών θα της κοστίσει. Πόσο; Μένει να φανεί.Θα δούμε. Είναι άφθαρτο πρόσωπο πάντως και έχει γκελ στην δεξιά πολυκατοικία.
Αυτό δεν καταργήθηκε με ένα νόμο κι ένα άρθρο; Δεν πιστεύω να μας έλεγε μαλακιες ο αρχηγός.
E φωνή λογικής είναι με ποιον θα ταυτιστεί ? Με τον καραφλό, με την κρουέλα ή με τον μικρότατο ?Νομίζω ότι η επιλογή της να ταυτιστεί με Μητσοτάκη σε θέματα όπως των Τεμπών θα της κοστίσει. Πόσο; Μένει να φανεί.
Για την ακρίβεια είναι ταυτισμένη με τον ανηψιό, το Δημητριάδη.E φωνή λογικής είναι με ποιον θα ταυτιστεί ? Με τον καραφλό, με την κρουέλα ή με τον μικρότατο ?
όχι αριστερή η σώτη,Μια ψυχραιμη αποψη για τον Τσιπρα.....απο μια, αριστερη, την οποια οι αριστεροι δεν την χωνευουν, γιατι απλα δεν την καταλαβαινουν....
![]()
274 хил. гледания · 6,8 хил. реакции | Σώτη Τριανταφύλλου (συγγραφέας / ιστορικός) για Τσίπρα: “Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι λέει, πότε δεν καταλάβαινα, με ξεπερνάει. Παραληρεί!” | Ελλάδα 24
Σώτη Τριανταφύλλου (συγγραφέας / ιστορικός) για Τσίπρα: “Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι λέει, πότε δεν καταλάβαινα, με ξεπερνάει. Παραληρεί!”www.facebook.com
Ηταν, μεχρι που πηγε στην Αμερικη.... Πολυταξιδεμενη κ μορφωμενη..... Αναρχοφιλελευθερη σοσιαλιστρια πλεον..όχι αριστερή η σώτη,
μάλλον την αν απλμπαουμ θυμίζει
τα ίδια χάπια παίρνεις με δαύτην ?Αναρχοφιλελευθερη σοσιαλιστρια πλεον..

Οι ανεξάρτητοι , είχαν οριακά διψήφιο με 10.60% .θεωρώ όμως ότι η Λατινοπούλου ως νέο πρόσωπο μπορεί να χτυπήσει διψήφιο στις πρώτες εκλογές.
Όπως ο Καμμένος το 2012, αν θυμάσαι.
Τρέχω...Στο οντιομπουκ μπορεις να απολαυσεις την φωνη του Αλ6![]()

θα βγει σε audiobook;Στο οντιομπουκ μπορεις να απολαυσεις την φωνη του Αλ6![]()