Νέα

Transexual Κύπρος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Nicosiabull
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 574K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 2 άτομα (1 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
Nicosiabull

Nicosiabull

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2012
Μηνύματα
472
Like
119
Πόντοι
1
Η Γαλάτεια παλία είχε αγγελία στις ροζ αγγελίες(δεν είμαι σίγουρος αν έχει ακόμα. Για τις άλλες δεν ξέρω

Αυτό υποψιαζόμουνα και εγώ, η δεν ασχολούνται επαγγελματικά ή μόνο με όσους γνωρίζουν προσωπικά.

Επίσης έχουν ξαναέρθει η Αθηνά και η Έβελυν για όσους γουστάπουν μέγεθος!
 
OP
OP
Nicosiabull

Nicosiabull

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2012
Μηνύματα
472
Like
119
Πόντοι
1
Καλησπέρα καλησπέρα που λέει και ο "οποιον πάρει το ποτάμι".

Έβλεπα χθες το βιντεάκι με τον Μητσικώστα και τον βαλτό του Μπόμπολα και τον θυμήθηκα!!!

Στα δικά μας, έχουμε νέα άφιξη,


έχει ελληνικό αριθμό αν και στις αγγελίες για Ελλάδα δεν την έχω δει ποτέ.

Όποιος κάνει τεστ ας μοιραστεί τις εμπειρίες του!
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
κατι δεν μου λεει..
 

mariosapoel1986

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2014
Μηνύματα
76
Like
0
Πόντοι
0
ρε παιδια επιδη ειμαι εντελως ασχετος,

τι παει να πει ενεργητικος? και τι παθητικος??
 

Nikmis

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.946
Like
788
Πόντοι
96
Αποσο ειδα το post μου εχει σβιστει , ειχα ρωτησει οτι πριν απο 5-6 χρονια ειχα βριν καποιαν απτις ροζ αγγελιες που ειχε μου... αντι που.... στιν περιοχι του οικηματος του ΑΠΟΕΛ.
Εχει κανεις ακουσει κατι ? Και για να αποφιγω τα ειρωνικα σχολια, οχι δεν ηταν "κανονικη" κοπελα... πρεπει να ειχε κανει ενχειρηση εκει κατω!
 

Διαγραμμένο μέλος 15257

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2006
Μηνύματα
1.479
Κριτικές
2
Like
2.844
Πόντοι
456
ρε παιδια επιδη ειμαι εντελως ασχετος,

τι παει να πει ενεργητικος? και τι παθητικος??
είναι σαν την ενεργητική και την παθητική φωνή στη γραμματική. ενεργητική φωνή = κάτι κάνω , παθητική φωνή = κάτι παθαίνω. ελπίζω να σε βοήθησα...
 

mariosapoel1986

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2014
Μηνύματα
76
Like
0
Πόντοι
0
υπαρχει καμια με facebook ρε παιδια?? για δωστε!!
 
OP
OP
Nicosiabull

Nicosiabull

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2012
Μηνύματα
472
Like
119
Πόντοι
1
ρε παιδια επιδη ειμαι εντελως ασχετος,

τι παει να πει ενεργητικος? και τι παθητικος??

Αφού είσαι και αποελίστας να σου το πω να κατάλαβεις πιο εύκολα.

:fuck1:

μπλε ενεργητικός, κίτρινος παθητικός!

Όσο για facebook, από αυτές που είναι δείχνει τώρα Κύπρο είναι







 

mariosapoel1986

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2014
Μηνύματα
76
Like
0
Πόντοι
0
Αφού είσαι και αποελίστας να σου το πω να κατάλαβεις πιο εύκολα.

:fuck1:

μπλε ενεργητικός, κίτρινος παθητικός!

Όσο για facebook, από αυτές που είναι δείχνει τώρα Κύπρο είναι







νασε καλα φιλαρακι!!! και οταν δεν εισαι ουτε μπλε ουτε κιτρινος? τοτε τι εισαι? :P
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206

αυτο το χεις δει life??
 

Nikmis

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.946
Like
788
Πόντοι
96
αυτη η  jenny τι λει ? την δοκιμασε κανεις? αν ναι ας μας πει την εμπιρια του
 

tiffany_cd

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2014
Μηνύματα
151
Like
0
Πόντοι
1
να παρατηρησω κατι??? το συγκεκριμενο ειναι απο τα πιο σοβαρα θρεντ της ενοτητας μας!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom