γεια σας συναγωνιστες, ανοιγω αυτο το θρεντ για το γαργαλητο και περιμενω γνωμες. υπαρχουν αλλοι εκει εξω που θεωρουν το γαργαλημα ερεθιστικο? παρακατω εχω βαλει 2 λινκ απο howard stern me Jesse Jane & maria menounos.
tiffany taylor η κορασίδα, πέρασε για λίγο από τις τσοντες αλλα τωρα ασχολείται με το μοντελινγκ, μια χαρα γκομενα ειναι ρε συ Αμερικάνα ειναι δεν είναι Γκανεζα από πατησιων
tiffany taylor η κορασίδα, πέρασε για λίγο από τις τσοντες αλλα τωρα ασχολείται με το μοντελινγκ, μια χαρα γκομενα ειναι ρε συ Αμερικάνα ειναι δεν είναι Γκανεζα από πατησιων