Νέα

Τι βρίσκουν οι πουτάνες με τους πέλατες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kostaskostakislatore
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 264
  • Εμφανίσεις 17K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.228
Κριτικές
8
Like
1.898
Πόντοι
266
σάλτα και γαμήσου με τις μαλακίες σου και τον ελληνικό ποινικό κώδικα παραμάσχαλα φρίκουλε, άϊντε γιατί μας τα έχεις σπάσει τα αρχίδια με τις παπαριές σου.
Πάνε γάμα πρώτα, απόκτησε άποψη και μετά γράψε μας τα αποφθέγματά σου μαλακουάρδε λος μαλαχέϊας.
Τι βριζεις μωρη πουστρελα ? Bγαζεις εδω τα απωθημένα σου τραβα βρες καποιον να σε γαμησεi να ησυχασεις.Εχεις δικιο θα παω,ποια βαρδια ειναι η μανα σου ?
 

SilverSerfer

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2012
Μηνύματα
60
Like
0
Πόντοι
0
Ολοι στην ζωη μας καποια στιγμη εξαναγκαζομαστε να κανουμε καποια πραγματα που δεν θελουμε. Αυτος που δουλευει στη λαχαναγορα και σηκωνει ολη μερα τελαρα και στα 40 του εχει προβλημα στη μεση και δυσκολευεται να δουλεψει πλεον, θα μπορουσε απλα να μην το κανει. Ελα ομως που πρεπει και να ζησει και εφοσον δεν μπορει να κανει κατι αλλο συνεχιζει. Ειδικα με αυτη την κριση αλλοι μεταναστευουν, αλλοι κανουν δουλειες που ουτε φανταζοντουσαν ποτε οτι θα κανουν και γενικως ολος ο κοσμος ειναι στην πιεση. Υπο αυτη την εννοια λοιπον και η ιεροδουλη τις ελαχε να κανει αυτο το επαγγελμα. Καλως η κακως. Αν δεν μπορει να το αντεξει να ψαξει σιγα-σιγα να κανει κατι αλλο. Τωρα θυματα του trafficking υπαρχουν αλλα ακομα και αυτες μπορουν να ξεφυγουν αν πραγματικα το θελουν. Πολλες ομως τελικα το αποδεχονται, συμβιβαζονται με αυτη τη κατασταση και συνεχιζουν. Ο καταναγκασμος με την εννοια που το λες ειναι για ολους τους ανθρωπους, μερικες φορες μαλιστα καποιοι τρωνε μεγαλυτερο ζορι απο μια ιεροδουλη εν ωρα εργασιας. Μιλαω για αυτους που τους αναλογουν πολυ μεγαλες ευθυνες στην δουλεια τους και στο τελος τους τρωει ο καρκινος καπου στα 60 τους.

συμφωνω μαζι σου απολυτα.

Η καθε γυναικα εχει την επιλογη να σταματησει ανα πασα στιγμη να ασχολειται με αυτο το επαγγελμα. Οσες κοπελες ξερω, που δουλευουν μπουρδελα-στουντιο (δεν πηγαινω στα μαγαζια των 10 ευρω, οπως και δεν παιρνω ποτε τανες απο το δρομο, οτι χρωμα και να εχει το δερμα τους) - ολες το επελεξαν οι ιδιες. Διοτι δεν βγαζεις σε καμια αλλη δουλεια τουλαχιστον 100 ευρω την ημερα, που βγαζουν αυτες, δεν υπαρχουν τετοιες δουλειες στην ΕΛλαδα (μα και πουθενα αλλου, αν δεν εχεις καποια ουσιαστικη μορφωση). Τα ρισκα τους, η κουραση τους, η φθορα αμειβονται, σε μια μερα μπορουν να βγαλουν το εισιτήριο για την πατριδα τους και να φυγουν. Και στην πατριδα τους υπαρχουν δουλειες να κανουν, μα και παλι, 3000 ευρω το μηνα δεν θα παιρνουν. Ο μονος εξαναγκασμος που δεχονται ειναι η θεληση των ιδιων να βγαλουν παραπανω χρημα. Τι να λυπηθουμε εμεις σε αυτο;
 

vaglis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
2.752
Κριτικές
41
Like
20
Πόντοι
616
συμφωνω μαζι σου απολυτα.

Η καθε γυναικα εχει την επιλογη να σταματησει ανα πασα στιγμη να ασχολειται με αυτο το επαγγελμα. Οσες κοπελες ξερω, που δουλευουν μπουρδελα-στουντιο (δεν πηγαινω στα μαγαζια των 10 ευρω, οπως και δεν παιρνω ποτε τανες απο το δρομο, οτι χρωμα και να εχει το δερμα τους) - ολες το επελεξαν οι ιδιες. Διοτι δεν βγαζεις σε καμια αλλη δουλεια τουλαχιστον 100 ευρω την ημερα, που βγαζουν αυτες, δεν υπαρχουν τετοιες δουλειες στην ΕΛλαδα (μα και πουθενα αλλου, αν δεν εχεις καποια ουσιαστικη μορφωση). Τα ρισκα τους, η κουραση τους, η φθορα αμειβονται, σε μια μερα μπορουν να βγαλουν το εισιτήριο για την πατριδα τους και να φυγουν. Και στην πατριδα τους υπαρχουν δουλειες να κανουν, μα και παλι, 3000 ευρω το μηνα δεν θα παιρνουν. Ο μονος εξαναγκασμος που δεχονται ειναι η θεληση των ιδιων να βγαλουν παραπανω χρημα. Τι να λυπηθουμε εμεις σε αυτο;
Το χρημα ειναι γλυκο κι οταν καποια βρει τον τροπο να το βγαζει δυσκολα το παραταει.
Φυσικα υπαρχει και το τιμημα για ολα αυτα. Ζυγιζεις λοιπον τα συν και τα πλην και αποφασιζεις αν αξιζει και για ποσο καιρο να το κανεις. Ο ανθρωπος ολα τα αντεχει και συγχαιρω αυτη που συνειδητα επιλεγει να γινει ιεροδουλη απο πεποιθηση χωρις να μεμψιμοιρει. Αλλωστε μπορει να σταματησει οποτε θελει.
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.643
Like
30
Πόντοι
16
αλλά μιας και έχει διαμορφωθεί το κατάλληλο κλιμα ,μπαίνω στον πειρασμό να γράψω άλλη μια "μαλακία" :

αν κάποιος είναι μαζοχιστής αλγολάγνος και ερεθίζεται στο να τον κάνουν μαύρο στο ξύλο και να τον πηδάνε οι αφέντρες  :s&m_1: :s&m_2:,
και πληρώνει αρκετά γι'αυτό , άμα του κάνουν ενέδρα κάποιοι και τον ξυλοφορτώσουνε , θα κάνει καταγγελία για ξυλοδαρμό ή θα πληρώσει τους δράστες ικανοποιημένος ?  :think:

Θα γράψω και εγώ μια “μαλακία” και θα κλείσω με αυτή.
Αν δεις στο δρόμο ένα ζητιάνο και τον λυπηθείς και του δώσεις  10 ευρώ και ο ίδιος ζητιάνος σε πάρει από πίσω και μετά από 10 λεπτά σου πάρει ότι έχεις και δεν έχεις με τη βία θα πλημμυριστείς από αγαλλίαση για την καλή πράξη που έκανες έτσι δεν είναι? Τα 10 λεπτά διαφορά σε μάραναν?
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
Θα γράψω και εγώ μια “μαλακία” και θα κλείσω με αυτή.
Αν δεις στο δρόμο ένα ζητιάνο και τον λυπηθείς και του δώσεις  10 ευρώ και ο ίδιος ζητιάνος σε πάρει από πίσω και μετά από 10 λεπτά σου πάρει ότι έχεις και δεν έχεις με τη βία θα πλημμυριστείς από αγαλλίαση για την καλή πράξη που έκανες έτσι δεν είναι? Τα 10 λεπτά διαφορά σε μάραναν?

κι'όμως μου δόνησες κάποιες παράξενες χορδές :


«ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΥΣ»
του Καρόλου Μπωντλαίρ

Είχα μείνει, για δεκαπέντε ημέρες, κλεισμένος στην κάμαρή μου και περιτριγυρισμένος από συγγράμματα που κυκλοφορούσαν ευρέως κατά την εποχή εκείνη (πάνε δεκαέξι ή δεκαεπτά έτη), ομιλώ για βιβλία που πραγματεύονται την τέχνη του να κάνεις τους λαούς ευτυχείς, σοφούς και εύπορους, μέσα σε είκοσι-τέσσερις ώρες. Μελέτησα λοιπόν -καταβρόχθισα, στην πραγματικότητα- όλες τις πραγματείες αυτών των πραγμάτων δημόσιας ευτυχίας, αυτών που παροτρύνουν τους πτωχούς να γίνουν σκλάβοι και αυτών που τους πείθουν ότι είναι όλοι τους έκπτωτοι βασιλείς. -Δεν θα εξέπληττε λοιπόν κανέναν το γεγονός ότι περιήλθα σε μια πνευματική κατάσταση που ελάχιστα απείχε από τον ίλιγγο αλλά και από την ηλιθιότητα.

Παρ΄ όλα αυτά είχα την έντονη αίσθηση ότι στο βάθος της διάνοιάς μου εκρύβετο το σκοτεινό σπέρμα μιας ιδέας υψηλότερης από όλα τα ηθικής φύσεως γνωμικά που είχα προσφάτως συναντήσει στις μελέτες μου. Αλλά δεν ήταν παρά η υποψία μιας ιδέας, κάτι απέραντα φευγαλέο. Και βγήκα έξω με μια μεγάλη δίψα. Διότι η παθιασμένη προτίμησις για τα άσχημα αναγνώσματα γεννά μία ανάλογη ανάγκη για καθάριο αέρα και αναζωογονητικά ποτά.

Καθώς ετοιμαζόμουν να διαβώ το κατώφλι μιας ταβέρνας, ένας ζητιάνος μου έτεινε το καπέλο του, κοιτώντας με μ΄ένα από εκείνα τα αλησμόνητα βλέμματα που θα αναποδογύριζαν τους θρόνους, αν το πνεύμα εδύνατο να κινήσει την ύλη και εάν η κόρη του ματιού ενός υπνωτιστή εδύνατο να επιταχύνει την ωρίμανση των σταφυλιών.

Συγχρόνως, άκουσα μια φωνή να ψιθυρίζει στο αυτί μου, μια φωνή που αμέσως αναγνώρισα. Ήταν η φωνή ενός ευμενούς Αγγέλου ή ενός αγαθού Δαίμονος, που με συνοδεύει πάντοτε. Αφού ο Σωκράτης είχε τον αγαθό του Δαίμονα, γιατί να μην έχω την τιμή, όπως και ο Αθηναίος φιλόσοφος, να αποκτήσω το δικό μου πτυχίο σχιζοφρένειας, με τις υπογραφές του οξυδερκούς Λελύ και του πολυμαθούς Μπαγιαρζέ ; (1)  Υπάρχει ετούτη η διαφορά ανάμεσα στον Δαίμονα του Σωκράτη και στον δικό μου, ότι ενώ στον Σωκράτη δεν εκδηλωνόταν παρά  για να τον προειδοποιήσει ή να τον αποτρέψει, ο δικός μου καταδέχεται να συμβουλεύσει, να προτείνει, να πείσει. Ο Σωκράτης είχε απλώς αποτρεπτικό Δαίμονα, ο δικός μου είναι ένας Δαίμων που καταφάσκει, ένας Δαίμων της δράσεως και του αγώνος.

Τώρα λοιπόν, η φωνή του μου εψιθύριζε: «Ίσος με ένα άλλον είναι μόνον εκείνος που το αποδεικνύει, και άξιος της ελευθερίας είναι μόνον εκείνος που γνωρίζει να την κατακτά».

Αμέσως, όρμησα επάνω στον ζητιάνο μου. Με μια μόνον γροθιά μου, το ένα του μάτι έγινε, μέσα σ΄ ένα δευτερόλεπτο, χονδρό σαν μπαλάκι. Έσπασα ένα από τα νύχια μου για να του καταστρέψω δυο δόντια και επειδή δεν αισθανόμουν αρκετά ρωμαλέος καθώς ήμουν εκ γενετής κάπως αδύναμος και ελάχιστα είχα ασκηθεί στην πυγμαχία, για να καταβάλλω γρήγορα εκείνον τον γέροντα, τον τράβηξα με το ένα χέρι από την άκρη του πουκαμίσου του, και με το άλλο, τον έπιασα από τον λαιμό και άρχισα να του κτυπώ με μεγάλη δύναμη το κεφάλι σ΄ έναν τοίχο.

Οφείλω να ομολογήσω ότι είχα ήδη διαπιστώσει με μια γρήγορη ματιά πως, σε εκείνη την ερημική συνοικία, ευρισκόμουν, για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, έξω από την εποπτεία κάθε αστυνομικού. Στην συνέχεια και αφού, με ένα λάκτισμα στην πλάτη αρκετά ισχυρό για να πάθει κάταγμα, εγκρέμισα κάτω εκείνον τον ασθενικό εξηντάχρονο, άρπαξα ένα χονδρό κλαδί δένδρου που εσέρνετο στο έδαφος και τον εκτύπησα με την πεισματική δύναμη που βάζουν οι μάγειροι όταν θέλουν να μαλακώσουν ένα φιλέτο.

Αίφνης, ώ, έργο θαυμαστό ! ώ, ηδονή του φιλοσόφου που επαληθεύει την αρτιότητα της θεωρίας του ! - είδα εκείνο το γέρικο κουφάρι να συστρέφεται, να σηκώνεται επάνω με μια ενέργεια που δεν θα την υποπτευόμουν ποτέ μέσα σε μια τόσο ξεχαρβαλωμένη μηχανή και, με ένα βλέμμα μίσους που μου εφάνη άριστος οιωνός, ο ετοιμόρροπος αγύρτης όρμησε επάνω μου, μου εμαύρισε τα δυο μάτια, μου έσπασε τέσσερα δόντια και, με το ίδιο κλαδί δένδρου, με έσπασε στο ξύλο. Με το δραστικό θεραπευτικό μου σύστημα, του είχα λοιπόν ξαναδώσει την υπερηφάνεια και την ζωή.

Τότε, του έκανα πολλά νεύματα για να καταλάβει ότι θεωρούσα την συζήτηση τελειωμένη και καθώς εσηκωνόμουν με την ικανοποίηση ενός φιλοσόφου της Στοάς, του είπα: «Κύριε, είσθε ίσος μου ! Κάνετέ μου λοιπόν την τιμή να μοιρασθείτε μαζί μου το πουγκί μου και να θυμάστε, εάν όντως είσθε φιλάνθρωπος, ότι οφείλετε να επαληθεύετε, στις πλάτες όλων των συναδέλφων σας, όταν θα σας ζητούν ελεημοσύνη, την θεωρία που τόσο οδυνηρά επαλήθευσα επάνω σας». Μου ορκίσθηκε ότι είχε κατανοήσει την θεωρία μου και ότι θα ακολουθούσε τις συμβουλές μου.


Από το έργο του Μπωντλαίρ, «Η Μελαγχολία του Παρισιού». Η μετάφραση είναι της Ουρανίας Τουτουντζή, και έγινε από το βιβλίο: «Baudelaire. Oeyvres Completes» των εκδόσεων «Robert Laffont» Παρίσι, 1980, Σελ. 209-210

(1) Ο Μπωντλαίρ ειρωνεύεται εδώ το έργο του Λελύ «Περί του Δαίμονος του Σωκράτους» (1836). Ο Μπαγιαρζέ και ο Λελύ ήσαν διάσημοι ψυχίατροι της εποχής.
 

King Of East

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2012
Μηνύματα
705
Like
8
Πόντοι
6
Πάντως για να μην ξεφέυγουμε απ'το θέμα μας.
Όσοι νομίζουν πηγαίνοντας σε μια επαγγελματία ιερόδουλη,ότι δεν σε βλέπει σαν πελάτη ή ότι την ενδιαφέρουν άλλα πράγματα εκτός απ'το χρήμα,καλύτερα να φορέσει αυτό:
 

Συνημμένα

  • τρελάδικο[1].jpg
    τρελάδικο[1].jpg
    11,9 KB · Εμφανίσεις: 33

menios34

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2012
Μηνύματα
502
Like
0
Πόντοι
6
Θα γράψω και εγώ μια “μαλακία” και θα κλείσω με αυτή.
Αν δεις στο δρόμο ένα ζητιάνο και τον λυπηθείς και του δώσεις  10 ευρώ και ο ίδιος ζητιάνος σε πάρει από πίσω και μετά από 10 λεπτά σου πάρει ότι έχεις και δεν έχεις με τη βία θα πλημμυριστείς από αγαλλίαση για την καλή πράξη που έκανες έτσι δεν είναι? Τα 10 λεπτά διαφορά σε μάραναν?

Δηλαδή ο βιασμός ιερόδουλης ισοδυναμεί με κλοπή ή ληστεία.

Αν δώσεις πλαστό χαρτονόμισμα στο μπουρδέλο είσαι απατεών ή βιαστής;
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
και για να προβοκάρω λίγο , για να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον η κουβέντα,

φανταστείτε μια άκρως φεμινιστική κοινωνία χωρίς πορνεία,  στην οποία πηδάει μόνο ο "πιρφόρος και ο γλύφτης" (που λέμε στην αργκώ)
και μια κοινωνία σαν την αρχαία Ελλάδα ή την αρχαία Ρώμη που η σεξουαλική ελευθεριότητα ήταν στο ζενίθ της περισσότερο
απο κάθε άλλη εποχή , το φαινόμενο του βιασμού θα είχε την ίδια συχνότητα ή θα είχε την ίδια σημασία ?

μάλλον όχι...
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.228
Κριτικές
8
Like
1.898
Πόντοι
266
και για να προβοκάρω λίγο , για να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον η κουβέντα,

φανταστείτε μια άκρως φεμινιστική κοινωνία χωρίς πορνεία,  στην οποία πηδάει μόνο ο "πιρφόρος και ο γλύφτης" (που λέμε στην αργκώ)
και μια κοινωνία σαν την αρχαία Ελλάδα ή την αρχαία Ρώμη που η σεξουαλική ελευθεριότητα ήταν στο ζενίθ της περισσότερο
απο κάθε άλλη εποχή , το φαινόμενο του βιασμού θα είχε την ίδια συχνότητα ή θα είχε την ίδια σημασία ?

μάλλον όχι...
Σιγουρα οχι ,αλλα στην αρχαια Ελλαδα το σεχ δεν ηταν ταμπου και αν δεν εβρισκες καμια ευκαιρη γυναικα βολευοσουν και με κανεναν αντρα
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.358
Κριτικές
1
Like
839
Πόντοι
96
Εξαρταται τι χαθηκε

καποιες φορες το σκουλαρίκι της κοπελας αλλες τα ψιλά που εφυγαν απο το παντελόνι του πελάτη  :crazy:

ΥΓ Τι βρισκουν [size=18pt]ΣΤΟΥΣ[/size] πελάτες ειναι το σωστο συντακτικό
Grammar nazi detected  :police:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
αυτό θέλω να πώ,
δλδ το ποιός είναι τρελός ή υγιής, εγκληματίας ή νόμιμος , περιθωριακός ή κανονικός
είναι σχετικές έννοιες , και ανάλογες με τη χρονολογία και την κοινωνία

βέβαια υπάρχουν και διαχρονικά εγκλήματα όπως πχ οι γενοκτονίες, αλλά ξεφεύγει απο τη θεματολογία του site ...
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.228
Κριτικές
8
Like
1.898
Πόντοι
266
αυτό θέλω να πώ,
δλδ το ποιός είναι τρελός ή υγιής, εγκληματίας ή νόμιμος , περιθωριακός ή κανονικός
είναι σχετικές έννοιες , και ανάλογες με τη χρονολογία και την κοινωνία

βέβαια υπάρχουν και διαχρονικά εγκλήματα όπως πχ οι γενοκτονίες, αλλά ξεφεύγει απο τη θεματολογία του site ...
Αλλαξανε πολλα απο εκεινα τα δοξασμενα χρονια  Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα. Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
 

canibal

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2012
Μηνύματα
7.794
Κριτικές
4
Like
25
Πόντοι
66
δλδ το ποιός είναι τρελός ή υγιής, εγκληματίας ή νόμιμος , περιθωριακός ή κανονικός
είναι σχετικές έννοιες , και ανάλογες με τη χρονολογία και την κοινωνία

το ποιος είναι τρελός, υγιής η εγκληματίας (και γενικά τι είναι κοινωνικά αποδεκτό η όχι) το καθορίζει όπως λες η εκάστοτε κοινωνία προκειμενου να κρατάει τα πρόβατα ασφαλή και καλά, και την εκάστοτε elite τις με εξουσία και πλούτο.

life is so simple..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
το ποιος είναι τρελός, υγιής η εγκληματίας (και γενικά τι είναι κοινωνικά αποδεκτό η όχι) το καθορίζει όπως λες η εκάστοτε κοινωνία προκειμενου να κρατάει τα πρόβατα ασφαλή και καλά, και την εκάστοτε elite τις με εξουσία και πλούτο.

:-* :-*

αστέρι είσαι  :thumbsup:

να σου πώ όμως κάτι ρε λαμόγιο πακιστανέ,

αληθεύει ότι ζητάς γλωσσόφιλα απο τις πόρνες ?

δηλαδή εγώ ενδέχεται να έχω σε δίαφορα μέρη του σώματός μου πακιστανικά μικρόβια ?  :think:  :s&m_2:
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.228
Κριτικές
8
Like
1.898
Πόντοι
266
το ποιος είναι τρελός, υγιής η εγκληματίας (και γενικά τι είναι κοινωνικά αποδεκτό η όχι) το καθορίζει όπως λες η εκάστοτε κοινωνία προκειμενου να κρατάει τα πρόβατα ασφαλή και καλά, και την εκάστοτε elite τις με εξουσία και πλούτο.

life is so simple..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
+1000
 

canibal

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2012
Μηνύματα
7.794
Κριτικές
4
Like
25
Πόντοι
66
αληθεύει ότι ζητάς γλωσσόφιλα απο τις πόρνες ?

αυτό πως σου ήρθε ? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
όχι ποτε... :cheesy:

δηλαδή εγώ ενδέχεται να έχω σε δίαφορα μέρη του σώματός μου πακιστανικά μικρόβια ?  :think:  :s&m_2:

τι παίζει να έχουμε τα ίδια γούστα και στις ιερόδουλες ?  :grin:
αν γουστάρεις ξανθιές με πιασιματάκια τότε σίγουρα θα έχεις έρθει σε επαφή με κάποια δικη μου ιερόδουλη... :2funny: :2funny:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
έχει βγεί βρώμα ότι εσείς οι πακιστανοί είστε πολύ ρομαντικοί
και επιδιώκετε να βάζετε τις γλωσσίτσες σας  ( *P  :P  :-* )μέσα στην στοματική κοιλότητα του πορνοθήλεος

pakistan_daily12.jpg
 

canibal

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2012
Μηνύματα
7.794
Κριτικές
4
Like
25
Πόντοι
66
έχει βγεί βρώμα ότι εσείς οι πακιστανοί είστε πολύ ρομαντικοί
και επιδιώκετε να βάζετε τις γλωσσίτσες σας  ( *P  :P  :-* )μέσα στην στοματική κοιλότητα του πορνοθήλεος

pakistan_daily12.jpg

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
πλακα πλακα όμως rigor οι πακιστανοί (κατά κάποιο τρόπο ινδοί) έχουν πίσω τους και gamw τους πολιτισμούς.....
έχουν ένα gandhi...έχουν ένα πανάρχαιο ινδικό politismo... ;)

zito to pakistan..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.645
Κριτικές
429
Like
5.091
Πόντοι
20.605
...δεν ξέρω τι σόι πολιτισμό έχουν,
αλλά τους πακιστανούς τους βλέπω κάτι σαν μια πολυπληθή αγέλη hobbit ή troll , ατάκτως ειρημμένους και στριμωγμένους
σε μια έκταση ίση με την ελλάδα , αλλά 100φορές πιο πυκνοκατοικημένη...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom