Νέα

Τι έπαθε το site;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 458K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Πετρο ανοίγει, κάτι συμβαινει σε σένα.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
το μπανερ του γκλαμουρα ειναι το μονο που δε μου ανοιγει απο δω οταν το παταω. ουτε και μεσα απο το φορουμ.
ολα τα αλλα τα δοκιμασα και ανοιγουν κανονικα.
φταιει κατι απο δω ή φταιει το σαιτ του γκλαμουρα?
εχω καθαρισει μνημη κλπ κλπ απο το λαπτοπ μου.

δεν σε θελει αστο :gay:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Δε σκαπμάζω πολλά, δοκίμασε μια επανεκκίνηση, αλλιώς βάλε ματάκι γτ είσαι και ομορφόπαιδο  :grin:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.042
Πόντοι
48.437
Δε σκαπμάζω πολλά, δοκίμασε μια επανεκκίνηση, αλλιώς βάλε ματάκι γτ είσαι και ομορφόπαιδο  :grin:

οκ ευχαριστω ρε μαν. θα το κλεισω να παω εξω  ;) ;) και θα το ξαναδω μετα
 

colonel nathan jessup

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.422
Κριτικές
30
Like
534
Πόντοι
306
το σαιτ πλεον ειναι μη ασφαλες παιδια να προσεχετε δειτε πανω το κοκκινο που προειδοποιει
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
της ΣΤΕΛΛΑ αιγαλεω  το νημα στις ανεξαρτητες δε δουλευει! :grin:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.511
Κριτικές
207
Like
67.549
Πόντοι
48.917
:helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea:
γιατι δεν μπορω να σχολιασω κ να στειθλω σχολια στις κριτικες των αλλων???
κ γιατι δεν βλεπω σε ολατ τα θρεντ το γλομπεο like????
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
:helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea:
γιατι δεν μπορω να σχολιασω κ να στειθλω σχολια στις κριτικες των αλλων???
κ γιατι δεν βλεπω σε ολατ τα θρεντ το γλομπεο like????

το χε πει τ αφεντικο
οχι σε ολα τα νηματα like
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom