Νέα

Τι έπαθε το site;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 457K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.122
Πόντοι
2.606
Κάνε logout, καθαρισμό cookies/cache, και δοκίμασε ξανά. Και πες αν εξακολουθεί να στο κάνει.
το ειχα κανει απο τις πρωτες φορες και συνεχισε να το κανει.Θα ξανακανω μια και θα δω πως θα παει
 

G_Dupso

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
20
Like
8
Πόντοι
0
Παιδιά, πάτησα καταλάθος το Esc όσο "σκρόλαρα" στην κεντρική σελίδα του site και με πέταξε στο google με διαφημίσεις KFC.
Το έκανα και τώρα και ακόμα παίζει, συμβαίνει και σε εσάς;




 

Συνημμένα

  • Screen Shot 2017-02-05 at 2.13.09 AM.png
    Screen Shot 2017-02-05 at 2.13.09 AM.png
    317,6 KB · Εμφανίσεις: 165

Steffan

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
21 Νοε 2016
Μηνύματα
569
Λύσεις
2
Like
286
Πόντοι
26

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085

G_Dupso

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
20
Like
8
Πόντοι
0
Ωπ! Δεν το γνώριζα!  :S

Ευχαριστώ πολύ!
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886

Πάτησα ESC και πράγματι βγήκε το KFC !

Αυτό το εμπνευστήκατε , από
το μαδημένο κοτοπουλάκι, τον Πικεράκο ;  :2funny: :2funny: :2funny:

Funny-Chickens-8.jpg


:2funny: :2funny: :2funny:
 

Fantomass

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2016
Μηνύματα
862
Like
80
Πόντοι
6
Συνεχιζει να μου το κανει,και με πολυ  μεγαλυτερη συχνοτητα πλεον,καθε φορα που θα μπω δηλαδη θα με "πεταξει" μια -δυο φορες :- Δεν ξερω τι σκατα παιζει,ειναι θεμα σαϊτ? η το προβλημα ειναι στη δικια μου πλευρα?μπαινω με chrome αλλα δεν μου βγαζει προβλημα οπουδηποτε αλλου :dunno:
Βάλε τον γιου-σι μαν και τέλος.
 

aero111

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2014
Μηνύματα
626
Κριτικές
6
Like
538
Πόντοι
26
καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση,πριν απο καιρο διπλα απο το κουτακια που γραφουν προφιλ και φορουμ υπηρχε και ακομη ενα κουτακι που εγραφε αγαπημενα ή αποθηκευμενα  το οποιο δεν υπαρχει ποια,πως το επαναφερω ξανα.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437
καταργηθηκαν-εξαφανιστηκαν απο την αρχικη σελιδα οι νεες καταχωρησεις cg κλπ ή μονο σε μενα συμβαινει?
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Οι ανανεώσεις καταλόγου εκεί είναι. Δε σου εμφανίζονται;  :rolleyes:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Ξανατσεκάρετε τώρα.
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.222
Κριτικές
56
Like
21.015
Πόντοι
11.276
Δεν μπορώ να κάνω like σε κριτική και δεν παίρνει το σχόλιο με την ''υποβολή''.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Είναι ok τώρα.  ;)
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437
το μπανερ του γκλαμουρα ειναι το μονο που δε μου ανοιγει απο δω οταν το παταω. ουτε και μεσα απο το φορουμ.
ολα τα αλλα τα δοκιμασα και ανοιγουν κανονικα.
φταιει κατι απο δω ή φταιει το σαιτ του γκλαμουρα?
εχω καθαρισει μνημη κλπ κλπ απο το λαπτοπ μου.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom