Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
.....τι λες ρε γλομπεο καλυτερα να σαι σε τσαρκα παρα να λες λαλακιες


Και κατι τρεχει με τις φωτο που δεν ανεβαινουν με τιποτα!!!
Firefox version 2.0.0.4 φιλε.
800Χ600 CRT Flat panel.
Εχω το ιδιο προβλημα σε Lamptop...με αναλυση 1024χ768 32bit...και σκρολλαρω αριστερα την αρχικη οθονη για να δω τα threads...Το site για να το δεις "σωστά" θέλει minimum 1024x768![]()
Εχω το ιδιο προβλημα σε Lamptop...με αναλυση 1024χ768 32bit...και σκρολλαρω αριστερα την αρχικη οθονη για να δω τα threads...
Καμμια ιδεα..???![]()
![]()
Οντως....βγηκα και ξαναμπηκα και ειναι ολα οκ.Τώρα πρέπει να ειναι οκ!
Απο σημερα, γιατι μεχρι τωρα το width ηταν 800Το site για να το δεις "σωστά" θέλει minimum 1024x768![]()
alexx μηπως κοιταξατε με το μενου τι τρεχει;
OXI, εξακολουθει να μη μου εμφανιζεται! Αν ανοιξω, το δεσμο (link) απο το menu μου, με παει στην αρχικη σελιδα.Το πρόβλημα κατά 99% έχει λυθεί.
Το menu πρέπει τώρα να εμφανίζεται σε όλους.
Σε περίπτωση που δεν, κάντε logout/login
Αν πάλι ΔΕΝ, τότε post εδώ.
Thanx!