Γαμαικανος
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 6.870
- Κριτικές
- 7
- Like
- 2
- Πόντοι
- 66
αν νικησουμεΡΕ !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
3 θα φατε !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα κερασεις λαχειο;
αν νικησουμεΡΕ !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
3 θα φατε !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αν νικησουμε
θα κερασεις λαχειο;
Καλά αυτό ο Σαλπιγγίδης πολύ μικρός παίχτης...κάνει το βήμα παραπάνω στην καριέρα του...και αντί να κάνει άλλο ένα παραπάνω (π.χ να έρθει στο Θρύλο ή να πάει εξωτερικό) γυρνάει στον Μπαοκ...![]()
![]()
ΥΓ--->Εύχομαι το Σάββατο να πάρετε τον 1ο τίτλο σας μετά απο 40 χρόνια...![]()
![]()
![]()


ολημερις δεν υπαρχει λογος να απαντησω.Ως προς τα αλλα εγω φιλε δημητρη εχω προβλεψει νικη του τριφυλλιου με 2 γκολ διαφορα (κοντος ψαλμος αλληλουια).οσο αναφορα για το πεσιμο.ειναι σιγουρο οτι οι συνδεσμιτες βαζελοι θα ειναι ολοι στο γηπεδο... δεν γινεται να μην ειναι.. ειναι σιγουρο οτο θα υπαρχουν καμμια 5 με 7 χιλιαδες παραπανω βαζελοι... οσο αναφορα για πεσιμο σε λεωφορεια κτλ κτλ δεν το πιστευω σε καμμια περιπτωση.. οτι ξυλο εχει να πεσει θα πεσει η γυρω απο το ΟΑΚΑ η μεσα στο γηπεδο.. αυτα!! α! ξεχασα! ο σαλπι ειναι τρελος παιχταρας και δυστυχως φευγει για τους γυφτους.. αλλα ξερει μπαλα το παλληκαρι... θυμηθειτε και τους προσωπικους λογους του καθε παιχτη που ελεγα... και ειναι πολλοι και ο καθενας για τον λογο του.. Επισης δεν υπαρχει κολο gay-ρος που να μη θελει ο αρης να παρει το κυπελλο.. οπως και γυφτος που να μην θελει να το παει η παναθα... ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... αντε καλο αγωνα...24 Τ'ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ
24 Τ'ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΡΕΛΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ
ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΑ ΘΑ ΓΑΜΗΣΩ
ΑΡΗ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΨΗΛΑ
ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ
ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΑ
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ ΖΗΜΙΑ
ΣΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
H 13 ΘΑ ΝΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΑ
ΤΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΑ
ΜΑ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ
ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΟΠΩς ΜΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ
ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
KAI ΠAO OLE OLE OLE OLE
KAI ΠAO OLE OLE OLE OLE
KAI ΠAO OLE OLE OLE OLE
ΘΑ Σ ΑΓΑΠΩ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ
οταν λες προσοχη τι εννοεις??για τους οργανωμενουςη για τους μεμονωμενους????παντως γενικοτερα σε οσους ταξιδεψουν κατω..συνιστω προσοχη.. ελπιζω ολα να πανε καλα αλλα ξαναλεω συνιστω προσοχη..
οταν λες προσοχη τι εννοεις??για τους οργανωμενουςη για τους μεμονωμενους????
μαλιστα φιλοςλογικα θα βαλουν ωραρια στο τρενο
περσυ ετσι ειχαν κανει
4 η ωρα απο ομονοια αν θυμαμαι καλα ειχαν φυγει..
χωρις σταση!μαλιστα φιλος