Νέα

Τατουάζ: Μόδα ή μορφή τέχνης ;;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 54
  • Εμφανίσεις 4K
  • Ετικέτες
    τατουάζ
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Tattoo (δερματοστιξία).

  • Μόδα ;;

    Ψήφοι: 26 44,8%
  • Συνειδητή επιλογή ;;

    Ψήφοι: 5 8,6%
  • Ανασφάλεια ;;

    Ψήφοι: 14 24,1%
  • Περιθωριακοί ;;

    Ψήφοι: 7 12,1%
  • Τέχνη ;;

    Ψήφοι: 6 10,3%
  • Ταμπού ;;

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    58

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
Εχω 7, όλα σημαίνουν κάτι. Προφανώς είναι τέχνη, έκφραση μα εύκολα γίνονται κιτσάτα και υπερβολικά! Ο καθένας κάνει όπως αγαπά μα όπως όλοι υπόκειται και αυτός σε κρίση εφόσον το αποτέλεσμα είναι "κατακριτέο"! Προσωπικά θέλω και άλλα να κάνω, έχω αφήσει το σωστό "χώρο" στο σώμα μου, δεν θέλω να είναι πολλά μαζεμένα σ ένα σημείο, έχω και αναβάλει ταττού λόγω πολύ δυνατών μυνημάτων/να κάνω κάτι συναφές
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.559
Πόντοι
2.046
Εχω 7, όλα σημαίνουν κάτι. Προφανώς είναι τέχνη, έκφραση μα εύκολα γίνονται κιτσάτα και υπερβολικά! Ο καθένας κάνει όπως αγαπά μα όπως όλοι υπόκειται και αυτός σε κρίση εφόσον το αποτέλεσμα είναι "κατακριτέο"! Προσωπικά θέλω και άλλα να κάνω, έχω αφήσει το σωστό "χώρο" στο σώμα μου, δεν θέλω να είναι πολλά μαζεμένα σ ένα σημείο, έχω και αναβάλει ταττού λόγω πολύ δυνατών μυνημάτων/να κάνω κάτι συναφές
Εγω το πρωτο το ειχα κανει πριν καμια 25αρια χρονια!
για μαγκια τοτε..
Alternative Rock Smoking GIF by French Police
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
Εγω το πρωτο το ειχα κανει πριν καμια 25αρια χρονια!
για μαγκια τοτε..
Alternative Rock Smoking GIF by French Police
ναι είναι και "μαγκιά" κάπως, το σώμα δείχνει κάπως πιο "ματσό" με κανά δύο ταττού αν μπορείς να υποστηρίξεις την όλη αυτή εικόνα.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.559
Πόντοι
2.046

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
Οσο μεγαλωνεις για πολλα μετανιωνεις, οκ ομως ζεις μ αυτα.
το έχω πάθει αρκετές φορές και επειδή δεν μπορούσα ν αλλάξω το παρελθόν κοίταξα να κρατήσω ότι καλό είχε βγεί από τέτοιες καταστάσεις και απλά τα έκανα μαθήματα! κάποια τα έκανα μέχρι ταττού! :cheesy:. Τα χτεσινά λάθη είναι τα αυριανά σωστά, ναι οκ είναι πολύ ιδανικό, μα αν το κοιτάζεις έτσι, σε γλυτώνει από πολλά! Το κακό με τα λάθη είναι ότι πολλές φορές "είμαστε" τα λάθη μας, αρα πολύ δύσκολο να διορθωθούμε.
 
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
Τα τατουάζ δεν είναι κάτι νέο στην ανθρωπότητα! Από την αρχαιότητα ακόμη οι περισσότερες φυλές έκαναν δερματοστιξία για διάφορους λόγους! Πχ ενώ σε άλλους λαούς της εποχής τα τατουάζ θεωρούνταν σύμβολα ηρωισμού, στην αρχαία Ελλάδα ήταν δείγμα υποδούλωσης, ντροπής και εξευτελισμού!!!
Σήμερα πλέον θεωρείται περισσότερο μόδα για τους νέους, αν και το κάθε άτομο κάνει τατουάζ για δικούς του λόγους, αλλά και σαν τέχνη από τους επαγγελματίες που τα κάνουν!!
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
1.ναι είναι κι αυτή μια Τέχνη
2.ουσία καμία
3.προσωπικά πλην ελάχιστων κομψών και μικρών τατουάζ, όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ σκέτες μουτζούρες
4.περί συμβολισμού κλπ, τι να πει κανείς. Δηλαδή αλλιώς θα ξεχάσω κάτι και πρέπει να το έχω στο (πολύτιμο μου) δέρμα;
5.προσπαθώ να δω με Ουδέτερη Ματιά το όλο θέμα και δυσκολεύομαι


Αυτά για την ώρα
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.471
Like
2.755
Πόντοι
456
Διάβασα αλλού αλλά δεν μου άρεσε η απάντηση..

Έφερε ο ανιψιός ένα 25χρόνο βλαχάκι τσουπωτο κ έχει ένα μικρό τατουάζ ανάμεσα στα πλούσια βυζιά της..

Δεν κατάφερα να διακρίνω το σχέδιο, με πήρε χαμπάρι νωρίς..

Τι φάση; Τι συμβολίζει;

Βασικά δεν είναι ένας ακόμα λόγος να κοζαρουν τα λιγουρια τις βυζάρες της;
 

Christman

Νέο Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2022
Μηνύματα
3
Like
8
Πόντοι
0
Πιστεύω πως το τατουάζ είναι μια μορφή τέχνης, όταν κάποιος επιλέγει ένα σχέδιο με νόημα και ουσία, κι όχι απλώς κάτι που του γυάλισε το μάτι ή θέλει μόνο να τραβήξει τα βλέμματα. Βέβαια, η αισθητική και ο τρόπος που βλέπει ο καθένας την τέχνη διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.

Έχω όμως μια απορία: γνωρίζει κανείς αν το τατουάζ με τριαντάφυλλο ή κεράσι έχει κάποια συγκεκριμένη σημασία στις γυναίκες που εργάζονται ως ιερόδουλες, είτε σε οίκους ανοχής είτε αλλού;
 

Συνημμένα

  • IMG_7106.jpeg
    IMG_7106.jpeg
    6,4 KB · Εμφανίσεις: 7
Τελευταία τροποποίηση:

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Τι γέλιο ρίχνω κάθε μέρα με τα mobile graffiti που κυκλοφορούν, να πούμε.

Είναι μια νότα χαλάρωσης στην σκληρή καθημερινότητα, όπως και να το κάνουμε.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.224
Like
1.869
Πόντοι
216
Χείριστη μόδα!
Στην Αρχαιότητα μάρκαραν τους καταδίκους (γιά να μην μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθεροι) και τους υπηκόους/πιστούς κάποιου αυτοκράτορα ή θεότητας.
Είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει κάποιος στο σώμα του, μετά από την χρήση ναρκωτικών.
Εν πάση περεπτώσει, εάν θέλεις ρε φίλε να κάνεις το κέφι/κομμάτι σου, κάνε ένα τατουάζ με χένα, και όχι κάτι ανεξίτηλο, που θα το μετανιώσεις στο μέλλον!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom