Νέα

Tania Kelly

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα little_boy_alex
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 444K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

SnakeSpir

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2005
Μηνύματα
341
Κριτικές
4
Like
68
Πόντοι
1
βγαινει καπου αυτη την περιοδο τυπε???

ναι με ροζ κουπερακι αν θυμαμαι καλά κοντα στο σκυλαδικο αλλα οχι πανω στον παράδρομο αλλά κάθετα σε αυτον. πολυ παλια την ειχα δει με ροζ σμαρτ στο υψος του φιξ
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
η τηλεοραση ειναι για πεταμα τυπε...εγω ουτε καν εχω σπιτι... ;)
ναι πρεπει να εχει κανονικα την ψωλη της. :grin:

Μη λέτε ότι θέλετε. Δεν έχει κάνει καμία εγχείριση ή διόρθωση φύλου ή  όπως θέλετε πείτε το. Επίσης δε βγαίνει παρά μόνο πολύ αργά και όποτε θέλει. Δεν έχει πρόγραμμα. Σίγουρο αυτό. Μας είναι αδιάφορο φυσικά το αν έκανε διόρθωση φύλου ή όχι. Καλά κάνει. Δεν μας ενοχλεί, καλά ναι ναι ο άνθρωπος. Απλώς να μη περνιόμαστε και για χαζοί. Μια γειτονιά είναι η Ελλάδα. Γνωριζόμαστε. Δεν είμαστε δα και τεράστια χώρα.Άσε που οι πιο πολλοί είναι στην Αθήνα. Είναι τραγικό επομένως να λέμε άλλα και να ισχύουν άλλα. Όταν αποφασίζεις να διαχειριστείς την εικόνα σου δημόσια πρέπει να τα ξέρεις αυτά.
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
Μη λέτε ότι θέλετε. Δεν έχει κάνει καμία εγχείριση ή διόρθωση φύλου ή  όπως θέλετε πείτε το. Επίσης δε βγαίνει παρά μόνο πολύ αργά και όποτε θέλει. Δεν έχει πρόγραμμα. Σίγουρο αυτό. Μας είναι αδιάφορο φυσικά το αν έκανε διόρθωση φύλου ή όχι. Καλά κάνει. Δεν μας ενοχλεί, καλά ναι ναι ο άνθρωπος. Απλώς να μη περνιόμαστε και για χαζοί. Μια γειτονιά είναι η Ελλάδα. Γνωριζόμαστε. Δεν είμαστε δα και τεράστια χώρα.Άσε που οι πιο πολλοί είναι στην Αθήνα. Είναι τραγικό επομένως να λέμε άλλα και να ισχύουν άλλα. Όταν αποφασίζεις να διαχειριστείς την εικόνα σου δημόσια πρέπει να τα ξέρεις αυτά.

την κοπελα την ξερω εχω βρεθει μαζι της απλα αποροθσα αν βγενει καπου οχι οτι θα την παρω κ ολας γιατι δεν τεριαζουμαι στο κρεβατι απο τι ξερω....
 

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.797
Κριτικές
183
Like
3.381
Πόντοι
10.135
Μη λέτε ότι θέλετε. Δεν έχει κάνει καμία εγχείριση ή διόρθωση φύλου ή  όπως θέλετε πείτε το. Επίσης δε βγαίνει παρά μόνο πολύ αργά και όποτε θέλει. Δεν έχει πρόγραμμα. Σίγουρο αυτό. Μας είναι αδιάφορο φυσικά το αν έκανε διόρθωση φύλου ή όχι. Καλά κάνει. Δεν μας ενοχλεί, καλά ναι ναι ο άνθρωπος. Απλώς να μη περνιόμαστε και για χαζοί. Μια γειτονιά είναι η Ελλάδα. Γνωριζόμαστε. Δεν είμαστε δα και τεράστια χώρα.Άσε που οι πιο πολλοί είναι στην Αθήνα. Είναι τραγικό επομένως να λέμε άλλα και να ισχύουν άλλα. Όταν αποφασίζεις να διαχειριστείς την εικόνα σου δημόσια πρέπει να τα ξέρεις αυτά.
για πες που ειπα εγω παραπανω κατι αντιθετο...πηρα θεση κ δεν το ξερω? :think:
ειπα οτι με ενοχλει αν εχει γκουμουτσα ή αν δεν εχει? :think:
ειπα να μην ειναι καλα εκει που ειναι? :think:
ασχοληθηκα?στο τυπο παραπανω απαντησα...σαμπως θα την παρω?ουτε καν Αθηνα μενω..,..
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
για πες που ειπα εγω παραπανω κατι αντιθετο...πηρα θεση κ δεν το ξερω? :think:
ειπα οτι με ενοχλει αν εχει γκουμουτσα ή αν δεν εχει? :think:
ειπα να μην ειναι καλα εκει που ειναι? :think:
ασχοληθηκα?στο τυπο παραπανω απαντησα...σαμπως θα την παρω?ουτε καν Αθηνα μενω..,..

Δεν το λέω για σένα, απλώς με αφορμή αυτό που πες το είπα. Το είχα ακούσει και εγώ ότι είναι και καλά εγχειρισμένη.
 

the_boy

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2014
Μηνύματα
660
Like
38
Πόντοι
6
boy, αδικείς τοβ Ζαχαράτο γιατί συγκρίνεις ανόμοια πράγματα και ανόμοια shows.

δεν συγκρινα απλα ειπα ότι είναι και οι δυο καλοι σε αυτό που κανουν!!εχεις δικιο,ισως όπως το εγραψα φανηκε αυτό αλλα δεν το εννοουσα!
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
εγω θα παρω την κατσικα..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.494
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
66
:grin:
10620820_696780770396201_3948338251313696812_n.jpg
 

iliketrans

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2014
Μηνύματα
438
Like
0
Πόντοι
1
απο εξωτερικη παρουσια πολυ καλη ειναι .....αλλα απο τα αλλα αστα να πανε.....
 

djpapas

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2009
Μηνύματα
62
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
0
Καλησπέρα!!!....μηπως ξε ρει κανεις(αν περασε από Συγγρου...),αν είναι εκει η Τανια Κελλη?
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
εκει είναι μουτρο πριν τον αδαματιδη
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom