talos43
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 9.547
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
νάτα....αυτός μας έλειπε.....θάρθει και ο μπούλ και έκλεισε το καρρέ......Όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, θα με μπαναρει σε χρόνο ρεκορ!![]()

νάτα....αυτός μας έλειπε.....θάρθει και ο μπούλ και έκλεισε το καρρέ......Όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, θα με μπαναρει σε χρόνο ρεκορ!![]()

νάτα....αυτός μας έλειπε.....θάρθει και ο μπούλ και έκλεισε το καρρέ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

έλα ντε...δεν θα τους πετύχω πουθενά.....χιχιχιχιχιχιχιΠοιοί είναι αυτοί οι 6...αλήτες που σε θεωρούν...μεγάλο????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ένας είμαι εγώ!Ποιοί είναι αυτοί οι 6...αλήτες που σε θεωρούν...μεγάλο????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

δεν πηδάω νιόπαντρους ρε.....σε κανένα χρόνο τα λέμε......O ένας είμαι εγώ!![]()
αμα δεν φερει πισω τον παπαριωνα δεν κανει ουτε για βοηθος του βοθρου..ο σαπιοκοιλιας εχει λαλησει τελειως & μιλαει με τον εαυτο του στο μπουρδελακι που εφτιαξε..Πλεζουρααααααααααααααααααααααααα τρεμε ρε
Ηρθε η ωρα σου τομαρι![]()
![]()
Ο Ταλος θα αποκαταστησει την τιμητων βαζελων ΚΑΙ του Φεθρυ![]()
![]()
δεν πηδάω νιόπαντρους ρε.....σε κανένα χρόνο τα λέμε......![]()
![]()
![]()
![]()


Εδώ με πρόσβαλες που δεν κατάλαβες ότι ο ένας είμαι εγώ!έλα ντε...δεν θα τους πετύχω πουθενά.....χιχιχιχιχιχιχι

αμα δεν φερει πισω τον παπαριωνα δεν κανει ουτε για βοηθος του βοθρου..ο σαπιοκοιλιας εχει λαλησει τελειως & μιλαει με τον εαυτο του στο μπουρδελακι που εφτιαξε..

Που είναι ο Βρασίδας να δει την αντιγραφή μας απο άλλα μέλη!λείπει η επιλογή "κάνει λόγω ηλικίας" εγώ εκεί θα έβαζα την ψήφο μου αφού τον γνωρίζω από τότε που ήμουν μισθοφόρος στον Μινωικό στρατό κι είχαμε τον Τάλω επιλοχία![]()
![]()

το απιστευτο γελιο λεμε..κατασκευαζει συνεχως θεωριες συνωμωσιας!Για συγγραφεας παει
Λες τα κοψιδια που τον ταιζουν να ειναι χαλασμενα?![]()
όσο και να με διαβάλλετε ρε...δεν σας απαντώ........κρα΄ταω την αξιοπρέπεια μου.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
