Νέα

Talos43 για mod...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα i_am_back
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 162
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Θέλετε τον Τάλο για μόντ???

  • Ναι,είναι απο τα καλύτερα παιδιά.

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Όχι,δεν κάνει λόγω ηλικίας.

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Δεν ξέρω-δεν απαντώ.

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αδιαφορώ.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

pathos gia ta temachia

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Φεβ 2009
Μηνύματα
11.388
Κριτικές
132
Like
149
Πόντοι
2.266
ποτέ βάζελος μόντ!μόνο γαύροι!έτσι γιατί γουστάρουμε δικτατορία να ούμε..με δικτάτορα τον πλέζουρα...αχαχα :2funny:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
ποτέ βάζελος μόντ!μόνο γαύροι!έτσι γιατί γουστάρουμε δικτατορία να ούμε..με δικτάτορα τον πλέζουρα...αχαχα :2funny:
αντε και κανας ηρακλειδης ετσι για αλλαγη και ενα καποιο επιπεδο..... ;)

και θα δουμε με συμπαθεια το θεμα με τους γαβρους......
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
κε ο γιοργοσ μαρεσι για μοντ
οποσ κε ο βοθροσ
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
Mόνο μέ τόν κύριο talo43 ...μπορεί νά μπή μια τάξη έδω μέσα,
να σταματήσουνε οί μονόποντοι αφλόγηστοι ψωλαράδες, να γαμάνε μέ τά πλήκτρα........

Όλο θά σε γαμήσω........ καί θα σέ γαμήσω ... άλλη λέξη δέν ύπάρχη ??????

Βρομοχνοτάδες καί μάγκες του κώλου............. :(
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
Mόνο μέ τόν κύριο talo43 ...μπορεί νά μπή μια τάξη έδω μέσα,
να σταματήσουνε οί μονόποντοι αφλόγηστοι ψωλαράδες, να γαμάνε μέ τά πλήκτρα........

Όλο θά σε γαμήσω........ καί θα σέ γαμήσω ... άλλη λέξη δέν ύπάρχη ??????

Βρομοχνοτάδες καί μάγκες του κώλου............. :(
ρισπεκτ.... :)
 

Δημητρηςς

Μέγας
Εγγρ.
3 Φεβ 2010
Μηνύματα
11.119
Κριτικές
12
Like
1.683
Πόντοι
3.575
O TALOS 43 ειναι πολυ ενταξει ατομο......


και θα βαλει ταξη εδω μεσα σιγουρα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
ναι όπως έβαλε και δίπλα....
ααααααααααααααααααααααααααααααχαχχαχαχαχαχαχααχχαχαχα
 

Επισκέπτης
Mόνο μέ τόν κύριο talo43 ...μπορεί νά μπή μια τάξη έδω μέσα,
να σταματήσουνε οί μονόποντοι αφλόγηστοι ψωλαράδες, να γαμάνε μέ τά πλήκτρα........

Όλο θά σε γαμήσω........ καί θα σέ γαμήσω ... άλλη λέξη δέν ύπάρχη ??????

Βρομοχνοτάδες καί μάγκες του κώλου............. :(
ναι να το κανουμε κατηχητικο.φωναξτε για βοηθεια κ τον παπαριωνα
 
OP
OP
I

i_am_back

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.510
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Που χάθηκε αυτό το ταγάρι??? :think: :think: :think: :think: :think: :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom