Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ενω αμα ειναι παλιων για προμοσιον δεν χτυπαει ε ? Ελεος με το συγκεκριμενο θεμα το εχουν λιωσει πια.Όχι οτι συμμετέχω και πολύ ενεργά στο site αλλά καλό θα ήταν τα πρώτα μηνύματα των νέων μελών να μην είναι για κράξιμο ή αρνητικό σχολιασμό καταστάσεων...........χτυπάει πολύ!!!!
ας το κανουν και 1000 φορες αν ειναι να μας προσφερει στιγμες απολυτης ηδονης! εχεις παει σε καποια προηγουμενα ?Ελεος πια !! Ποσες φορες θα το κανουν αυτο το παρτυ ? Τοσο αναδουλεια εχει πεσει ?
Ματιά ερμητικά κλειστά στις 30/1/2015
φιλε οχι στο συγκεκριμενο αλλα σε 2 βιλες που αναφερουν και αλλοι.εμει το ειπαμε για την ιδεα οχι για το μαγαζι.ας το κανουν και 1000 φορες αν ειναι να μας προσφερει στιγμες απολυτης ηδονης! εχεις παει σε καποια προηγουμενα ?
φιλε οχι στο συγκεκριμενο αλλα σε 2 βιλες που αναφερουν και αλλοι.εμει το ειπαμε για την ιδεα οχι για το μαγαζι.
το ενα ηταν ο ορισμος της αρπαχτης και λεω για το λεγομενο αρχαιοελλινικο. Αρχικα μας ζητουσαν εξωφρενικο ποσο μετα μας παρακαλουσαν για 50 ευρω και ενω φταναμε εκει μας πηραν τηλεφωνο αν μπορουμε να φερουμε δωρεαν φιλικα ζευγαρια γιατι δεν μπορουσαν να μαζεψουν κοσμο.ποτα ? σερβις ? μια μαρκα ουισκι μια βοτκα και αντε βρες πλαστικο ποτηρι.Παιγνιδι ?μηδεν.Οι διοργανωτες μονο χωνοντουσαν σε ολες.πολλες ουσιες. οταν φυγαμε γυρισαν και την γνωστη τσοντα εκει.και την αλλη μερα ειχαν το θρασος να μας παρουν τηλ. να γραψουμε καλα σχολια σε φορουμ για να φαινετο ποσο καλο ηταν το παρτυ. βεβαια βλεπω εδω σε αλλους αρεσε οποτε περι ορεξεως...
φιλε οχι στο συγκεκριμενο αλλα σε 2 βιλες που αναφερουν και αλλοι.εμει το ειπαμε για την ιδεα οχι για το μαγαζι.
το ενα ηταν ο ορισμος της αρπαχτης και λεω για το λεγομενο αρχαιοελλινικο. Αρχικα μας ζητουσαν εξωφρενικο ποσο μετα μας παρακαλουσαν για 50 ευρω και ενω φταναμε εκει μας πηραν τηλεφωνο αν μπορουμε να φερουμε δωρεαν φιλικα ζευγαρια γιατι δεν μπορουσαν να μαζεψουν κοσμο.ποτα ? σερβις ? μια μαρκα ουισκι μια βοτκα και αντε βρες πλαστικο ποτηρι.Παιγνιδι ?μηδεν.Οι διοργανωτες μονο χωνοντουσαν σε ολες.πολλες ουσιες. οταν φυγαμε γυρισαν και την γνωστη τσοντα εκει.και την αλλη μερα ειχαν το θρασος να μας παρουν τηλ. να γραψουμε καλα σχολια σε φορουμ για να φαινετο ποσο καλο ηταν το παρτυ. βεβαια βλεπω εδω σε αλλους αρεσε οποτε περι ορεξεως...
Κανένα σχόλιο για το Eyes Wide Shut της προηγούμενης εβδομάδας;
Πολλά ακουστήκανε - επιβεβαιωθηκαν οι αισιοδοξες προβλέψεις για το μεγαλύτερο πάρτυ στην Ελλάδα;
επιτελους καποιος καταλαβε πως ζουμε σε δυσκολες μερες και κανει κατι!
επιτελους καποιος καταλαβε πως ζουμε σε δυσκολες μερες και κανει κατι!
. Μαλλον το επομενο Σαββατο θα κανω εξορμιση και η διευθινση ας κανει καποιο event