Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Χαμος θα γινει φιλεΠαρασκευη παρτυ με drag show απο julia glitter![]()

Χαμος θα γινει φιλε![]()
![]()
![]()
![]()

Προφανως. Καντε κάποιο καλύτερο και ενδιαφέρων event και σίγουρα θα είμαι εκεί για μια ακόμη φορά ;)Kαι ομως ειχε παρα πολυ κοσμο οποτε ακυρο το σχολιο γιατι προφανως εσυ δεν ησουν εκει![]()
![]()
![]()
Προφανως. Καντε κάποιο καλύτερο και ενδιαφέρων event και σίγουρα θα είμαι εκεί για μια ακόμη φορά ;)

στείλτε στον Πρόεδρο το μερτικό του απ τη χαρά γιατί μαζί με τα κολλητάρια του μας έχουν ζαλίσει τα ούμπαλα για το πόσο τίμιος και ανιδιοτελής είναι ο Πρόεδρος,και πόσο βαθιά βάζει το χέρι στη δική του τσέπη 
Πήγα εχτές το βράδυ μετά από 3 μήνες περίπου (δυστυχώς είχε βραδιά με σκυλάδικα)και είχε λίγα καλά κομμάτια του γούστου μου.Κάτω είχε παιχνίδι και το δυσάρεστο για εμένα έβγαλε τις κούνιες και έβαλε κρεβάτι ...... .
Πάντα ευγενικός ο τύπος στην είσοδο καθαρά ποτήρια και ποτά.
Όταν θα ξαναπάω θα τσεκάρω την μουσική.......αν ξαναέχει ξένα δεν.....

Plirofori8ikame apo to site tou club pos aurio exei vradia me esorouxa kai skeftomaste na to episkeftoume..
Kamia kritiki apo zeugari pou to exei episkeftei idi exoume???
Eimaste neo zeugari ston xoro kai leme na dokimasoume kamia trela.
αν ειναι ετσι ιωνα δε θα βαζατε στο παρτυ με τα εσωρουχα τον κοντο με τις βιζιτες.
πάντως από ότι ακούω είναι μάγκας ο κοντός.τι λες ρε παλιομαλακα!!!!!!!αρχισατε ολοι το γλυψιμο μπας και σας κερασουν κανα ποτο?????? λιγουρια!!!!!!!!!εβγαλες πορισμα μπας και σε κερασει το μαγαζι!!!!!!ουτε εχω καμμια θειτσα ,,την δικια μου την βλεπεις και χυνεις βλακα,,,,,,σαφως δεν ειμαι αυτος που λες !!!ηλιθιε!!!!!!!!
