troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
να σκεφτουμε ψυχραιμα μαν...αλλα γερνω προς 5Ι για να εχει να σκουπιδιαζει ο τυπος νασσος στην παραλια :S :S :Sμαν κ εγώ σε δίλημμα είμαι.. για πες ποιον λες?? :S :S :S
να σκεφτουμε ψυχραιμα μαν...αλλα γερνω προς 5Ι για να εχει να σκουπιδιαζει ο τυπος νασσος στην παραλια :S :S :Sμαν κ εγώ σε δίλημμα είμαι.. για πες ποιον λες?? :S :S :S
ρε τυπε δεν εχει να προσφερει κατι στην εξελιξη του σοου...μονο αν βρει πασοκους μεσα θα ειχε ενδιαφερον..αλλιως ολη την ωρα "καλησπερα"..εγω ψηφισα τον καλησπερακια παντως![]()
θα μας εσπαγε τα αρχιδια να τον βλεπαμε καθε μερα ρε :S :S :Sεγω ψηφισα τον καλησπερακια παντως![]()
θα μας εσπαγε τα αρχιδια να τον βλεπαμε καθε μερα ρε :S :S :S
ε όχι και δεν εχει να προσφερει τυπε...καταρχας θα σαλιαριζε ολη μερα με ότι θυληκο κυκλοφορει (κατά προτιμηση βαρεων βαρων) και αμα δεν του καθονταν θα τις ταραξε στις μηνυσεις και στα εξώδικα....επισης στα επαθλα επικοινωνιας της wind θα κερδιζε τις δικες που εχει στην ελλαδαρε τυπε δεν εχει να προσφερει κατι στην εξελιξη του σοου...μονο αν βρει πασοκους μεσα θα ειχε ενδιαφερον..αλλιως ολη την ωρα "καλησπερα"..

δε βλεπεις μακρια τυπε...και εισαι και του μενιου..ε όχι και δεν εχει να προσφερει τυπε...καταρχας θα σαλιαριζε ολη μερα με ότι θυληκο κυκλοφορει (κατά προτιμηση βαρεων βαρων) και αμα δεν του καθονταν θα τις ταραξε στις μηνυσεις και στα εξώδικα....επισης στα επαθλα επικοινωνιας της wind θα κερδιζε τις δικες που εχει στην ελλαδα
![]()
Τυπε θα τους τα εσπαγε και στο παιχνιδι και απο την 1η εβδομαδα θα τον βγαζανε υποψηφιο και το κοινο θα τον διαολοστελνε...θα ηρεμουσαν και τα νευρα μας εδω μεσα οσο θα ελλειπε. :S :S :S
ε όχι και δεν εχει να προσφερει τυπε...καταρχας θα σαλιαριζε ολη μερα με ότι θυληκο κυκλοφορει (κατά προτιμηση βαρεων βαρων) και αμα δεν του καθονταν θα τις ταραξε στις μηνυσεις και στα εξώδικα....επισης στα επαθλα επικοινωνιας της wind θα κερδιζε τις δικες που εχει στην ελλαδα
![]()

οχι ρε τυπε...δικαιολογησε το...μην πεταμε ετσι κουβεντες θιγουμε υποληψεις τοσο ανετα :S :S :SΟ 5ι θα ήταν ότι χειρότερο τυποι.
σωστη προταση...περιμενε λιγο γιατι ο νηματοθετης ψωλαρμενιζει στο 2017 ακομα :S :S :SΚαι προτείνω να δωθει μια δεύτερη ευκαιρία στον τέντυ,σε πιθανή μορφή πλέι-οφ καλύτερη δεύτερων
Χοντρός που πιπωνει πακιστανούς.Εχεις δει κάτι χειρότερο μέχρι τώρα?οχι ρε τυπε...δικαιολογησε το...μην πεταμε ετσι κουβεντες θιγουμε υποληψεις τοσο ανετα :S :S :S
εχεις δει κατι καλυτερο για το παιχνιδι με αυτα τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις????!!!Χοντρός που πιπωνει πακιστανούς.Εχεις δει κάτι χειρότερο μέχρι τώρα?
τυπε τώρα που το λες βλέπω ότι έχεις δίκιο.Το είχα πάρει αλλιως εγω.Και τον έχω ψηφίσει ήδη τον χασοδικη.πφφφφφφεχεις δει κατι καλυτερο για το παιχνιδι με αυτα τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις????!!!
Χοντρός που πιπωνει πακιστανούς.Εχεις δει κάτι χειρότερο μέχρι τώρα?
ολο συμφωνω με μπιρλα τελευταια :S :S :S :Sεχεις δει κατι καλυτερο για το παιχνιδι με αυτα τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις????!!!