troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
μαν το 2019 θα το παρει ο στεκας που ειναι εγγυηση :S :S :Sτυπε ηρέμησε όλο ανακαταταξεις εισαι :S :S :S
ο χελ μουνι τα εκανε
μαν το 2019 θα το παρει ο στεκας που ειναι εγγυηση :S :S :Sτυπε ηρέμησε όλο ανακαταταξεις εισαι :S :S :S

αφου τα παμε...εχουμε πεσει σε ποιοτικη εβδομαδα ρε μουνι!!μαλακα μπιρλα τι στον πουτσο γινετε?εχουμε συμφωνησει 4 φορες σημερα? :S :S :S
εισαι τυπος.....αφου τα παμε...εχουμε πεσει σε ποιοτικη εβδομαδα ρε μουνι!!
ναι τυπε μου τα έχει κάνει μπουρδελο :S :S :Sμαν το 2019 θα το παρει ο στεκας που ειναι εγγυηση :S :S :S
ο χελ μουνι τα εκανε
ποσοστα Κιμ

εθεαθησαν ασβερκοι νοτια :- :S :S :Sναι μαλακες αλλα σωστα ειπε ο νασσος
εχει να γραψει ωρες ο χελ...πουναναι?
νασσο στο επαθλο επικοινωνιας θα μας παρεις τηλ. ρε φιλε? :S :S :S :S63,2ποσοστα Κιμ
![]()
![]()
![]()
τυπε πες συντεταγμενες και παιρνω μπιρλα με οπλοπολυβολο και ερχομαστε :S :S :Sεθεαθησαν ασβερκοι νοτια :- :S :S :S
:'( :'( :'(νασσο στο επαθλο επικοινωνιας θα μας παρεις τηλ. ρε φιλε? :S :S :S :S
ειναι ηδη αργα,ειναι στο βανακι για Οσετια :S :S :Sτυπε πες συντεταγμενες και παιρνω μπιρλα με οπλοπολυβολο και ερχομαστε :S :S :S
θα μπουμε...τυπε πες συντεταγμενες και παιρνω μπιρλα με οπλοπολυβολο και ερχομαστε :S :S :S

ειναι ηδη Οσετια σκληρε μπιρλα....θα μπουμε...![]()

τυπε μπαινω δε κωλωνω...να παρουμε και κοτομπιφτεκο που μιαλει και τη γλωσσα?? :Sειναι ηδη Οσετια σκληρε μπιρλα....
αλλα θα τα γαμησουμε ολα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τυπε μπαινω δε κωλωνω...να παρουμε και κοτομπιφτεκο που μιαλει και τη γλωσσα?? :S


τυπε ελειπες καποιες ωρες και αναπτυχθηκαν διαφορα σεναρια :S :S :SΡε νιαμου αναγκαστηκα πρεπει να βιαστουμε λιγακι 15 Γεναρη ξεκιναει το κανονικο παιχνιδι...με το παλιο το προγραμμα δεν εβγαινε.Που θα με πειτε και Στεκα μην σας σκισω.![]()
τυπε ελειπες καποιες ωρες και αναπτυχθηκαν διαφορα σεναρια :S :S :S