giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.004
- Κριτικές
- 1
- Like
- 387
- Πόντοι
- 186
Για να μην ξεχνιόμαστε...ψόφα μωρή αβυζη πλακομουνα με παπαρι αραπη εμετική ελληνίδα!!!![]()
![]()
![]()
Που είσαι τυπάραααααααααααααααααααααααααα

Για να μην ξεχνιόμαστε...ψόφα μωρή αβυζη πλακομουνα με παπαρι αραπη εμετική ελληνίδα!!!![]()
![]()
![]()

Που είσαι τυπάραααααααααααααααααααααααααα![]()
![]()
![]()
Έλα ρε φιλαράκο εδώ ψωλαρμενιζω...είδα τη φωτογραφία της καριολας και είπα να ζωντάνεψω το πιο μυθικό νήμα του σαι.
Τι κάνεις εσύ;

Άντε να ξεκινήσει κανένα μπιγκ μπραδερ με Μικρούτσικο ανθρωπόμορφο αρχιδι να γελάσουμε λιγάκι...Που να δεις κ τις άλλες που έχει η σαυραδικη..
Εδώ τυπέ μου ησυχία..
μουναρα η ευρι![]()
![]()
![]()
Ρε αλητρες![]()
που είναι η παλιές εποχές με τα μπαχαλεματα τα καλα :S :S :S
το πεος ο χελρεισερ ουτε κουβεντα για την αρμανι χτες αδερφε....Ρε αλητρες![]()
που είναι η παλιές εποχές με τα μπαχαλεματα τα καλα :S :S :S

ναι αδελφε οπωσδήποτε τρέιλερ κλώνους όλα κάνε δουλειά άρχισε.Λες αδερφε να το αναστησουμε το νημα;
εμείς θα πάμε Σόλωντο πεος ο χελρεισερ ουτε κουβεντα για την αρμανι χτες αδερφε....
και αυριο μετα το τριμπαλο θα παει για κρεπες
το πεος ο χελρεισερ ουτε κουβεντα για την αρμανι χτες αδερφε....
και αυριο μετα το τριμπαλο θα παει για κρεπες
Τι να πω ρε;Εγω εχω διαρκειας στη σπυριαρα και καθε χρονο βγαζω καρτα φιλαθλου για να στηριζω Ερασιτεχνη....οχι σαν και σενα που ολο το επιδομα του ΟΑΕΔ το δινεις σε κονσερβες ριο μαρε με φασολια!
:S
:-(εμείς θα πάμε Σόλων![]()
χωρις σωςΑρχιδια Καρυδας τυπε... :S :S :S
χωρις σως:S :S :S
αποχωρω λογω προσβλητικών σχολιων :S :S :S τυπε ο σπαλ δεν προλαβαιναι εχει βαλει στοχο να παει με 10000 γυναικεςΑμα θελεις σως τυπε να πουμε στον Σπαλιαρα να σου βαλει λιγη... :S :S :S

πτυστον και αποχωρααποχωρω λογω προσβλητικών σχολιων :S :S :S τυπε ο σπαλ δεν προλαβαιναι εχει βαλει στοχο να παει με 10000 γυναικες![]()