Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Που είσαι τυπάραααααααααααααααααααααααααα  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:

Έλα ρε φιλαράκο εδώ ψωλαρμενιζω...είδα τη φωτογραφία της καριολας και είπα να ζωντάνεψω το πιο μυθικό νήμα του σαι.

Τι κάνεις εσύ;
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Έλα ρε φιλαράκο εδώ ψωλαρμενιζω...είδα τη φωτογραφία της καριολας και είπα να ζωντάνεψω το πιο μυθικό νήμα του σαι.

Τι κάνεις εσύ;

Που να δεις κ τις άλλες που έχει η σαυραδικη..  :vomit:

Εδώ τυπέ μου ησυχία..
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Που να δεις κ τις άλλες που έχει η σαυραδικη..  :vomit:

Εδώ τυπέ μου ησυχία..
Άντε να ξεκινήσει κανένα μπιγκ μπραδερ με Μικρούτσικο ανθρωπόμορφο αρχιδι να γελάσουμε λιγάκι...


Σε πτυω σαβουρογαμη...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.765
Like
57.680
Πόντοι
12.756
Ρε αλητρες :headbaning1: :headbaning2: που είναι η παλιές εποχές με τα μπαχαλεματα τα καλα :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Ρε αλητρες :headbaning1: :headbaning2: που είναι η παλιές εποχές με τα μπαχαλεματα τα καλα :S :S :S
το πεος ο χελρεισερ ουτε κουβεντα για την αρμανι χτες αδερφε....
και αυριο μετα το τριμπαλο θα παει για κρεπες
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
"Εμείς στο Survivor 1, οι Μαχητές, παίρναμε 900 ευρώ το μήνα. Και την επόμενη χρονιά, στο Survivor 2, οι Μαχητές έπαιρναν 2000 ευρώ το μήνα. Εμείς ανοίξαμε το δρόμο… Καθαρά ήταν αυτά και είχαμε και ασφάλεια, όλα μέσα", είπε ο Κωνσταντίνος Βασάλος.

Ανοιξε το δρομο ο Πιρελι μαγκες να τα λεμε αυτα.... :2funny: :2funny: :2funny:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
το πεος ο χελρεισερ ουτε κουβεντα για την αρμανι χτες αδερφε....
και αυριο μετα το τριμπαλο θα παει για κρεπες

Τι να πω ρε;Εγω εχω διαρκειας στη σπυριαρα και καθε χρονο βγαζω καρτα φιλαθλου για να στηριζω Ερασιτεχνη....οχι σαν και σενα που ολο το επιδομα του ΟΑΕΔ το δινεις σε κονσερβες ριο μαρε με φασολια!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.765
Like
57.680
Πόντοι
12.756
Τι να πω ρε;Εγω εχω διαρκειας στη σπυριαρα και καθε χρονο βγαζω καρτα φιλαθλου για να στηριζω Ερασιτεχνη....οχι σαν και σενα που ολο το επιδομα του ΟΑΕΔ το δινεις σε κονσερβες ριο μαρε με φασολια!
:2funny: :2funny: :S :undecided: :-(
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
τι εχει σημερα ρε νιαμου?ασυλια ή επαθλο μουχλιασμένα παξιμαδια :think: :S :S :S
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Αμα θελεις σως τυπε να πουμε στον Σπαλιαρα να σου βαλει λιγη... :S :S :S
αποχωρω λογω προσβλητικών σχολιων :S :S :S τυπε ο σπαλ δεν προλαβαιναι εχει βαλει στοχο να παει με 10000 γυναικες :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom