alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Ο Πανάρας ξαναπαιζει. Θα σεβεσαι.o Πανναρας σιγα μην ξαναεπαιζε.
Ο Πανάρας ξαναπαιζει. Θα σεβεσαι.o Πανναρας σιγα μην ξαναεπαιζε.
Κοιμηθηκε ο θεος τυπε.Ε δεν το πιστεύω. Έπαιξε ο Πανάρας με έναν αντίπαλο της προκοπής και έχασε? Πως γκενεν αυτό?
Η γλοιωδης σαλαμανδρα ξερει τι κανει, ασχολειται μονο να κερδιζει τα παιχνιδια ατομικης ασυλιας. Για τα υπολοιπα στα παπαρια του.Ο κινεζος λετε να χανει επιτηδες;
Βαλε sex and the city στο μακεδονια τιβι τοτε τύπε, που ειναι το προβλημα?Τι μαλακία είναι αυτή πως την βλέπετε είδα σήμερα πρωτη φορά λίγο έτσι να περάσει η ώρα και κοντεύω να βαρέσω ένεση, οι γκόμενες δεν λένε τίποτα και ο τανιμανίδης αν τον λέω σωστα σε ρόλο σπορτςκαστερ είναι για γέλια.
O κινεζος σαν γνησιο κινεζικο προιον χαλασε μετα απο μια βδομαδα.Μονο σαν τσιρακι του παναρα κανει.Η γλοιωδης σαλαμανδρα ξερει τι κανει, ασχολειται μονο να κερδιζει τα παιχνιδια ατομικης ασυλιας. Για τα υπολοιπα στα παπαρια του.
Βαλε sex and the city στο μακεδονια τιβι τοτε τύπε, που ειναι το προβλημα?

Ο Γουίλι πιο άχρηστος και απο το ψάρι φούσκα. Δεν έχει νικήσει ούτε μια φορά. Μου αρέσει που έλεγε θέλει να πάρει τον Χρανιώτη γιατί είναι αδύναμος παίκτης (και καλά).

Ο άνεργος με την πατσοκοιλιά ήταν σούπερμαν μπροστά στο Γουίλυ το μαύρο θερμαστή από το Τζιμπουτί.![]()

Δε ξέρω ακριβώς δεν έχω πηδήξει ποτέ γκόμενα με τατουάζ στη μεσηΤι το καυλωτικο εχει ενα τατουαζ τη μεση?
Τυπε κι εγω δεν εβλεπα αλλα εβλεπαν ολοι οι αλλοι και επρεπε να εχω αποψηΤι μαλακία είναι αυτή πως την βλέπετε είδα σήμερα πρωτη φορά λίγο έτσι να περάσει η ώρα και κοντεύω να βαρέσω ένεση, οι γκόμενες δεν λένε τίποτα και ο τανιμανίδης αν τον λέω σωστα σε ρόλο σπορτςκαστερ είναι για γέλια.