Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

alexcord80

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.430
Like
25
Πόντοι
16
αν δεν ακουσουνε τις συμβουλες του μεγαλου πανναρα  τους βλεπω να μην κερδιζουν ποτε
 

Punteras

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2016
Μηνύματα
141
Like
15
Πόντοι
1
Με την κράμπα του Σπαλιάρα οι διάσημοι ουσιαστικά έβγαλαν εκτός μάχης τον πιο δυνατό παίκτη των μαχητών.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Το καλοκαιρι βλεπω να φοραει ολη η Ελλαδα την μπλουζα του καράφλα με τα αστερακια.
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Οσο ειναι ο μισθοφορος στην ομαδα οι μαχητες δεν προκειται να κερδισουν  :S :S :S
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Ρε μαλάκες, τους έχουν πάρει φαλάγγι τους μαχητές οι διάσημοι.
Λιοντάρια-Χριστιανοί το ματς.

Καλα να παθουνε τυπε , που θελανε κλίκες και συνεννοήσεις απο την 1η μερα.
Εκει πουτσα και πεινα  :S :S :S
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
16939434_10210810389388549_355548445858912543_n.jpg
Το "θα σέβεστε" πιστεύω θα ξεπεράσει σε δημοτικότητα το "κλαίω".
 

rouKoun13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.558
Κριτικές
2
Like
64
Πόντοι
16
o Πανναρας σιγα μην ξαναεπαιζε.
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Ο Μπο είναι ο χειρότερος παίχτης απο τούς 24. Ακόμα και από γυναίκες. Μονο φαι και χέσιμο μπορεί να κάνει αξιόπιστα.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
Η χειροτερη ειναι η Ελισαβετ η διδυμη μονο για καρχαριοτροφη κανει
 
Εγγρ.
23 Φεβ 2017
Μηνύματα
299
Like
0
Πόντοι
1
o Πανναρας σιγα μην ξαναεπαιζε.

Τώρα κάνει τα δικά του τα αδερφήστικα και δίνει διαταγές στο πως να ρίξουν τις βολές. Θα σηκωθεί κανένας μισθοφόρος να του βάλει καμιά σφαίρα στον κώλο μπας και ηρεμήσει.
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
980
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Η χειροτερη ειναι η Ελισαβετ η διδυμη μονο για καρχαριοτροφη κανει

καιρος να παρει τον ΜΠΟΥΛΟ η παλι σαυρα!
τι την βαλανε?
αδυναμη εντελως!
αχρηστη!!!
εκανε και ζεσταμα στιβου στο βαθρο πριν το σφυριγμα....
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Ο σεκιουριτας έχει τατουάζ στη μέση ο τρομπας. Εκεί το έχουν οι γκόμενες ώστε να το βλέπει ο γαμιας τους και να καυλώνει
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
980
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
ο μισθοφλωρος φανερα απογοητευμενος απο τα ρεζιλικια του στον στοχο...
στην γωνιτσα και χαμηλα το βλεμμα!!!

 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
980
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Ο σεκιουριτας έχει τατουάζ στη μέση ο τρομπας. Εκεί το έχουν οι γκόμενες ώστε να το βλέπει ο γαμιας τους και να καυλώνει

και οι γκεουλες για να υποτασσονται στον εκαστοτε γαμια τους!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom