Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Θα προτιμούσες την Ζαρίφη στην θέση της?  :2funny:
Μπορω να σου κανω εναν καταλογο ποιες θα ηθελα στη θεση της. Προχείρως σκεφτομαι οτι θα ηθελα Κορινθίου, Ελευθερίου, Μελιτά, Μπουσδούκου.
 
Εγγρ.
23 Φεβ 2017
Μηνύματα
299
Like
0
Πόντοι
1
Αυτή η Ελισάβετ τι ρόλο βαράει τελικά? Δεν μιλάει, δεν λαλάει, δεν αγωνίζεται. Κοιτάει με ένα βλέμμα αγελάδας κάτω στην γη.
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
εν το μεταξύ... πως και δεν είχανε χορηγό σήμερα για τις τυρόπιτες.... εντύπωση μου έκανε... :cheesy: ούτε καν δωδώνη για το τυρί....φαντάσου πόσα θα ζητάνε οι ξεφτίλες οι τούρκοι...
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.691
Κριτικές
4
Like
4.057
Πόντοι
506
θα μπει το κοντοπουτανο η κυπρια; την γουαρω αυτη..
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
ελευθερια ελευθεριου δυνατο οπλο μου αρεσει   και η σοφη πασχαλη
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
εδω...
 

Συνημμένα

  • 2.jpg
    2.jpg
    55,8 KB · Εμφανίσεις: 52

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.724
Κριτικές
1
Like
47.307
Πόντοι
6.256
τι είναι το κουλούρι? δεν τη γνωρίζω αυτή την τεχνική... θα με μάθετε?
μέχρι στιγμής έχω μάθει, φραπεδιά, γλυφοκωλάδα, φάντα, μερέντα... μου αρέσει να μαθαίνω από εσάς.
Ρε δεν πας για υπνο
 

kongas

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.393
Like
0
Πόντοι
16
μία απορία... ερώτηση προς όλους σας... με την πείνα που έχουν εκεί... αν ήσασταν στη θέση τους, και τρώγοντας την τυρόπιτα βρίσκατε μέσα μία τρίχα μελαχρινή και μακριά.... θα συνεχίζατε να την τρώτε?  :vomit: εγώ δεν νομίζω...
Αν εβρισκαν μια κατσαριδα τι θα εκαναν?
Ο Κινεζος ξερω τι θα εκανε παντως
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
πάντως μέχρι κι εγώ πρόσεξα τις  :tits2: της Σόφι σήμερα!
καλά όσοι παρακολουθούν μαθήματα yoga από αυτήν και φοράνε φόρμες.... :erection:
 
Εγγρ.
23 Φεβ 2017
Μηνύματα
299
Like
0
Πόντοι
1
Ο ρόλος που βαράει είναι ότι είναι μουνάρα !! Αυτό μας νοιάζει....

Είναι ωραίο γκομενάκι, δεν λέω. Αλλά πρέπει να ξυπνήσει λίγο γιατί είναι αόρατη. Αν αρχίσει να μιλάει να γδύνεται κλπ θα την δείχνει περισσότερο και ο φακός.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom