Duke Nukem
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 13.368
- Like
- 494
- Πόντοι
- 186
θα πεσει λεσβιακο συντομακαβλωμενη φαινεται
θα πεσει λεσβιακο συντομακαβλωμενη φαινεται
Μπορω να σου κανω εναν καταλογο ποιες θα ηθελα στη θεση της. Προχείρως σκεφτομαι οτι θα ηθελα Κορινθίου, Ελευθερίου, Μελιτά, Μπουσδούκου.Θα προτιμούσες την Ζαρίφη στην θέση της?![]()
Αρχιζω και φοβαμαι οτι μαλλον δεν τρολαρει τύπε.τυπε το θεμα ειναι οτι δεν τρολαρει :S :S :S
θα πεσει λεσβιακο συντομα
Εγώ στη θέση σου θα έκλαιγα σε έχει βάλει στο μάτι ο τύπος.

κύριε ΝΑΣΟ με γνωρίζετε τόσο πολύ, σας το έχω ξαναπεί... ταιριάζουμε. αν θέλετε και είστε μόνος μπορούμε να τα φτιάξουμε. :-*

εκβιαστης και μουνοπανοναι το σιχαμα και αναφερει και τα παιδακια
Ο ρόλος που βαράει είναι ότι είναι μουνάρα !! Αυτό μας νοιάζει....Αυτή η Ελισάβετ τι ρόλο βαράει τελικά? Δεν μιλάει, δεν λαλάει, δεν αγωνίζεται. Κοιτάει με ένα βλέμμα αγελάδας κάτω στην γη.
Ρε δεν πας για υπνοτι είναι το κουλούρι? δεν τη γνωρίζω αυτή την τεχνική... θα με μάθετε?
μέχρι στιγμής έχω μάθει, φραπεδιά, γλυφοκωλάδα, φάντα, μερέντα... μου αρέσει να μαθαίνω από εσάς.
τυπε με βλεπω συντομαΕγώ στη θέση σου θα έκλαιγα σε έχει βάλει στο μάτι ο τύπος.![]()
:S :S :SΑν εβρισκαν μια κατσαριδα τι θα εκαναν?μία απορία... ερώτηση προς όλους σας... με την πείνα που έχουν εκεί... αν ήσασταν στη θέση τους, και τρώγοντας την τυρόπιτα βρίσκατε μέσα μία τρίχα μελαχρινή και μακριά.... θα συνεχίζατε να την τρώτε?εγώ δεν νομίζω...
της Σόφι σήμερα!
Ο ρόλος που βαράει είναι ότι είναι μουνάρα !! Αυτό μας νοιάζει....