Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Τετάρτη έκαναν την ψηφοφορία ,στο τέλος του επεισοδίου είπε ότι θα ψηφίζει ο κόσμος μόνο για 30 λεπτά.οποτε είναι κονσέρβα 1-2 μέρα μόνο .το ότι ψηφίζει ο κόσμος τους διαλύει τη στρατηγική,γιατί κάτι αρχιδια όπως ο ράγκμπι λογικά με την πρώτη φορά θα πάρουν πουλο,εκτός αν σπρώξουν πακέτο για ψηφίσουν
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Γράψε μας καλύτερα εσύ πώς σου προέκυψαν τα 150 στους 5 μήνες έχει ενδιαφέρον
Γράψε μας καλύτερα εσύ πώς σου προέκυψαν τα 150 στους 5 μήνες έχει ενδιαφέρον

Επεισόδιο λογίζεται ένα τη βδομάδα, όχι κάθε μέρα.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Γράψε μας καλύτερα εσύ πώς σου προέκυψαν τα 150 στους 5 μήνες έχει ενδιαφέρον

ε πηρα τα 5.000 ευρω το επεισοδιο
προσθεσε σε αυτα τα 30.000 ευρω απο το εξτρα μπατζετακι
διαιρεσε την διαφορα των δυο
το υπολοιπο της διαιρεσης το πολλαπλασιαζεις με τον αριθμο των εκπομπων
και παιρνοντας την δυναμη των τριων + το παραγοντικο της δευτερης διαιρεσης και κανοντας μια απλη επιμεριστικη καταληγεις οχι σε 150.000 ευρω αλλα σε 125.000 ευρω
ετσι νομιζα εγω
 

Μαρκόνης

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2017
Μηνύματα
53
Like
4
Πόντοι
0
ε πηρα τα 5.000 ευρω το επεισοδιο
προσθεσε σε αυτα τα 30.000 ευρω απο το εξτρα μπατζετακι
διαιρεσε την διαφορα των δυο
το υπολοιπο της διαιρεσης το πολλαπλασιαζεις με τον αριθμο των εκπομπων
και παιρνοντας την δυναμη των τριων + το παραγοντικο της δευτερης διαιρεσης και κανοντας μια απλη επιμεριστικη καταληγεις οχι σε 150.000 ευρω αλλα σε 125.000 ευρω
ετσι νομιζα εγω

Κοίτα στο τελικό ποσό μπορεί να έχεις δίκιο και απλά να μην γίνονται 4 επεισόδια τη βδομάδα,αφού ο κόσμος θα έχει αραιώσει,για τον 1ο μήνα όμως που είναι όλος ο κόσμος μέσα τα 80 θα τα τσεπώσει.
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
οι διδυμες τα σπανε..φοιτητριες και οι δυο..μοντελα  :kissass: :kissass: και σπουδαστριες δημοσιογραφιας παρακαλω!

Η μια απότι είδα και στο φβ, έχει παίξει και σε βίντεο κλιπ με κάτι Ονιράμα, Σταβέντο,....
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.745
Κριτικές
1
Like
47.349
Πόντοι
6.256
Ο νικητης δηλαδη θα ζησει πεντε μηνες με καρυδες και ρυζι?
Πως θα γινει?
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
:grin:
16681492_797684017049225_7990177066170768117_n.jpg
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Δεν σας λείπει σήμερα το survivor? :(

(και μία ιδέα που μου ήρθε... αφού καυλώνετε με τις παίκτριες... θέλει κανείς στο επόμενο επεισόδιο... να βλέπει κι εγώ να τον τρομπάρω? :cheesy::bigdick:
 

colonel nathan jessup

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.422
Κριτικές
30
Like
534
Πόντοι
306
Δεν σας λείπει σήμερα το survivor? :(

(και μία ιδέα που μου ήρθε... αφού καυλώνετε με τις παίκτριες... θέλει κανείς στο επόμενο επεισόδιο... να βλέπει κι εγώ να τον τρομπάρω? :cheesy::bigdick:
τυπε από δω το πας από κει το φέρνεις στην μαλακια πάλι το γυρνας
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
τυπε από δω το πας από κει το φέρνεις στην μαλακια πάλι το γυρνας

Μπορείτε να με πείτε και μαλάκα αν θέλετε  :grin: Δεν θα παρεξηγηθώ.  :grin:
Σταματάω όμως γιατί θα με βρίσει χειρότερα ο κύριος που άνοιξε το θρεντ.
Απλά επειδή δεν έχει επεισόδιο σήμερα λέω καμία μαλακία να περάσει η ώρα!

Συνταγματάρχη :hi:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Πωωωω ρε χυσολάγνε αηδίασα!!!!  :vomit: :vomit: :vomit:


ΝΑΣΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ δεν σε χαλούλου το πέσιμο!!!! :S :S :S
τυπε τι θα γινει με τον τεντι,αν δεν τον γαμησουν καποιοι απο εδω μεσα δεν προκειται να σταματησει,θα τρωμε στην μαπα τους μουσατους με τις χυμενες καποτες για πολυ ακομη :S :S :S
 

dimchair

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2016
Μηνύματα
804
Like
1.286
Πόντοι
206
Ρε μαλάκες, για λύστε μου μια απορία. Η Κορινθίου που κόλλαγε και ήταν στο τσακ να μπει στο παιχνίδι;
Γιατί από αθλητισμό και γυμναστική δε φαίνεται να το'χει καθόλου.

Για ποιο λογο λες εσύ... Για τα προσοντα της που θα ανεβαζαν τηλεθεαση και μονο! Πιστευω καπου χαλασε το νταραβερι και θα πηρε τη θεση της η αλλη που εφυγε....

Το 95% των διασήμων παλτά είναι... Ο ολυμπιονίκης ουτε μια μπαλα δεν μπορουσε να βαλει στην τρυπα  :2funny: :2funny:
 

ass_kavlos

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
8.223
Κριτικές
2
Like
32
Πόντοι
66
Την αναλύω...εθνολογικά όπως τον Κινέζο.Τι εννοείς αυτό σου μένει ?

:jerking:


Τί αναλύεις εθνολογικά βρε ρατσιστόσπερμα;

Που κρίνεις τους άλλους... Απορώ που κάθονται και σου απαντούν σοβαρά.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Εγω θα γούσταρα να δω στο παιχνιδι Πηγη Δεβετζή.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
αν δεν γυρισει η καλλεργη δεν υπαρχει λογος να το βλεπουμε πλεον
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom