Νέα

Survivor 5

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Ετικέτες
    reality tv survivor
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα "ναυάγια" αντέχει αυτή η χώρα τελικά;;;;; ?

  • Νέος Τριαντάφυλλος.. αποκλείεται να ξανά υπάρξει !

    Ψήφοι: 69 60,5%
  • Silver Alert από το 2017 ψάχνουμε νέο Ντάνο !

    Ψήφοι: 45 39,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    114

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.377
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Εσκεμμένη υπερπροβολή του κακάσχημου σιχαμένου πούστη :vomit:
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.377
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Ευτυχώς δείχνει και λίγο Σταυρούλα και φαντάζομαι πως της γλύφω την κωλάρα :kissass2:
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.216
Κριτικές
6
Like
2.817
Πόντοι
456
Μόλις το διάβασα....έφυγε το μοντέλο ,που στο γυμναστήριο,ξεχνούσε να δουλέψει και πόδια (τόσο ασύμμετρο σώμα ......) και έμεινε η σκατοβρωμόπουστα.
 

koutsoumpas

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2021
Μηνύματα
28
Like
52
Πόντοι
0
Μόλις το διάβασα....έφυγε το μοντέλο ,που στο γυμναστήριο,ξεχνούσε να δουλέψει και πόδια (τόσο ασύμμετρο σώμα ......) και έμεινε η σκατοβρωμόπουστα.
Ο Πουσταουήλ δεν θα έφευγε γιατί ο Ατσουν ήθελε να τα κανει λιγο πουτανα στην ένωση. Η Στέλλα είναι καλή και οκ τυπάκι.
Ο Τσάπο αδιάφορος οπότε έμενε το μοντέλο το οποίο δεν έχει μάθει τα βασικά του περπατήματος και της συναρμογής.
Πρώτη φορά βλέπω τέτοια ατσούμπαλη κίνηση στους στόχους.
Θεωρώ ήταν επικίνδυνος για μεγάλο τραυματισμό στο ισιάδι και μόνος του οποότε το κοινό ( ο Ατσούν δηλαδή) τον έδωσαν πουλο.

Εσυ τύπε γυμνάζεσαι;
Ο σικαριος τελικά μάθαμε υψος βάρος;;;;
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.216
Κριτικές
6
Like
2.817
Πόντοι
456
Αν εννοείς γυμναστήρια και τέτοια, όχι...... και λόγω χρόνου αλλά και ηλικίας. Σχεδόν κάθε βράδυ όμως (βολεύει η περιοχή), κάνω γρήγορο περπάτημα ή ελαφρύ τρεξιματακι για 45 λεπτά ως μια ώρα και κάθε πρωί, μερικές κάμψεις, κοιλιακούς και έλξεις σε μονόζυγο (πιο πολύ για να ξυπνήσω). Αυτά τίποτα άλλο, αλλά ακόμα και αυτά με έχουν βοηθήσει να κρατήσω τα κιλά μου, να μην έχω μπάκα, πολύ λίπος κλπ, αξιοπρεπή φυσική κατάσταση και να μπορώ να σαβουρώνω όποτε έχω κέφι.
Θα συμφωνήσω με το πόσο ατσουμπαλος είναι ο τύπος και πραγματικά απορώ πως αυτός πλασάρεται σαν μοντέλο, θα πρέπει να πέφτει τρελό γέλιο στην φωτογράφηση.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.918
Πόντοι
40.703
ειχαμε δεν ειχαμε, θα τονε φαμε στη μαπα τελικα αυτον τον καριολοπουστα.
φατε εδω τυπο, που εχει και 100κ φολοουερς, γαμω τα μυαλα τους γαμω.
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
ειχαμε δεν ειχαμε, θα τονε φαμε στη μαπα τελικα αυτον τον καριολοπουστα.
φατε εδω τυπο, που εχει και 100κ φολοουερς, γαμω τα μυαλα τους γαμω.
στο ειπα :wink: τωρα θα τον δεις και να τραγουδα !!
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
Ο Πουσταουήλ δεν θα έφευγε γιατί ο Ατσουν ήθελε να τα κανει λιγο πουτανα στην ένωση. Η Στέλλα είναι καλή και οκ τυπάκι.
Ο Τσάπο αδιάφορος οπότε έμενε το μοντέλο το οποίο δεν έχει μάθει τα βασικά του περπατήματος και της συναρμογής.
Πρώτη φορά βλέπω τέτοια ατσούμπαλη κίνηση στους στόχους.
Θεωρώ ήταν επικίνδυνος για μεγάλο τραυματισμό στο ισιάδι και μόνος του οποότε το κοινό ( ο Ατσούν δηλαδή) τον έδωσαν πουλο.

Εσυ τύπε γυμνάζεσαι;
Ο σικαριος τελικά μάθαμε υψος βάρος;;;;
Καλά δεν ήθελε και κανένα ιδιαίτερο μαγείρεμα αυτή η ψηφοφορία.

Απολύτως λογική η ψήφος να πέσει στον πιο αδύναμο κρίκο που είναι το μοντέλο.
Κακός παίχτης, αδιάφορος χαρακτήρας και φώναζε συνθήματα σαν να έκανε αγγαρεία.
Δεν άξιζε να μείνει για κανένα λόγο.
Ο μπουστης έχει κοινό και τον στηρίζει, ο μοντέλος δεν έχει τίποτα να δώσει.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.377
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Καλά δεν ήθελε και κανένα ιδιαίτερο μαγείρεμα αυτή η ψηφοφορία.

Απολύτως λογική η ψήφος να πέσει στον πιο αδύναμο κρίκο που είναι το μοντέλο.
Κακός παίχτης, αδιάφορος χαρακτήρας και φώναζε συνθήματα σαν να έκανε αγγαρεία.
Δεν άξιζε να μείνει για κανένα λόγο.
Ο μπουστης έχει κοινό και τον στηρίζει, ο μοντέλος δεν έχει τίποτα να δώσει.
Λογικό ήταν να φύγει ο άοσμος, άγευστος, άνοστος και γενικά ανύπαρκτος Ποπάι. Και κανείς δεν τον συμπαθούσε στην ομάδα του (λογικό και αυτό), κανείς δεν του κράταγε το χέρι στην αναμονή του αποτελέσματος όπως κράταγαν στον Νικογιάννη και γενικά σε όλους σχεδόν τους υποψηφίους.
 

tteautteau231996

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.234
Like
143
Πόντοι
16
Αυτή η φακιδομουρα ο χιμπαντζης η Ασχημινα που φαινεται και κακογαμημενη από τον σουγκαρ νταντυ παχαινει μπάς και την κρυφοταιζουν; Πολύ βίζμα και προβολη με τη πατσαβούρα ολικής αλεσεως
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
2
Like
8.439
Πόντοι
2.306
Καλά δεν ήθελε και κανένα ιδιαίτερο μαγείρεμα αυτή η ψηφοφορία.

Απολύτως λογική η ψήφος να πέσει στον πιο αδύναμο κρίκο που είναι το μοντέλο.
Κακός παίχτης, αδιάφορος χαρακτήρας και φώναζε συνθήματα σαν να έκανε αγγαρεία.
Δεν άξιζε να μείνει για κανένα λόγο.
Ο μπουστης έχει κοινό και τον στηρίζει, ο μοντέλος δεν έχει τίποτα να δώσει.

Είχε να δώσει τις γνώσεις του στην Ιστορία
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.396
Like
86.628
Πόντοι
12.056
Το μάτιασαν το κοριτσάκι :(

Διάβασα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό...κολάρο θα κάτσει και γες μέρες και επιστρέφει....δεν μου άρεσε καθόλου σαν γυναίκα στην αρχή μου την έσπαγε....αλλά τουλάχιστον 3 βδομάδες τώρα δεν ξέρω εάν θες χει γίνει μουναρα ....αλλά είναι πολύ καλη
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
Διάβασα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό...κολάρο θα κάτσει και γες μέρες και επιστρέφει....δεν μου άρεσε καθόλου σαν γυναίκα στην αρχή μου την έσπαγε....αλλά τουλάχιστον 3 βδομάδες τώρα δεν ξέρω εάν θες χει γίνει μουναρα ....αλλά είναι πολύ καλη
Ούτε εμένα μου άρεσε στην αρχή αλλά έχω αλλάξει γνώμη.Ξεχωρίζει και για τον χαρακτήρα της.
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.396
Like
86.628
Πόντοι
12.056
Ούτε εμένα μου άρεσε στην αρχή αλλά έχω αλλάξει γνώμη.Ξεχωρίζει και για τον χαρακτήρα της
Ναι οκ σίγουρα....αλλά βλέπουμε και άλλα πράγματα ...στέγνωσε το κορμί της και έχει εκφυλη φατσα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
Ναι οκ σίγουρα....αλλά βλέπουμε και άλλα πράγματα ...στέγνωσε το κορμί της και έχει εκφυλη φατσα
Τι να στεγνώσει τύπε;
Από την αρχή άβυζη, με δυνατά π΄όδια και με μυς στα χέρια ήταν.
Κωπηλάτρια είναι, δεν μπορούσε να είχε έξτρα κιλά έτσι και αλλιώς.
Απλά την είδες με κοφτό βρακί και νομίζεις ότι άλλαξε.
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.396
Like
86.628
Πόντοι
12.056
Τι να στεγνώσει τύπε;
Από την αρχή άβυζη, με δυνατά π΄όδια και με μυς στα χέρια ήταν.
Κωπηλάτρια είναι, δεν μπορούσε να είχε έξτρα κιλά έτσι και αλλιώς.
Απλά την είδες με κοφτό βρακί και νομίζεις ότι άλλαξε.
Όχι αλαξα γνώμη ποιο νωρίς...αυτό λέω στην αρχή ήταν πολύ χοντρά τα πόδια σε σχέση με το κορμί.....στη φάτσα έφτιαξε....ίσως τα μαλλιά γούστα είναι αυτα
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
snapshot.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom