Κάνεις λάθος την περασμένη βδομάδα και στην επικοινωνία και στην ασυλία έφερε νίκη...τώρα εάν είναι η σοφιανα η Βρισηίδα στο τακο δεν με νοιάζει....ο φαρμακοτριφτης να μην φύγει
Γενικό φαινόμενο αυτό, εκτός από τη Σοφιάννα που μες το Survivor, άβαφτη και απεριποίητη, είναι ωραιότερη από τις φωτό στο Instagram της. Σπάνια φυσική ομορφιά.
Ναι έτσι είναι στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία ....αλλά Λάμπη η κοπέλα....ωραίο πρόσωπο και σώμα ....τώρα συμπεριφορά δεν με νοιάζει δεν θα την παντρευτω
Γιατί να το συμφωνήσουν? Ευκαιρία είναι να μπει σε ψηφοφορία ο Άρης, ο δικαστής και ο ρομα. Και άμα έχει αρχιδια ο σκατοτουρκας ας βγάλει τα πουλέν για να σώσει το ρομα.
Γιατί να το συμφωνήσουν? Ευκαιρία είναι να μπει σε ψηφοφορία ο Άρης, ο δικαστής και ο ρομα. Και άμα έχει αρχιδια ο σκατοτουρκας ας βγάλει τα πουλέν για να σώσει το ρομα.
Ναι.....αλλά η σοφιανα θα φοβάται να το κάνει χωρίς να τα έχουν πει....γιατί το παιχνίδι έχει και συνέχεια....βγαίνει και λέει για να φύγει η πούστρα ο γιος του φλορινιωτη...βάζουμε σαν ομάδα τον Άρη
Ναι έτσι είναι στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία ....αλλά Λάμπη η κοπέλα....ωραίο πρόσωπο και σώμα ....τώρα συμπεριφορά δεν με νοιάζει δεν θα την παντρευτω
Εμένα μου κάνει μια χαρά η συμπεριφορά της, έξυπνη, με χιούμορ, μιλάει σωστά Ελληνικά, δεν γκαρίζει σαν χουλιγκάνος ούτε κάνει υστερίες σαν πεντάχρονο. Έχει όλο το πακέτο για τα γούστα μου.
Εμένα μου κάνει μια χαρά η συμπεριφορά της, έξυπνη, με χιούμορ, μιλάει σωστά Ελληνικά, δεν γκαρίζει σαν χουλιγκάνος ούτε κάνει υστερίες σαν πεντάχρονο. Έχει όλο το πακέτο για τα γούστα μου.
Ναι έτσι είναι όπως τα λες αυτό που είπα για συμπεριφορά....το είπα για κάποιους που δεν έχουν ην γουστάρουν.....ειθελα μόνο να κάνω αναφορά στο πρόσωπο και στο κορμί ότι είναι ναι η ποιο ωραία εκεί μέσα και φυσική
Ναι έτσι είναι όπως τα λες αυτό που είπα για συμπεριφορά....το είπα για κάποιους που δεν έχουν ην γουστάρουν.....ειθελα μόνο να κάνω αναφορά στο πρόσωπο και στο κορμί ότι είναι ναι η ποιο ωραία εκεί μέσα και φυσική
Εμένα μου κάνει μια χαρά η συμπεριφορά της, έξυπνη, με χιούμορ, μιλάει σωστά Ελληνικά, δεν γκαρίζει σαν χουλιγκάνος ούτε κάνει υστερίες σαν πεντάχρονο. Έχει όλο το πακέτο για τα γούστα μου.
εχει παραδεχτει τυπε και η ιδια οτι δεν ειναι ετσι στην εξω ζωη , αλλα εδω κανει τουμπεκι και μετραει τα λογια της για να μη χαλασει την εικονα της. οσοι βγηκανε απο το παιχνιδι και την εχουνε ζησει ολοι για την Σοφινανα λενε οτι ειναι η πιο πονηρη, ακομη και ο πουστης ειπε οτι αλλη εβλεπε στην tv και αλλη Σοφιανα συνταντησε στο παιχνιδι
εχει παραδεχτει τυπε και η ιδια οτι δεν ειναι ετσι στην εξω ζωη , αλλα εδω κανει τουμπεκι και μετραει τα λογια της για να μη χαλασει την εικονα της. οσοι βγηκανε απο το παιχνιδι και την εχουνε ζησει ολοι για την Σοφινανα λενε οτι ειναι η πιο πονηρη, ακομη και ο πουστης ειπε οτι αλλη εβλεπε στην tv και αλλη Σοφιανα συνταντησε στο παιχνιδι
εχει παραδεχτει τυπε και η ιδια οτι δεν ειναι ετσι στην εξω ζωη , αλλα εδω κανει τουμπεκι και μετραει τα λογια της για να μη χαλασει την εικονα της. οσοι βγηκανε απο το παιχνιδι και την εχουνε ζησει ολοι για την Σοφινανα λενε οτι ειναι η πιο πονηρη, ακομη και ο πουστης ειπε οτι αλλη εβλεπε στην tv και αλλη Σοφιανα συνταντησε στο παιχνιδι