Μα και οι υπόλοιποι σε κοροϊδεύουν βρε καθυστερημένε...
Σε φτύνουν και εσύ βγαίνεις έξω και νομίζεις ότι βρέχει ρε καημένε..
Πόσοι σε εκραζαν όταν έλεγες τις αηδίες σου για την Κάτια και ότι την ξέρεις και μιλάς μαζί της στο κινητό και άλλα παραμύθια..
Νομίζεις τα ξεχάσαμε ρε τυπε;