Νέα

Survivor 5

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Ετικέτες
    reality tv survivor
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα "ναυάγια" αντέχει αυτή η χώρα τελικά;;;;; ?

  • Νέος Τριαντάφυλλος.. αποκλείεται να ξανά υπάρξει !

    Ψήφοι: 69 60,5%
  • Silver Alert από το 2017 ψάχνουμε νέο Ντάνο !

    Ψήφοι: 45 39,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    114

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.377
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Ο τύπος παίζει μεγάλη μπάλα εκεί μέσα και ενώ είναι ο πιο αδύναμος δεν βλέπω ούτε τώρα να φεύγει
Με τίποτα δεν φεύγει, έχει φτιάξει μεγάλη παράσταση με σίγουρο κοινό (όχι εμένα πάντως).
 
Εγγρ.
3 Σεπ 2018
Μηνύματα
191
Like
520
Πόντοι
21
Ποιος άλλος θέλει να γλείψει την Θωμαϊδα; Είναι σαν ένα μικρό τετράγωνο ντουλαπάκι μεν, αλλά φαίνεται τρελά εργονομική για ό,τι τρελή στάση σκεφτεί κανείς και σίγουρα έχει τρελές αντοχές για ατελείωτο edging.
Έχει πολύ γλυκιά φάτσα και κάτι μου λέει ότι θα ζητάει να τα καταπίνει από μόνη της.
 

nightman69

Μέγας
Εγγρ.
26 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.755
Κριτικές
2
Like
23.920
Πόντοι
4.656
Screenshot-2022-03-08-at-00-19-03-2021-2022.png



Πόσο μουνάρα είναι ρεεε.....όλο το πακέτο έχει το καυλόμουνο !!!

Ρε σεις με καυλώνει πολύ η μύτη της.........να το κοιτάξω? είμαι ανώμαλος?
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Ποιος άλλος θέλει να γλείψει την Θωμαϊδα; Είναι σαν ένα μικρό τετράγωνο ντουλαπάκι μεν, αλλά φαίνεται τρελά εργονομική για ό,τι τρελή στάση σκεφτεί κανείς και σίγουρα έχει τρελές αντοχές για ατελείωτο edging.
Έχει πολύ γλυκιά φάτσα και κάτι μου λέει ότι θα ζητάει να τα καταπίνει από μόνη της.
Είσαι πολύ ανώμαλος.


Σε πάω.
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Πόσο μουνάρα είναι ρεεε.....όλο το πακέτο έχει το καυλόμουνο !!!

Ρε σεις με καυλώνει πολύ η μύτη της.........να το κοιτάξω? είμαι ανώμαλος?
Ξεφούσκωσαν οι σιλικόνες όπως έγραψε πρώτος ο @forza23.

Μάλλον αυτό σε φτιάχνει.

Δικός μας είσαι.
 

Sicarios

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
721
Κριτικές
31
Like
3.775
Πόντοι
2.836
Μεγάλος παιχτης αυτός ο Άρης, με αθλητικά ιδεώδη , υγιή ανταγωνισμό και ευγενή άμιλλα …. Δίνει χέρι στον αντίπαλο μόνο όταν κερδίζει αυτός , όταν χανει το κάνει αβαβα, είδε τώρα ότι η άλλη η καινουρια τους γλεντάει (ακόμα και αυτόν κέρδισε) και με πολύ fair play ξέρασε ρουφιανιά στους μπλε για να βρουνε δικαιολογία να τη σουτάρουν

πολυ καλόπαιδα όλοι εκεί μέσα , και πρώτος και καλύτερος αυτός . Να τον χαίρεσαι Μαράκι
 

HelterSkelter

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2021
Μηνύματα
279
Like
323
Πόντοι
21
Εγώ απορώ.

Ο καινούριος σίγουρα τους είπε πολλά. Το ότι στο Τουίτερ τρώνε κράξιμο για την συμπεριφορά τους, δεν το έχει δει; Ή το είπε και κανείς δεν νοιάζεται, πλην Ευριδίκης που είναι άλλος άνθρωπος ξαφνικά.
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
2
Like
8.439
Πόντοι
2.306
Ποιος άλλος θέλει να γλείψει την Θωμαϊδα; Είναι σαν ένα μικρό τετράγωνο ντουλαπάκι μεν, αλλά φαίνεται τρελά εργονομική για ό,τι τρελή στάση σκεφτεί κανείς και σίγουρα έχει τρελές αντοχές για ατελείωτο edging.
Έχει πολύ γλυκιά φάτσα και κάτι μου λέει ότι θα ζητάει να τα καταπίνει από μόνη της.

Είμαστε πολλοί
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
2
Like
8.439
Πόντοι
2.306
Μεγάλος παιχτης αυτός ο Άρης, με αθλητικά ιδεώδη , υγιή ανταγωνισμό και ευγενή άμιλλα …. Δίνει χέρι στον αντίπαλο μόνο όταν κερδίζει αυτός , όταν χανει το κάνει αβαβα, είδε τώρα ότι η άλλη η καινουρια τους γλεντάει (ακόμα και αυτόν κέρδισε) και με πολύ fair play ξέρασε ρουφιανιά στους μπλε για να βρουνε δικαιολογία να τη σουτάρουν

πολυ καλόπαιδα όλοι εκεί μέσα , και πρώτος και καλύτερος αυτός . Να τον χαίρεσαι Μαράκι

Τύπε λες τώρα το Μαράκι να τον σουτάρει και να μπούμε εμείς;
 

Sicarios

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
721
Κριτικές
31
Like
3.775
Πόντοι
2.836
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665
53A9B706-7FC5-4537-8877-07B29DC41F31.jpeg

Που το δες το ανύπαρκτο βρε μύστη;
Εγώ προσωπικά την έγλυφα από πάνω ως κάτω!! Και μετά όπως είναι,μπαίνω μέσα και τα καταθέτω όλα εντός...Άνευ σκούφου!!Creampie on the beach!!
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Εγώ προσωπικά την έγλυφα από πάνω ως κάτω!! Και μετά όπως είναι,μπαίνω μέσα και τα καταθέτω όλα εντός...Άνευ σκούφου!!Creampie on the beach!!
Εννοείται μύστη.

Σχεδον σε όλες μπαίναμε.

Απλά ψάχνουμε την καλύτερη.

didi.afroditi_122993076_149553386861159_8028580721693208731_n.jpg



afroditi_bb_spiti.jpg



didi_afroditi_135242936_1104125866707392_2832741920153318536_n.jpg
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.396
Like
86.628
Πόντοι
12.056
Εγώ απορώ.

Ο καινούριος σίγουρα τους είπε πολλά. Το ότι στο Τουίτερ τρώνε κράξιμο για την συμπεριφορά τους, δεν το έχει δει; Ή το είπε και κανείς δεν νοιάζεται, πλην Ευριδίκης που είναι άλλος άνθρωπος ξαφνικά.
Η Ευριδίκη όλο χαρά αγγελίες και φιλλια....το πήρε το μύνημα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom