Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θα κατσω εδω θειο ο billkar007 τποσχεθηκε νεο μουνακι....αμα ειναι μπουρουχα θα τον μυνησωθα δω γιορφειςσαουντφαμιλιαρ
Όχι ρε θείο, έχει το Cars 2.
Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο...![]()
Τύπε το ινσταγκραμ είναι μια απάτη δυστυχώς.αυτην ειναι η μουναρα τυποι![]()
αφου ειναι σαπακι.Αντε γαμησου μλκα νταφυ εχεις να κερδισεις απο τον ιανουαριο μλκα