troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
θα κατσω εδω θειο ο billkar007 τποσχεθηκε νεο μουνακι....αμα ειναι μπουρουχα θα τον μυνησωθα δω γιορφειςσαουντφαμιλιαρ
Όχι ρε θείο, έχει το Cars 2.
Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο...






