Νέα

Survivor 4

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιά θέλετε να πάρει πούλο;

  • Τον παίρνει το σαιτ

    Ψήφοι: 47 52,8%
  • Σαλιγκαρουδη

    Ψήφοι: 23 25,8%
  • Κωλογρια

    Ψήφοι: 14 15,7%
  • Καπταιν Ρουφο

    Ψήφοι: 5 5,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    89

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.666
Like
1.056
Πόντοι
216
Ούτε χαιρέτησε,ούτε τίποτα το τσουλάκι...

Καρδούλα όμως στους μπλε έδωσε.

Και το ότι θα έφευγε δεν το περίμενε,γιατί έκανε ήδη υπολογισμούς για τις υποψηφιότητες της επόμενης εβδομάδας.....

Αλλά ο ντάντυ τράβηξε την πρίζα....παλιά τσατσά πονηρή ο ντάντυ....
 

Συνημμένα

  • 654F6D55-1005-41E9-9CDC-5B065F17EBA3.png
    654F6D55-1005-41E9-9CDC-5B065F17EBA3.png
    4,3 MB · Εμφανίσεις: 45
  • BEAE50F7-6DB5-4605-A3D7-9681BF7828B1.png
    BEAE50F7-6DB5-4605-A3D7-9681BF7828B1.png
    3,6 MB · Εμφανίσεις: 44
  • 83DE1AD2-FE15-47FE-BA52-4881C2DB1811.jpeg
    83DE1AD2-FE15-47FE-BA52-4881C2DB1811.jpeg
    313,4 KB · Εμφανίσεις: 37
Τελευταία επεξεργασία από έναν mod:

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?

Ο επόμενος που θα βγει στον τάκο όταν φτάσει η ώρα της "κρίσης" είναι ο Πόντιος τύπε μου.
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?

Ο επόμενος που θα βγει στον τάκο όταν φτάσει η ώρα της "κρίσης" είναι ο Πόντιος τύπε μου.
+ Ο παπαρούνας..
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
Ήταν μοναδική πάντως. Πότε δεν θα εμφανιστεί πιο τιποτένιος και εκνευριστικά άχρηστος παίκτης σε παιχνίδι. Ανθή θα μας λείψεις...
Τυπε ποτέ μην λες ποτε..
Υπάρχουν χιλιάδες ανεπροκοπες κ άχρηστες ελλεηνίδες..
:zombie:
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
Μπλε νιαμού,τελος το δωρακι +2 από τον σαλιγκαρο..
Έρχεται τσαπού..
:takethis::takethis:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
μας λειπει ηδη...:confused:
EvBZm4UXYAQkB1E

EvB0KUvVEAQ-DQl
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
Στο καλό και να μη μας γράφεις πρηξαρχιδο.
Άχρηστη στην ζωή, άχρηστη και στο παιχνίδι μέχρι τέλους.
 
OP
OP
Hellraiser4Ever

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
OP
OP
Hellraiser4Ever

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Διαβαζω τυποι οτι γυρισανε τη χθεσινη αποχωρηση 2 φορες γιατι τη πρωτη φορα το τσοκαρο πεταξε κατι ειρωνικα σχολια και πηγαν να την λυντσαρουν....:P
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195
Ανθη παρε ενα 'αντε γαμησου' κι απο εμενα με αγαπη..
Ουτε κι αν ειναι στημενος δεν θα ξαναεμφανιστει τετοιος παικτης σε οποιοδηποτε παιχνιδι του κοσμου..
 

johnnyv13

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2010
Μηνύματα
366
Like
104
Πόντοι
1
H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
Μάλλον αντάλλαγμα για τη μοιρασιά του Αιγαίου πήρε τα 6500..
:confused::confused::confused:
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
Μα καλά τί της βρήκανε και της κάνουνε τόσο σπρώξιμο;
Ούτε καμία μουναρα είναι, ούτε κανένα ταλέντο της τηλεόρασης.
Ποιος θέλει να επενδύσει σε τέτοιο παλτό;

Πιστεύω ότι κανένα σοβαρό κανάλι δεν θα δώσει κύριο ρόλο σε τέτοιο άτομο.
Ότι θα φανεί σε εκπομπές να μιλήσει σίγουρα. Αλλά όχι να πάρει και δική της εκπομπή.
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.666
Like
1.056
Πόντοι
216
Όταν το γράφαμε εδώ μέσα,

ότι θέλει να αναστήσει την πεθαμένη καριέρα της,

και για αυτό έκανε χοντρό unfair πέσιμο στον Λιανό

λες και έλεγε εγώ θα το παρουσιάσω καλύτερα,



οι άλλοι πήγαιναν...

Τί τουίτερ και μαλακίες μάγκες,εδώ εμείς βλέπουμε το παιχνίδι από μέσα και από έξω...


Αυτό που μένει να απαντηθεί,

είναι τί ζόρι τράβαγε ο Edirnelibey και κολλητός του σουλτάνου

να κάνει τέτοια εκδούλευση με εκπομπούλα και 45 χιλιάρικα ήδη στην τσέπη,στην κοράκλα του ΝΔκράτη....


Τυχαίο....;
 

gravatakias

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2017
Μηνύματα
1.283
Like
897
Πόντοι
96
:confused:

 

Συνημμένα

  • 24-02-21 21-59-14-1.png
    24-02-21 21-59-14-1.png
    269,4 KB · Εμφανίσεις: 55
  • 24-02-21 21-59-14-6.png
    24-02-21 21-59-14-6.png
    809,4 KB · Εμφανίσεις: 61
  • 24-02-21 21-59-14-5.png
    24-02-21 21-59-14-5.png
    769,5 KB · Εμφανίσεις: 61
  • 24-02-21 21-59-14-2.png
    24-02-21 21-59-14-2.png
    902,3 KB · Εμφανίσεις: 54
  • 24-02-21 21-59-14-8.png
    24-02-21 21-59-14-8.png
    763,4 KB · Εμφανίσεις: 53
  • 24-02-21 21-59-14-9.png
    24-02-21 21-59-14-9.png
    802,1 KB · Εμφανίσεις: 59

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom