Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Survivor 4
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Hellraiser4Ever
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 776K
-
- Ετικέτες
- reality tv survivor
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Trikavalos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.666
- Like
- 1.056
- Πόντοι
- 216
Ούτε χαιρέτησε,ούτε τίποτα το τσουλάκι...
Καρδούλα όμως στους μπλε έδωσε.
Και το ότι θα έφευγε δεν το περίμενε,γιατί έκανε ήδη υπολογισμούς για τις υποψηφιότητες της επόμενης εβδομάδας.....
Αλλά ο ντάντυ τράβηξε την πρίζα....παλιά τσατσά πονηρή ο ντάντυ....
Καρδούλα όμως στους μπλε έδωσε.
Και το ότι θα έφευγε δεν το περίμενε,γιατί έκανε ήδη υπολογισμούς για τις υποψηφιότητες της επόμενης εβδομάδας.....
Αλλά ο ντάντυ τράβηξε την πρίζα....παλιά τσατσά πονηρή ο ντάντυ....
Συνημμένα
Τελευταία επεξεργασία από έναν mod:
msakis
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 7.782
- Κριτικές
- 20
- Like
- 12.690
- Πόντοι
- 4.546
Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?
Ο επόμενος που θα βγει στον τάκο όταν φτάσει η ώρα της "κρίσης" είναι ο Πόντιος τύπε μου.
+ Ο παπαρούνας..Λοιπόν μέχρι τώρα ξέραμε πως οι κόκκινοι θα ψήφιζαν την Άνθη μετά από κάθε ήττα στο αγώνισμα ασυλίας. Επίσης ξέρουμε πως όταν οι μπλε χάσουν κάποια ασυλία θα βγάλουν προτεινόμενους τον Δικηγόρο και τον Παππα. Το ερώτημα είναι το εξής: Τώρα που έφυγε η Άνθη οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν όταν χάσουν την ασυλία ? Το ρωτάω επειδή όσον αφορά την Σοφία.. όταν κέρδισαν οι κόκκινοι την επικοινωνία ο Τριανταφυλλος είπε ότι πάνω στα νεύρα και στην πείνα μας είπαμε δυο κουβέντες παραπάνω.. που σημαίνει ότι άφησε να εννοηθεί πως μπορεί η Σοφία να ενταχθεί ξανα στην ομάδα... Αντίστοιχα δύσκολα πιστεύω ότι θα ψηφιστεί πάλι η Μαριάνθη εκτός και αν από μόνη της κάνει κάποια βλακεία. Άρα λοιπόν όταν θα χάσουν οι κόκκινοι ποιον θα ψηφίσουν τώρα που δεν υπάρχει ποια στο παιχνίδι η Άνθη ?
Ο επόμενος που θα βγει στον τάκο όταν φτάσει η ώρα της "κρίσης" είναι ο Πόντιος τύπε μου.
Τυπε ποτέ μην λες ποτε..Ήταν μοναδική πάντως. Πότε δεν θα εμφανιστεί πιο τιποτένιος και εκνευριστικά άχρηστος παίκτης σε παιχνίδι. Ανθή θα μας λείψεις...
Υπάρχουν χιλιάδες ανεπροκοπες κ άχρηστες ελλεηνίδες..

iakovos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 23.054
- Κριτικές
- 9
- Like
- 13.831
- Πόντοι
- 2.606
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.539
- Like
- 29.460
- Πόντοι
- 5.506
μας λειπει ηδη...
![]()
![]()
Παιζει η αμεσως προηγουμενη φορα που ζοριστηκε τοσο να ηταν στη χεστρα απο δυσκοιλιοτητα.
xenitemenos
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 7.836
- Κριτικές
- 15
- Like
- 11.921
- Πόντοι
- 3.846
Στο καλό και να μη μας γράφεις πρηξαρχιδο.
Άχρηστη στην ζωή, άχρηστη και στο παιχνίδι μέχρι τέλους.
Άχρηστη στην ζωή, άχρηστη και στο παιχνίδι μέχρι τέλους.
Το τέλος ήταν λύτρωση για τους κόκκινους..Στο καλό και να μη μας γράφεις πρηξαρχιδο.
Άχρηστη στην ζωή, άχρηστη και στο παιχνίδι μέχρι τέλους.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
τι σκατα ανθρωποειδες πρεπει να εισαι για να κανεις κατι τετοιο :
]
]
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.651
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
τι σκατα ανθρωποειδες πρεπει να εισαι για να κανεις κατι τετοιο :
]
Για αυτο το σκηνικο φωναζα χθες τον Ιακωβα....δεν υπαρχει το ξωανο.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.651
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Διαβαζω τυποι οτι γυρισανε τη χθεσινη αποχωρηση 2 φορες γιατι τη πρωτη φορα το τσοκαρο πεταξε κατι ειρωνικα σχολια και πηγαν να την λυντσαρουν....
H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
Μάλλον αντάλλαγμα για τη μοιρασιά του Αιγαίου πήρε τα 6500..H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
xenitemenos
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 7.836
- Κριτικές
- 15
- Like
- 11.921
- Πόντοι
- 3.846
Μα καλά τί της βρήκανε και της κάνουνε τόσο σπρώξιμο;H συμφωνια μεταξυ Αλαφουζου Ατζουν και Σαλιγκαριδου ηταν να παει για 2 μηνες στο survivor με ανταλλαγμα 6500 την εβδομαδα και συμμετοχη σε πανελ εκπομπης (μαλλον στη Μαλεσκου) μετα το Πασχα μεχρι το καλοκαιρι με προοπτικη για αλλον ενα χρονο. Οποτε θα εφευγε σημερα το πολυ την αλλη εβδομαδα.
Ούτε καμία μουναρα είναι, ούτε κανένα ταλέντο της τηλεόρασης.
Ποιος θέλει να επενδύσει σε τέτοιο παλτό;
Πιστεύω ότι κανένα σοβαρό κανάλι δεν θα δώσει κύριο ρόλο σε τέτοιο άτομο.
Ότι θα φανεί σε εκπομπές να μιλήσει σίγουρα. Αλλά όχι να πάρει και δική της εκπομπή.
Trikavalos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.666
- Like
- 1.056
- Πόντοι
- 216
Όταν το γράφαμε εδώ μέσα,
ότι θέλει να αναστήσει την πεθαμένη καριέρα της,
και για αυτό έκανε χοντρό unfair πέσιμο στον Λιανό
λες και έλεγε εγώ θα το παρουσιάσω καλύτερα,
οι άλλοι πήγαιναν...
Τί τουίτερ και μαλακίες μάγκες,εδώ εμείς βλέπουμε το παιχνίδι από μέσα και από έξω...
Αυτό που μένει να απαντηθεί,
είναι τί ζόρι τράβαγε ο Edirnelibey και κολλητός του σουλτάνου
να κάνει τέτοια εκδούλευση με εκπομπούλα και 45 χιλιάρικα ήδη στην τσέπη,στην κοράκλα του ΝΔκράτη....
Τυχαίο....;
ότι θέλει να αναστήσει την πεθαμένη καριέρα της,
και για αυτό έκανε χοντρό unfair πέσιμο στον Λιανό
λες και έλεγε εγώ θα το παρουσιάσω καλύτερα,
οι άλλοι πήγαιναν...
Τί τουίτερ και μαλακίες μάγκες,εδώ εμείς βλέπουμε το παιχνίδι από μέσα και από έξω...
Αυτό που μένει να απαντηθεί,
είναι τί ζόρι τράβαγε ο Edirnelibey και κολλητός του σουλτάνου
να κάνει τέτοια εκδούλευση με εκπομπούλα και 45 χιλιάρικα ήδη στην τσέπη,στην κοράκλα του ΝΔκράτη....
Τυχαίο....;
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
