Νέα

Survivor 4

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιά θέλετε να πάρει πούλο;

  • Τον παίρνει το σαιτ

    Ψήφοι: 47 52,8%
  • Σαλιγκαρουδη

    Ψήφοι: 23 25,8%
  • Κωλογρια

    Ψήφοι: 14 15,7%
  • Καπταιν Ρουφο

    Ψήφοι: 5 5,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    89

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.291
Like
1.822
Πόντοι
216
Καλη Χρονια και απο εμενα.Σημερα εχει Ραδιο Αρβυλα στο youtube.Λογικα θα δουμε σκουπιδιαζμα.:confused::confused::confused:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
1)Καλή χρονιά σε όλους

2)Πρώην δημόσια υπάλληλος δίνει το παρών την Κυριακή

3)Η ξανθιά που διακρίνεται στο trailer (άνευ προσώπου)κόβω να είναι η Ασημίνα,η Παναγιώταρου(?) :confused: :P



 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.666
Like
1.056
Πόντοι
216
Άμυ γιάμι το ποδαράκι σου να γυάνει


Έχει κολλήσει στο μυαλό μου από τότε που το τραγούδησε ο Τριαντάφυλλος


Καλή Χρονιά σε όλους και από εμένα!!!
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
καλη χρονια,η ασημινα μπηκε?
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
Παναγιώταρου έμπαινες?:P
panagiotarou-esorouha-710x394.jpg


 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
Κάνε υπομονή troub,μια από τις 2 μπαίνει(να γλυτώσω και εγώ την μήνυση)
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
καλη χρονια,η ασημινα μπηκε?

την κυριακη τυπε!!!!
:wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω. :angry:
ετσι νου σου βαρο...ειναι ψευτες κλεφτες υποκριτες και αντιπροσωποι εδω μεσα....
εγω εχω προχωρησει σε μηνυσεις ηδη
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
καλη χρονια,η ασημινα μπηκε?

την κυριακη τυπε!!!!
:wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω. :angry:

ειναι οριστικο τυπε!!!
τιναξε την μπανκα με μεταγραφη αεροδρομιου ο αλαφουζος!!!!
:headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
καλη χρονια με υγεια στηριζουμε τριανταφυλλο :rockon:
 
  • Like
Αντιδράσεις: msakis

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265

εςδω μας συστηνεται ο χελ γουτσου.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265

εδω μας συστηνεται ο χελ γουτσου.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
καλη χρονια,η ασημινα μπηκε?

την κυριακη τυπε!!!!
:wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω. :angry:

ειναι οριστικο τυπε!!!
τιναξε την μπανκα με μεταγραφη αεροδρομιου ο αλαφουζος!!!!
:headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2:
ετσι μονο η ασημινα μπορει να σπασει καρυδες; με τα μπουτια της. :bigdick:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom