ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.284
- Πόντοι
- 12.756
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΙΑ ΤΑΡΑΜΠΑΓΚΟ!!!
σε ολους τους αλλους σας πτυω![]()

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΙΑ ΤΑΡΑΜΠΑΓΚΟ!!!
σε ολους τους αλλους σας πτυω![]()

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΙΑ ΤΑΡΑΜΠΑΓΚΟ!!!
σε ολους τους αλλους σας πτυω![]()
εχει σημερα παιγνιο?εσυ εμπαινες αυτη ομως?εγω εμπαινα ασημινα![]()
αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω.
ετσι νου σου βαρο...ειναι ψευτες κλεφτες υποκριτες και αντιπροσωποι εδω μεσα....αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω.![]()
αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω.![]()










Καλη χρονια τυπε,αλλα χρονιαρες μερες εκθετεις τον νηματοθετη ανεπανορθωτα
εςδω μας συστηνεται ο χελ γουτσου.
ετσι μονο η ασημινα μπορει να σπασει καρυδες; με τα μπουτια της.αν δεν μπει κρυψου μην σε πετυχω.![]()
ειναι οριστικο τυπε!!!
τιναξε την μπανκα με μεταγραφη αεροδρομιου ο αλαφουζος!!!!
![]()
