Τροβαδούρος
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 12.028
- Κριτικές
- 4
- Like
- 16.685
- Πόντοι
- 3.936
Τύπε βάλε το άβαταρ με την κινούμενη μαλαπέρδα.

Τύπε βάλε το άβαταρ με την κινούμενη μαλαπέρδα.

Τύπε βάλε το άβαταρ με την κινούμενη μαλαπέρδα.![]()


Oικογενεια Ταβλαδακη περιμενουν να μιλησουν μαζι του σημερα![]()
![]()
![]()
![]()



Oικογενεια Ταβλαδακη περιμενουν να μιλησουν μαζι του σημερα![]()
![]()
![]()
![]()

Δίνουν σε πεινασμένους ανθρώπους χαλβά να φάνε που άμα φας 2-3 κομμάτια δεν μπορείς να φας άλλο....Άκου χαλβά Όλυμπος,,,,,, έλεος
Χαλβάς ταχίνι μόνο από Δραπετσώνα κ από Κύργια τελος![]()
Θα τις βάλουν να βαράνε από τα 2 μέτραΚαλα, οι γκόμενες θα κάνουν μισή ώρα κάθε για το κάθε κυβάκι
Χαλβάς Κοσμιδη τυπε μου;Άκου χαλβά Όλυμπος,,,,,, έλεος
Χαλβάς ταχίνι μόνο από Δραπετσώνα κ από Κύργια τελος![]()
Ρε ούτε εξ επαφής....Θα τις βάλουν να βαράνε από τα 2 μέτρα
Τυπε 40 χρόνια Δραπετσώνα ειμαστε..Χαλβάς Κοσμιδη τυπε μου;
Δραπετσώνα μεγάλωσα.

Εννοειται ρε φίλεΧαλβάς Κοσμιδη τυπε μου;
Δραπετσώνα μεγάλωσα.
Nαι αλλά θα φάνε κ τις φωτογραφίεςΠιστεύω ότι με αυτή τη μαλάκια με τα κυβάκια κατά τις 3 θα έχουμε τελειώσει με το στίβο.![]()
![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Δίνουν σε πεινασμένους ανθρώπους χαλβά να φάνε που άμα φας 2-3 κομμάτια δεν μπορείς να φας άλλο....