ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.302
- Πόντοι
- 12.756
τι εγινε τυπε,καμια μαλακια θα εκανε παλι ο hell
![]()

τι εγινε τυπε,καμια μαλακια θα εκανε παλι ο hell
![]()


Εκεί ήμουν έτρωγα στο Κώστα μαν πλατεία..ειχες παραγγειλει απο ν.σμυρνη και αργησαν κανα 5ωρο???![]()
Καφετζού τις μισές νίκες έχει κάνει με

Πες τα μανΚαφετζού τις μισές νίκες έχει κάνει με![]()









Τυπε δεν μπορώ να αλλάξω τη δημοσκόπηση...τα είπα στους υπεύθυνους και αυτοί υπεύθυνα με γράψανε στα αρχιδια τους.Τώρα που βγάλανε όλες τον κώλο έξωνα φτιάξει ο νηματοθέτης ψηφοφορία για το ποια έχει τον καλύτερο.
Ψηφίζω την πρωτοπόρο Κυπραία δαγκωτό!![]()
Γαμιέται το σάιτ, να το ξαναφτιάξουν απ΄την αρχή...Τυπε δεν μπορώ να αλλάξω τη δημοσκόπηση...τα είπα στους υπεύθυνους και αυτοί υπεύθυνα με γράψανε στα αρχιδια τους.![]()
![]()
![]()
Πουτσομεζές Κυπραία, ένας σπόνσορας ρε παιδιά να τις φτιάξει τα βυζάκια...


Κοντοπουτανο γαμιολα πουτανασκουπιδιασμα στην σιχ-αμι γιαμι απο Κυπρια ταπα![]()
![]()
![]()

αναλαμβανεις αυτοματα να μερεμετισεις βυζια