Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 188K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
είδατε... έχω πολλούς από πίσω μου :cheesy: ...εννοώ με ακολουθούν πολλοί... :P

υγ. σόρρυ αλλά πάνω που πήγα να γράψω, με πήρε τηλ... ένας μεγάλος ακουγόταν, για μία αγγελία που έχω βάλει για οικιακός βοηθός...
και με θέλει να πάω γλυφάδα... για το σπίτι του αδερφού του που είναι νέος σε ηλικία από ότι μου είπε.... του λέω ηλικία του?
50 μου λέει :cheesy:

αλλά θα πάω... να δω τι παίζει :cheesy:
Αντε κουφαλιτσα σου φεξε παλι :kissass: :kissass2: :pipa2: :pipa1: :pipa3:
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Αντε κουφαλιτσα σου φεξε παλι :kissass: :kissass2: :pipa2: :pipa1: :pipa3:

Για να δούμε γιατί και πέρυσι, ή πριν 2 χρόνια, δεν θυμάμαι, με παίρνει ένας νεαρός και μου λέει θέλουμε καθάρισμα κτλπ και μένω με τον πατέρα μου,
καύλωσα εγώ σκεφτόμενος τσόντες κτλπ,
πάω και μου ανοίγει ένας γέρος με μπαστούνι.... και για πόσο καιρό του έπλενα τα λευκά σώβρακα σε ένα χαλασμένο πλυντήριο που δεν καθάριζαν κιόλας :(
όσο ο γιος κοιμόταν :cheesy:

χαχα.... τρέλα... μόνο που μύριζα τα σώβρακα του γιου... τίποτε άλλο... και μετά σταμάτησα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
μπραβο τεντι...ωραια ιστορια
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Ρε πουστη να χασεις δεν ειναι ντροπη αλλα να χασεις απο τον ξευτιλα τον μανικα τον γκομενο του χανταμπακη ειναι υπερτατη ξευτιλα γαμω την τρελα μου γαμω :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
τυπε ο γκομενος χανταμακη ειναι καλος.... :S :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
 
Ρε πουστη να χασεις δεν ειναι ντροπη αλλα να χασεις απο τον ξευτιλα τον μανικα τον γκομενο του χανταμπακη ειναι υπερτατη ξευτιλα γαμω την τρελα μου γαμω :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:

Όλο κερδίζει η κωλόφαρδη πούστρα  :vomit:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Εχασααν ρε οι μαλακες δεν γινονται αυτα ρε δηλαδη ποτε θα κερδισετε ρε παλιομουνια.Ανυπαρκτοι του κερατα :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΤΩΡΑ ΚΑΥΓΑΣ ΣΤΟ ΣΙΚΡΕΤΣ...ΔΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΙΒΑΖΗ   :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Γυναίκες καμμένα χαρτιά,μα πόσο σαπάκια είναι όλες τους.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
να αγειασει το στομα σου τεντι
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom