troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
μα κατσε ρε ζουζουνιΚαι περιμένει ο τρουμπάκης να ξαναμπώ εδώ μέσα......![]()
![]()
![]()
![]()
μα κατσε ρε ζουζουνιΚαι περιμένει ο τρουμπάκης να ξαναμπώ εδώ μέσα......![]()
![]()
![]()
![]()
Καντε καντε και αμα πεθανεις απο το πολυ γαμησι θα σε ανοιξω το λακο εγω μετα σαν καλος νεκροθαφτηςβασικά από ότι βλέπω μόνο οι 3 σας γράφετε εδώ μέσα? θέλετε να κάνουμε παρτουζίτσα?
3 τοπ και ένας παθητικός είναι πολύ ωραίο σχήμα. δεν θέλω περισσότερους....
και αν γουστάρετε μπορούμε να το κάνουμε την ώρα που παίζει η εκπομπή σας... ;) μπροστά από την τηλεόραση.

πουστροπαρτούζα.Και περιμένει ο τρουμπάκης να ξαναμπώ εδώ μέσα......![]()
![]()
![]()
![]()

τυπε εχουμε και γκει κοινο σημερα :S :S :S :S13 μελη και 23 επισκεπτες τι γινετε σημερα ρε γαμαμε και δερνουμε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.τυπε εχουμε και γκει κοινο σημερα :S :S :S :S
Και περιμένει ο τρουμπάκης να ξαναμπώ εδώ μέσα......![]()
![]()
![]()
![]()

τεντι αν δεν κανεις τουλαχιστον 20 ποσταρισματα εδω σου ευχομαι να μην ξαναβρεις ποτε σου βρωμικη πατουσα να γλυψειςΔεν χρειάζεται να ξαναμπείς στο θρεντ αν μπεις κάπου αλλού...;) :-*
Παπαρια τυπε ο αντισθενη πειράζει τα νούμερα σαν την AGB13 μελη και 23 επισκεπτες τι γινετε σημερα ρε γαμαμε και δερνουμε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ας κερδισει το αθλημα αδερφεΠαίζουν τα δυο τους θρουμπ![]()
