Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 188K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
βασικά από ότι βλέπω μόνο οι 3 σας γράφετε εδώ μέσα? θέλετε να κάνουμε παρτουζίτσα?
3 τοπ και ένας παθητικός είναι πολύ ωραίο σχήμα. δεν θέλω περισσότερους....

και αν γουστάρετε μπορούμε να το κάνουμε την ώρα που παίζει η εκπομπή σας... ;) μπροστά από την τηλεόραση.
Καντε καντε και αμα πεθανεις απο το πολυ γαμησι θα σε ανοιξω το λακο εγω μετα σαν καλος νεκροθαφτης :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
13 μελη και 23 επισκεπτες τι γινετε σημερα ρε γαμαμε και δερνουμε :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ξανακερδισε το σαπακι....θα φαρμακωθω
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Ρε θα μας τρελάνει το παράσιτο σήμερα  :headbang:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Δεν χρειάζεται να ξαναμπείς στο θρεντ αν μπεις κάπου αλλού...  :rolleyes: ;) :-*
τεντι αν δεν κανεις τουλαχιστον 20 ποσταρισματα εδω σου ευχομαι να μην ξαναβρεις ποτε σου βρωμικη πατουσα να γλυψεις
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
13 μελη και 23 επισκεπτες τι γινετε σημερα ρε γαμαμε και δερνουμε :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
Παπαρια τυπε ο αντισθενη πειράζει τα νούμερα σαν την AGB


492 μέλη και 2.675.897 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
 

Σνουκερ

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.721
Like
4
Πόντοι
16
Πιπα κωλο τον παει ο τραγουδιστης τον μαγειρα!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
τραγουδιστης γαμαει μαγειρα
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Κοιτα ρε τους μαλακες τους αγωνιστες ειναι ικανοι να χασουν σημερα ενω ειχαν καλη διαφορα.Που πατε ρε μαλακες με τους γιωταδες τσιβδομαγειρα και σια :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
γιατιοχι?
τωρα δυο μας καριολη  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Παίζουν τα δυο τους θρουμπ  :zfuck:
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
είδατε... έχω πολλούς από πίσω μου :cheesy: ...εννοώ με ακολουθούν πολλοί... :P

υγ. σόρρυ αλλά πάνω που πήγα να γράψω, με πήρε τηλ... ένας μεγάλος ακουγόταν, για μία αγγελία που έχω βάλει για οικιακός βοηθός...
και με θέλει να πάω γλυφάδα... για το σπίτι του αδερφού του που είναι νέος σε ηλικία από ότι μου είπε.... του λέω ηλικία του?
50 μου λέει :cheesy:

αλλά θα πάω... να δω τι παίζει :cheesy:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom