troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
τον λεει ζουζουνι ρε...γουτσου γουτσουτέτοια λες και θα σε πάρει ο τέντυ απο πίσω. :S :S :S

τον λεει ζουζουνι ρε...γουτσου γουτσουτέτοια λες και θα σε πάρει ο τέντυ απο πίσω. :S :S :S

Αίτηση προσωρινής διαταγής είχε καταθέσει ο Σκάι, το προηγούμενο διάστημα, κατά του Epsilon για τον τίτλο «Survival Secrets» που χρησιμοποιείται στο καθημερινό ριάλιτι. Το κανάλι του Φαλήρου δεν ήθελε να γίνονται συγκρίσεις και παραπομπές στην μεγάλη του επιτυχία «Survivor», που αναμένεται να βγει στον αέρα με νέο κύκλο τον Φεβρουάριο του 2018.
Ωστόσο, το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση κι έτσι το «Survival» θα μπορεί να εκπέμπει με το ίδιο σήμα. Και μπορεί να είναι μία μικρή νίκη του ριάλιτι, αμελητέα, ωστόσο, αφού η εκπομπή σημειώνει χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης και υπάρχουν σκέψεις στελεχών του Epsilon να ρίξουν πρόωρα αυλαία για να αποφευχθεί η οικονομική ζημία.
Πουστροκάναλο του καραφλού τουίτι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Αυτά είναι προβλήματα μπρο. :'( :'( :'(
τυπε ο αντισθενης εχει κοψει 300 μηδενικα απο τα νουμερα για να μην πεσει ο σερβερπροσπαθω να ριξω φυτιλιες αλλα τιποτα το σοου δεν τραβαει παλι 12 μελη 13 επισκεπτες![]()
Θα περάσουν φίνα τα δύο τους.τον λεει ζουζουνι ρε...γουτσου γουτσου![]()
![]()
Τουλάχιστον τώρα είσαι νορμάλ με 25 πόντους :S :S :S
τυπε δεν ηξερα οτι υπαρχει εσωτερικος δακτυλοςτυπε ο αντισθενης εχει κοψει 300 μηδενικα απο τα νουμερα για να μην πεσει ο σερβερ

Αυτό το γιουβαρλακι η Ελπίδα Pole σε τσιμέντοβεργα ενισχυμένη για ουρανοξύστη χορευει
Δεν είμαστε ρατσιστές αλλά γι αυτό που θεωρητικά κάνει είναι κοιτος

Τυπε μηπως εισαι δακτυλος απο διπλανα νηματα με αποστολη να σαμποταρεις το θεμα γιατι κανονικα αναφερει την παραγωγαρα μας η AGBPRIME TIME
AlphaALPHA
ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
27,1%
ΣΚΑΙΣΚΑΙ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΕΛΛΑΔΑ – ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ
27,1%
AlphaALPHA
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ
24,2%
Ant1ANT1
NOMADS
20,5%
LATE NIGHT
Ant1ANT1
ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
22,9%
Η βρωμιά της AGB δεν έχει όρια... Ούτε που μας αναφέρει από το φόβο των τρελών ποσοστών τηλεθέασης του μοναδικού και ανυπέρβλητου παιχνιδιού μας από την εξωτικά μαγευτική Κουρούτα!!!
Οι αλήτες μας τρέμουν!!!
E ναι ρε τυπε ειδες τι μαλακια δερνει τον κοσμο.Το σιγουρο ειναι παντως οτι θα γινει της καραπουταναρας και σημερα θα γαμησουμε παλι γιατι ηδη απο τωρα 12 ωρες σχεδον που τελειωσε το χθεσινο επεισοδιο και ενιαμιση ωρες πριν ξεκινησει το επομενο εχουμε ηδη στο νημα 3 μελη και 6 επισκεπτεςΜα είναι δυνατόν να βλέπουν ελα στη θέση μου και τατουάζ?
