Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 188K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Αίτηση προσωρινής διαταγής είχε καταθέσει ο Σκάι, το προηγούμενο διάστημα, κατά του Epsilon για τον τίτλο «Survival Secrets» που χρησιμοποιείται στο καθημερινό ριάλιτι. Το κανάλι του Φαλήρου δεν ήθελε να γίνονται συγκρίσεις και παραπομπές στην μεγάλη του επιτυχία «Survivor», που αναμένεται να βγει στον αέρα με νέο κύκλο τον Φεβρουάριο του 2018.

Ωστόσο, το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση κι έτσι το «Survival» θα μπορεί να εκπέμπει με το ίδιο σήμα. Και μπορεί να είναι μία μικρή νίκη του ριάλιτι, αμελητέα, ωστόσο, αφού η εκπομπή σημειώνει χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης και υπάρχουν σκέψεις στελεχών του Epsilon να ρίξουν πρόωρα αυλαία για να αποφευχθεί η οικονομική ζημία.
Πουστροκάναλο του καραφλού τουίτι  :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:
:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
προσπαθω να ριξω φυτιλιες αλλα τιποτα το σοου δεν τραβαει παλι 12 μελη 13 επισκεπτες :dunno:
τυπε ο αντισθενης εχει κοψει 300 μηδενικα απο τα νουμερα για να μην πεσει ο σερβερ
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Τρουμπά όταν απλώνεις τον τεντώνεις?  :think:
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
Αυτό το γιουβαρλακι η Ελπίδα Pole σε τσιμέντοβεργα ενισχυμένη για ουρανοξύστη  χορευει

Δεν είμαστε ρατσιστές αλλά γι αυτό που θεωρητικά κάνει είναι κοιτος

Μήπως δηλώνει pole γιατί εννοεί εναερίτης :grin:

bkzpdepkno5879e35bf0269.JPG
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Για μπας κι ανέβει η τηλεθεαση :spam: :spam: :takethis:
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.296
Like
402
Πόντοι
36
PRIME TIME
AlphaALPHA
ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
27,1%
ΣΚΑΙΣΚΑΙ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΕΛΛΑΔΑ – ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ
27,1%
AlphaALPHA
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ
24,2%
Ant1ANT1
NOMADS
20,5%
LATE NIGHT
Ant1ANT1
ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
22,9%

Η βρωμιά της AGB δεν έχει όρια... Ούτε που μας αναφέρει από το φόβο των τρελών ποσοστών τηλεθέασης του μοναδικού και ανυπέρβλητου παιχνιδιού μας από την εξωτικά μαγευτική Κουρούτα!!!
Οι αλήτες μας τρέμουν!!!
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
Το βάλανε  :rockon: :rockon:

AlphaAlpha Ελα στη Θεση μου 27,1%
ΣΚΑΙΣΚΑΙ Ποδοσφαιρο: Ελλαδα – Γιβραλταρ 27,1%
AlphaAlpha Το Τατουαζ 24,2%
Ant1Ant1 Nomads 20,5%
Epsilon TVEpsilon TV Survival Secret 6,6%
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
PRIME TIME
AlphaALPHA
ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
27,1%
ΣΚΑΙΣΚΑΙ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΕΛΛΑΔΑ – ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ
27,1%
AlphaALPHA
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ
24,2%
Ant1ANT1
NOMADS
20,5%
LATE NIGHT
Ant1ANT1
ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
22,9%

Η βρωμιά της AGB δεν έχει όρια... Ούτε που μας αναφέρει από το φόβο των τρελών ποσοστών τηλεθέασης του μοναδικού και ανυπέρβλητου παιχνιδιού μας από την εξωτικά μαγευτική Κουρούτα!!!
Οι αλήτες μας τρέμουν!!!
Τυπε μηπως εισαι δακτυλος απο διπλανα νηματα με αποστολη να σαμποταρεις το θεμα γιατι κανονικα αναφερει την παραγωγαρα μας η AGB :think: :think: :think:

Ελα στη Θεση μου        27,1%
Ποδοσφαιρο: Ελλαδα – Γιβραλταρ 27,1%
AlphaAlpha Το Τατουαζ 24,2%
Nomads                        20,5%
Survival Secret         6,6%

Ο πολεμος φυσικα συνεχιζεται γιατι δε γινετε συνεχως να ημαστε στο 6 με 7% και χθες στο 8% αλλα στο τελος θα δικαιωθουμε και μπορει να πεσαμε μιαμιση σχεδον μοναδα χθες αλλα ειχε και μπαλα οποτε ειναι δικαιολογημενη αυτη η πτωση.
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Μα είναι δυνατόν να βλέπουν ελα στη θέση μου και τατουάζ?
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Μα είναι δυνατόν να βλέπουν ελα στη θέση μου και τατουάζ?
E ναι ρε τυπε ειδες τι μαλακια δερνει τον κοσμο.Το σιγουρο ειναι παντως οτι θα γινει της καραπουταναρας και σημερα θα γαμησουμε παλι γιατι ηδη απο τωρα 12 ωρες σχεδον που τελειωσε το χθεσινο επεισοδιο και ενιαμιση ωρες πριν ξεκινησει το επομενο εχουμε ηδη στο νημα 3 μελη και 6 επισκεπτες :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Ρε πουστη μου η πουστια του ΜΕΝΙΟΥ δεν έπιασε χτες με την πρόωρη ληξη
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Ο διάλογός τους έχει ως εξής:

Γιάννης: Αδερφέ, εγώ μιλάω μες στον στίβο!

Αιμίλιος: Μη μου μιλάς καθόλου απέξω όμως!

Γιάννης: Κατάλαβες; Τιποτένιε! Τι; Θα μας δείρεις ρε;

:takethis: :takethis: :takethis: :takethis: :takethis:

 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom