nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Ποιος θα δείρει τον Αιβαζη πάμε καλά ρεΟ διάλογός τους έχει ως εξής:
Γιάννης: Αδερφέ, εγώ μιλάω μες στον στίβο!
Αιμίλιος: Μη μου μιλάς καθόλου απέξω όμως!
Γιάννης: Κατάλαβες; Τιποτένιε! Τι; Θα μας δείρεις ρε;
![]()
![]()
![]()
![]()
