You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Survival Etv
- Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 7K
- Εμφανίσεις 187K
-
- Ετικέτες
- reality tv
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ψυχραιμα τυπε....Τρόστ, Νάκα εκτός. Η Λυβιάκη δεν συμμετέχει στα αγωνίσματα και κρύβει το oversize στήθος της. Η παραγωγή γαμιέται!!!
pordemos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 657
- Like
- 100
- Πόντοι
- 6
εφαγε πακετο ο μενιος.
ενω το παιχνιδι δεν το λες κακο στους στιβους, και τα μουνακια που εχει μεσα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις σαπιες του νομαντς, ισα ισα που ειναι πολυ καλυτερες, προβλεπεται βουτια στην τηλεθεαση μετα απο σημερα.
αν φυγει σημερα ο ουζουνπλουμιστος τοτε δεν εχουμε κανενα αλλο λογο να το παρακολουθουμε.
ενω το παιχνιδι δεν το λες κακο στους στιβους, και τα μουνακια που εχει μεσα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις σαπιες του νομαντς, ισα ισα που ειναι πολυ καλυτερες, προβλεπεται βουτια στην τηλεθεαση μετα απο σημερα.
αν φυγει σημερα ο ουζουνπλουμιστος τοτε δεν εχουμε κανενα αλλο λογο να το παρακολουθουμε.

Nekrothaftis4
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιουλ 2017
- Μηνύματα
- 950
- Like
- 91
- Πόντοι
- 6
Tυπε μην εισαι φορεας αρνητικης ενεργειας θα το σβησει το Nomads η υπεραπαραγωγη του survival ελπιζω και γω ο μεγαλος ουζουνμπλουμης να παραμηνει την αλλη την ξυνομουνα την μαρια δεν την παω μια αλλα απο την αλλη αμα φυγει αυτη θα μειωθουν τα μουνακια της υπερπαραγωης οποτε ειμαι σε μεγαλο διλημα γαμω την τρελα μου :S :S :S :S :S :S :Sεφαγε πακετο ο μενιος.
ενω το παιχνιδι δεν το λες κακο στους στιβους, και τα μουνακια που εχει μεσα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις σαπιες του νομαντς, ισα ισα που ειναι πολυ καλυτερες, προβλεπεται βουτια στην τηλεθεαση μετα απο σημερα.
αν φυγει σημερα ο ουζουνπλουμιστος τοτε δεν εχουμε κανενα αλλο λογο να το παρακολουθουμε.![]()
pordemos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 657
- Like
- 100
- Πόντοι
- 6
μαρακι![]()
![]()
![]()
εφυγε το πρηξιμο στα μαγουλα απο τα τσιμπηματα της μελισσας?
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
δεν εισαι σε ολα σωστοςTυπε μην εισαι φορεας αρνητικης ενεργειας θα το σβησει το Nomads η υπεραπαραγωγη του survival ελπιζω και γω ο μεγαλος ουζουνμπλουμης να παραμηνει την αλλη την ξυνομουνα την μαρια δεν την παω μια :S :S :S :S :S :S :S
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 16.190
- Like
- 57.765
ψυχραιμα τυπε....
Δεν αρέσει το sex στην παραγωγή;;;
Nekrothaftis4
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιουλ 2017
- Μηνύματα
- 950
- Like
- 91
- Πόντοι
- 6
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
Nekrothaftis4
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιουλ 2017
- Μηνύματα
- 950
- Like
- 91
- Πόντοι
- 6
Το συμβουλιο σημερα τυπε ειναι κολαση δεν υπαρχει χρονος ουτε να παμε στους γαμωνομαδες.Ακομα και στης διαφημησεις του E θα εχουμε να σκεφτουμαι τι θα γινει στη συνεχεια οποτε παλι δε θα χουμε χρονο :S :S :S :Sσυν/φοι και συναγωνιστες...
σας καλω ολους να περνατε καμια επισκεψη στους νομαδες μην παθουν καταθλιψη απο πρωτη μερα
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
να στηριξουμε τα παιδια μαν ...ντροπη ειναιΤο συμβουλιο σημερα τυπε ειναι κολαση δεν υπαρχει χρονος ουτε να παμε στους γαμωνομαδες.Ακομα και στης διαφημησεις του E θα εχουμε να σκεφτουμαι τι θα γινει στη συνεχεια οποτε παλι δε θα χουμε χρονο :S :S :S :S
ετσι καναμε και στο σορβαιβορ που δεν τραβαγε με τιποτα απεναντι στο ακαντεμυ....
τα πιο πολλα ποστ ειναι δικα μας
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
αυτη ειναι μια παλια φωτο του οζουπλουμουντη πριν την αλλαγη φυλου....Έχουμε αγώνα σήμερα.
![]()
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.516
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
αυτη ειναι μια παλια φωτο του οζουπλουμουντη πριν την αλλαγη φυλου....
Έβγαλε τον κώλο (
) και τον έβαλε στη μπάκα;pordemos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 657
- Like
- 100
- Πόντοι
- 6
φημες λενε οτι η ανατροπη της εβδομαδας ειναι οτι θα μπουκαρει στο παιχνιδι ο μενιος να πρηξει αρχιδια
αλλες φημες παλι λενε οτι η ανατροπη της εβδομααδας θα ειναι οτι σημερα στο συμβουλιο αποχωρησης θα ψηφισουν και οι αετοι για να φυγει καποιος παιχτης κι ας εχουν ασυλια.
τι ασυλια και μαλακιες? ο μενιος ειναι πανω απο ασυλιες.

υ.γ. πουστοπαιχνιδο απο τα λιγα.
αλλες φημες παλι λενε οτι η ανατροπη της εβδομααδας θα ειναι οτι σημερα στο συμβουλιο αποχωρησης θα ψηφισουν και οι αετοι για να φυγει καποιος παιχτης κι ας εχουν ασυλια.
τι ασυλια και μαλακιες? ο μενιος ειναι πανω απο ασυλιες.

υ.γ. πουστοπαιχνιδο απο τα λιγα.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 2K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 1K
- Εμφανίσεις
- 44K