Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 187K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
16.192
Like
57.789
Τρόστ, Νάκα εκτός. Η Λυβιάκη δεν συμμετέχει στα αγωνίσματα και κρύβει το oversize στήθος της. Η παραγωγή γαμιέται!!!
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
εφαγε πακετο ο μενιος.

ενω το παιχνιδι δεν το λες κακο στους στιβους, και τα μουνακια που εχει μεσα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις σαπιες του νομαντς, ισα ισα που ειναι πολυ καλυτερες, προβλεπεται βουτια στην τηλεθεαση μετα απο σημερα.

αν φυγει σημερα ο ουζουνπλουμιστος τοτε δεν εχουμε κανενα αλλο λογο να το παρακολουθουμε. :2funny:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
εφαγε πακετο ο μενιος.

ενω το παιχνιδι δεν το λες κακο στους στιβους, και τα μουνακια που εχει μεσα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις σαπιες του νομαντς, ισα ισα που ειναι πολυ καλυτερες, προβλεπεται βουτια στην τηλεθεαση μετα απο σημερα.

αν φυγει σημερα ο ουζουνπλουμιστος τοτε δεν εχουμε κανενα αλλο λογο να το παρακολουθουμε. :2funny:
Tυπε μην εισαι φορεας αρνητικης ενεργειας θα το σβησει το Nomads η υπεραπαραγωγη του survival ελπιζω και γω ο μεγαλος ουζουνμπλουμης να παραμηνει την αλλη την ξυνομουνα την μαρια δεν την παω μια αλλα απο την αλλη αμα φυγει αυτη θα μειωθουν τα μουνακια της υπερπαραγωης οποτε ειμαι σε μεγαλο διλημα γαμω την τρελα μου :S :S :S :S :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Tυπε μην εισαι φορεας αρνητικης ενεργειας θα το σβησει το Nomads η υπεραπαραγωγη του survival ελπιζω και γω ο μεγαλος ουζουνμπλουμης να παραμηνει την αλλη την ξυνομουνα την μαρια δεν την παω μια :S :S :S :S :S :S :S
δεν εισαι σε ολα σωστος
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
συν/φοι και συναγωνιστες...
σας καλω ολους να περνατε καμια επισκεψη στους νομαδες μην παθουν καταθλιψη απο πρωτη μερα
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
σημερα αναμετρωνται οι πιο συμπαθητικες φυσιογνωμιες στο παιχνιδι. :cheesy: :cheesy: :cheesy:


ουζουνπλουμομαλακουλης βερσους ξανθιας αρχιδοσπαστρας
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
συν/φοι και συναγωνιστες...
σας καλω ολους να περνατε καμια επισκεψη στους νομαδες μην παθουν καταθλιψη απο πρωτη μερα
Το συμβουλιο σημερα τυπε ειναι κολαση δεν υπαρχει χρονος ουτε να παμε στους γαμωνομαδες.Ακομα και στης διαφημησεις του E θα εχουμε να σκεφτουμαι τι θα γινει στη συνεχεια οποτε παλι δε θα χουμε χρονο :S :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Το συμβουλιο σημερα τυπε ειναι κολαση δεν υπαρχει χρονος ουτε να παμε στους γαμωνομαδες.Ακομα και στης διαφημησεις του E θα εχουμε να σκεφτουμαι τι θα γινει στη συνεχεια οποτε παλι δε θα χουμε χρονο :S :S :S :S
να στηριξουμε τα παιδια μαν ...ντροπη ειναι
ετσι καναμε και στο σορβαιβορ που δεν τραβαγε με τιποτα απεναντι στο ακαντεμυ....
τα πιο πολλα ποστ ειναι δικα μας
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
εντωμεταξυ φημες λενε οτι η πουσταρα ο μενιος θελει να τελειωσει το παιχνιδι μια ωρα αρχυτερα για να φτασει ο μεγαλος τελικος τον οποιο και θα παρουσιασει ο ιδιος
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Έχουμε αγώνα σήμερα.


mediadefaultimageskoletsa_620-1.png
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
φημες λενε οτι η ανατροπη της εβδομαδας ειναι οτι θα μπουκαρει στο παιχνιδι ο μενιος να πρηξει αρχιδια

αλλες φημες παλι λενε οτι η ανατροπη της εβδομααδας θα ειναι οτι σημερα στο συμβουλιο αποχωρησης θα ψηφισουν και οι αετοι για να φυγει καποιος παιχτης κι ας εχουν ασυλια.

τι ασυλια και μαλακιες? ο μενιος ειναι πανω απο ασυλιες. :happy: :happy: :happy:

υ.γ. πουστοπαιχνιδο απο τα λιγα.
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
16.192
Like
57.789
Η Όλγα κάθε νύχτα κάθε μέρα πνίγεται και θέλει αέρα. Σε λάθος παιχνίδι πήγε!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom