Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 187K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Για την υπερπαραγωγη του καραφλοπουστα με το ψοφιο κουνελι για περουκα εχουμε τα αντιστοιχα νουμερα τυπε; :S :S :S
Τα έχουμε τυπε αλλα δεν τα αποκαλυπτουμε  είναι σαν την περιοχή 51
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
:heavymetalbig:
 

Συνημμένα

  • 10-Evidences-Prove-The-Area-51-Aliens-Are-Real.jpg
    10-Evidences-Prove-The-Area-51-Aliens-Are-Real.jpg
    82,9 KB · Εμφανίσεις: 26
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
10 σελίδες μείνανε τυποι μέχρι το επεισόδιο το χουμε
ΥΓ Βγες απ την υπογα ρε
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Τυπε μπορεις να τα πεις σε μενα ειμαι δικος σας ανθρωπος και στρατιωτης του σοου... :S :S :S
Τυπε θα διαπιστώσουμε το βράδυ την ανιδιοτελή παρακολούθηση σου και θα σου πουμε
















[size=6pt]10€ανα επεισόδιο καλά δεν ειναι[/size]

 

Επισκέπτης
Τυπε θα διαπιστώσουμε το βράδυ την ανιδιοτελή παρακολούθηση σου και θα σου πουμε
















[size=6pt]10€ανα επεισόδιο καλά δεν ειναι[/size]
Τυπε σε παρακαλω για ποιον με περασες αφου το ειπα τελειωσε.....







[size=6pt]Καντο 20 και ειμαστε ενταξει....[/size]
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
θα προχωρήσω σε μια αποκαλυψη που ειδα με τα ματια μου  στην εξωτικη κουρουτα :
οι καλυβες (που εχουν ενφια κοντα στο χιλιαρικο) στην σκεπη εχουν πλεξιγλας πανω από τα καλαμια...γι  αυτό όταν βρεχει δεν πεφτει σταγονα μεσα στην καλυβα...γιατι ο σκληρος καριολης ο μενιο μας είναι μεν σκληρος καριολης αλλα πανω από όλα είναι ανθρωπας και δεν θελει να ψοφησουν οι παικτες του...
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

Επισκέπτης
θα προχωρήσω σε μια αποκαλυψη που ειδα με τα ματια μου  στην εξωτικη κουρουτα :
οι καλυβες (που εχουν ενφια κοντα στο χιλιαρικο) στην σκεπη εχουν πλεξιγλας πανω από τα καλαμια...γι  αυτό όταν βρεχει δεν πεφτει σταγονα μεσα στην καλυβα...γιατι ο σκληρος καριολης ο μενιο μας είναι μεν σκληρος καριολης αλλα πανω από όλα είναι ανθρωπας και δεν θελει να ψοφησουν οι παικτες του...
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:

Τυπε αν τους βαλει και σομπα πετρελαιου ανεβαινει πολυ στην εκτιμηση μου ο καραφλοπουστας... :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Άρχισε κ ο θρουμπ είναι απών πάλι  :tickedoff: :tickedoff:
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Ο δικηγόρος Μιχάλης Ζαφειρόπουλος έπεσε νεκρός από πυροβολισμούς που δέχθηκε στο γραφείο του στην οδό Ασκληπιού 154
Δολοφονική επίθεση στο γραφείο του στο κέντρο της Αθήνας δέχθηκε πριν από λίγη ώρα γνωστός δικηγόρος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θύμα επίθεσης έχει πέσει ο δικηγόρος Μιχάλης Ζαφειρόπουλος, μέσα στο γραφείο του στην οδό Ασκληπιού 154

Τι γίνεται ρε πουστη μου
 

Επισκέπτης
Ρε μαλακες δεν πιστευω στα ματια μου..τι ΜΑΛΑΚΙΑ μεγατονων ειναι αυτο το αγωνισμα!!!Και ολα με μια καμερα!!! :2funny: :2funny: :2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.721
Like
57.517
Πόντοι
12.756
Ο δικηγόρος Μιχάλης Ζαφειρόπουλος έπεσε νεκρός από πυροβολισμούς που δέχθηκε στο γραφείο του στην οδό Ασκληπιού 154
Δολοφονική επίθεση στο γραφείο του στο κέντρο της Αθήνας δέχθηκε πριν από λίγη ώρα γνωστός δικηγόρος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θύμα επίθεσης έχει πέσει ο δικηγόρος Μιχάλης Ζαφειρόπουλος, μέσα στο γραφείο του στην οδό Ασκληπιού 154

Τι γίνεται ρε πουστη μου
κριμα :S :S :S ειδες για αυριο? :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom