Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 187K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
To Survival και το θεμα του των 289 σελιδων μεχρι τωρα θα το σεβεστε κουφαλες :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Τύπε ακόμα δεν το χει συνειδητοποιήσει ότι βρίσκεται μαζί μας  :S :S :S
Nαι τυπε ετσι ακριβως ειναι σιγα σιγα θα πεταξει απο πανω του την ρετσινια του Nomads που θα παει :S :S :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Ειναι τυπε αυτο που λενε οτι εκει που νομιζεις οτι εχεις πιασει πατο υπαρχει παντα παρακατω.... :S :S :S
Πατος με πατος εχει διαφορα ομως τυπε.

newego_LARGE_t_1401_106049958.JPG
 :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:


6154730c71aaeed5de7f83d02cc17430--fit-girls-sexy-girls.jpg
:erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :erection: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:

 

noir

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
298
Like
137
Πόντοι
1
7 μελη και 8 επισκέπτες το δήθεν 8,2% και  1 μελος και 0 επισκέπτες το ντεμέκ 19%. O λαός μίλησε. Α στα διάλα απατεώνες agbήδες  :fuck2:
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Όπως αναφέρει το περιοδικό "Τηλέραμα", σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς της παραγωγής, καθένα από τα 60 επεισόδια της σειράς που σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα ολοκληρωθεί τα Χριστούγεννα- κοστίζει περίπου 170.000 €, που σημαίνει, πως συνολικά, η παραγωγή θα στοιχίσει στον ΑΝΤ1 περίπου 10.200.000 ευρώ.
:klapste:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Όπως αναφέρει το περιοδικό "Τηλέραμα", σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς της παραγωγής, καθένα από τα 60 επεισόδια της σειράς που σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα ολοκληρωθεί τα Χριστούγεννα- κοστίζει περίπου 170.000 €, που σημαίνει, πως συνολικά, η παραγωγή θα στοιχίσει στον ΑΝΤ1 περίπου 10.200.000 ευρώ.
:klapste:
Kαι απο μεσα θα μπουν και ταρχηδια μας θα παρουν  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Επισκέπτης
Όπως αναφέρει το περιοδικό "Τηλέραμα", σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς της παραγωγής, καθένα από τα 60 επεισόδια της σειράς που σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα ολοκληρωθεί τα Χριστούγεννα- κοστίζει περίπου 170.000 €, που σημαίνει, πως συνολικά, η παραγωγή θα στοιχίσει στον ΑΝΤ1 περίπου 10.200.000 ευρώ.
:klapste:

Για την υπερπαραγωγη του καραφλοπουστα με το ψοφιο κουνελι για περουκα εχουμε τα αντιστοιχα νουμερα τυπε; :S :S :S
 

noir

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
298
Like
137
Πόντοι
1
Για την υπερπαραγωγη του καραφλοπουστα με το ψοφιο κουνελι για περουκα εχουμε τα αντιστοιχα νουμερα τυπε; :S :S :S

Έχει πουλήσει ήδη το σόου στους εξωγήινους κι έχει διασυμπαντικά κέρδη.
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
500
Πόντοι
36
Πλακώθηκε ο μανιατης μα τον σύζυγο της Κορινθίου ; Κατι τέτοιο διάβασα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom