scorpioking
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 665
- Κριτικές
- 13
- Like
- 53
- Πόντοι
- 1.997

Καλημερααααααααααα!!

Μηπως Κορινθο ?
![]()
![]()
![]()
............ :-* :-* :-*
'Ετοιμες είναι απο εβδομάδα στην διάθεση σας............![]()
;) :-* :-*Εκτος απροοπτου Παρασκευη, θα περασω για scouting...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Καλησπερα! Εχουμε κανενα σχολιο για την αφροδιτη;
Ευχαριστω!
τις κριτικες απο το στουντιο στην πειραιως τις ειδα αλλα δεν ξερω το αλλο που δουλευει η κοπελα ποιο ειναι!Υπάρχουν κριτικές και στα 2 στούντιο. Μοιρασμένες εντυπώσεις.