Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Kαι τα δύο κορίτσια ειναι σε ένα νέο χώρο αρκετά κοντά στην Αθήνα :-*
Σαλαμίνα ή μήπως Χαλκίδα;
Kαι τα δύο κορίτσια ειναι σε ένα νέο χώρο αρκετά κοντά στην Αθήνα :-*
Kαι τα δύο κορίτσια ειναι σε ένα νέο χώρο αρκετά κοντά στην Αθήνα :-*
23.00 - 06.00 ΛΙΛΗ![]()

Kαι τα δυο κορίτσια σύντομα θα επιστρέψουν.......... :-*για τη μονικα που γραφεται οτι εργαζεται σε νεο χωρο, υπαρχει περιπτωση να επιστρεψει ειτε στο κιφησου 30 ειτε στο πειραιως 193?
επειδη η μονικα ειναι απο τις πιο εμφανισεις και καλές κοπελες που εργαζοταν στο στουντιο και περιμενω πως και πως να γυρισει
Αντε έχεις άλλη μία ευκαιρία........Σαλαμίνα ή μήπως Χαλκίδα;![]()
![]()
![]()
Εδώ;
http://[URL unfurl="true"]www.automopedia.org/wp-content/uploads/2008/07/batcave-1968.jpg[/img[/URL]]
;D
[/quote]
Οχι στο δίπλα χωρίο........... :2funny:
'Ετοιμες είναι απο εβδομάδα στην διάθεση σας............Πότε θα βγάλει καινούργιες φωτο η Λίλη;
Kαι τα δύο κορίτσια ειναι σε ένα νέο χώρο αρκετά κοντά στην Αθήνα :-*
Σαλαμίνα ή μήπως Χαλκίδα;![]()
![]()
![]()
Αντε έχεις άλλη μία ευκαιρία........![]()
Μηπως Κορινθο ?
![]()
![]()
![]()
............ :-* :-* :-*
καλημερα σε ολους και πολλα :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*Καλημεραααα![]()

καλημερα σε ολους και πολλα :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*